Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tunnistaa sinkku nainen maitokaupassa?

Vierailija
08.05.2019 |

Nettideittitreffipalvelut ovat täysin pilalla. Nykyään ei toisaalta @metoo liikkeen takia uskalla juuri vastakkaiselle sukupuolelle puhuakaan. Arjessa tapaaminen olisi luontaisinta, mutta ei helppoa.

Miten voi tunnistaa maitokaupassa, että nainen on sinkku? Onko sormuksen puuttuminen kuinka varma merkki siitä? Tunnistaako sinkun hänen liikkumisestaan? M43

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku voi olla myös lapsellinen joten ostosten määrästä vaikea päätellä mitään mutta harvoin sinkkunainen ostaa esim. kaljaa tai hk:n sinistä. Lisäksi sinkkunaisella on harvoin tuskaista ilmettä miettiessään mitä ostaa sillä hän saa ihan itse päättää mitä tekee kulloinkin mieli tehdä eikä tarvitse passata ketään. Mulle kaupassa käynti ainakin nykyään on nykyään kivaa toisin kuin aiemmin. Vielä kivempaa olis jos ihmiset tulis juttelemaan ja hyödyntäis tilaisuuksia. Meidänkin kaupassa on pieni kahvila jossa vois hyvin käydä pika treffeillä 😄 Mun ystävä on jo pitkään sanonut et CM paras paikka hyvien miesten bongaukseen ja ollaan silloin tällöin tehty retkiä tuolla agendalla 😅

Vierailija
42/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon ikäinen voi puhua "maitokaupasta",se oli 1960-luvulla kun omista lehmistä luovuttiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa herkkuja häpeillen. Vakiintuneella naisella on itsevarmuutta tässäkin, ihan kuten siinäkin että uskaltaa leikata lyhyen tukan.

Vierailija
44/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkukori ja sinkkuostokset (yh ostaa esimerkiksi lapsilleen maitoa).

Vierailija
45/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaa vain vähän.

Minä käyn kaupassa pari krt/vko ja ostan silloin aika ison satsin. Kaikki eivät asu kaupan vieressä.

Vierailija
46/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kurkkua,mutta en käytä sitä siihen tarkoitukseen.Saatan ostaa kerralla paljon ruokaa,koska en halua käydä jatkuvasti kaupassa.Ei oikein mistään.Täytyy kysyä suoraan onko toinen vapaa :) .T.Yks sinkkunainen

Vierailija
47/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin pikkukylän maitokaupasta mieheni. Tästä aikaa 5v.

Vierailija
48/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuilmeestä: kaipaava, kaihoisa, odottava toisin kuin parisuhdeilme, joka on: hylkivä, koeteltu ja tyytynyt

Vierailija
49/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksusta, sinkut tuoksuu freessimmälle eli paremmalle, parisuhteisissa tuoksuu äijähajut!

50/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljattain munaa saaneen tunnistaakyllä melkein heti, sellanen rivakka olemus paljastaa onko lähestyttävissä... rauhallisemmin ja hitaammin liikkuvat olla puuttees.

Vierailija
51/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti tapasin mieheni ruokakaupassa. Olin pakastealtaalla hakemassa kalapuikkoja ja huomasin sivusilmällä, että vastapäätä minua oli järeän näköinen mies raksahaalareissa ja ruutupaidassa ja hän katsoi mua ujosti hymyillen. Mietin hämmästyneenä, onko tämä nyt joku tuttu tai jonkun tutun mies ja jähmetyin, kun mies sanoi jotain ystävällisesti pakastealtaan yli. Hän joutui toistamaan, kun en kuullut hämmennyksessäni; haluaistko lähteä lauantaina kalaan?

Tästä on 14 vuotta ja välillä aina muistelemme tätä.

Hän myöntää, että oli vähän seuraillut aikataulujani ja tarkoituksella ajoittanut ruokakauppakäyntinsä omiini. Ja että pari hyvää tilaisuutta ottaa kontaktia oli mennyt, kun ei kantti kestänyt.

Ei hullumpi idea pyytää sinkkuneitiä kalaan pakastealtaalla.

Ihana mies!

Vierailija
52/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksusta, sinkut tuoksuu freessimmälle eli paremmalle, parisuhteisissa tuoksuu äijähajut!

Ovulaatiovaiheessa olevan naisen haistaa, mutta ei siitä erota onko nainen sinkku.

Vierailija
53/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkku voi olla myös lapsellinen joten ostosten määrästä vaikea päätellä mitään mutta harvoin sinkkunainen ostaa esim. kaljaa tai hk:n sinistä. Lisäksi sinkkunaisella on harvoin tuskaista ilmettä miettiessään mitä ostaa sillä hän saa ihan itse päättää mitä tekee kulloinkin mieli tehdä eikä tarvitse passata ketään. Mulle kaupassa käynti ainakin nykyään on nykyään kivaa toisin kuin aiemmin. Vielä kivempaa olis jos ihmiset tulis juttelemaan ja hyödyntäis tilaisuuksia. Meidänkin kaupassa on pieni kahvila jossa vois hyvin käydä pika treffeillä 😄 Mun ystävä on jo pitkään sanonut et CM paras paikka hyvien miesten bongaukseen ja ollaan silloin tällöin tehty retkiä tuolla agendalla 😅

Hah, mä kyllä ostan kaljaa ja makkaraa. Olen siis turvassa 😃

Vierailija
54/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, mä kyllä ostan kaljaa ja makkaraa. Olen siis turvassa 😃

Ja minä! Siis kaljaa ja hmmm kaljaa 😅

Vierailija
55/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin pikkukylän maitokaupasta mieheni. Tästä aikaa 5v.

Mitä makso?

Vierailija
56/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMS85 kirjoitti:

Hiljattain munaa saaneen tunnistaakyllä melkein heti, sellanen rivakka olemus paljastaa onko lähestyttävissä... rauhallisemmin ja hitaammin liikkuvat olla puuttees.

What?

Vierailija
57/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka päivä kaupassa, kun tykkään, että itsellä ja lapsella on tuoretta ruokaa. Pitääkin alkaa vähän tarkemmin katsomaan, ketäs siellä on samaan aikaan.

Voidaan vaihtaa kauden ruokavinkkejä 😉

Vierailija
58/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle tulisi vieras mies ruokakaupassa juttelemaan, niin valitettavasti eka ajatus on, että tuo on humalassa tai muuten vain outo. Seuraa löytyy muualtakin, joten en olisi kovin motivoitunut jäämään juttusille. En muutenkaan kiinnostu kovin nopeasti, joten juttelu jäisi vaivaantuneeseen hymyilyyn ja pikaiseen poistumiseen tilanteesta.

Vierailija
59/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle tulisi vieras mies ruokakaupassa juttelemaan, niin valitettavasti eka ajatus on, että tuo on humalassa tai muuten vain outo. Seuraa löytyy muualtakin, joten en olisi kovin motivoitunut jäämään juttusille. En muutenkaan kiinnostu kovin nopeasti, joten juttelu jäisi vaivaantuneeseen hymyilyyn ja pikaiseen poistumiseen tilanteesta.

Tuo on ehkä suurin pelko, miksi aloitteita ei tehdä. Se, että tilanteesta tulee outo ja vaivaannuttava, ja aloitteen tekijää pidetään outona. Juuri se estää tekemästä mitään aloitteita muualla kuin paikoissa, joissa ihan oletuksenakin ollaan etsimässä seuraa. Kuten baarit ja deittipalvelut.

Vierailija
60/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ehkä suurin pelko, miksi aloitteita ei tehdä. Se, että tilanteesta tulee outo ja vaivaannuttava, ja aloitteen tekijää pidetään outona. Juuri se estää tekemästä mitään aloitteita muualla kuin paikoissa, joissa ihan oletuksenakin ollaan etsimässä seuraa. Kuten baarit ja deittipalvelut.

Niinpä, ja se on sääli.