Olen lihava mies jolla pieni penis
Siis kaljuuntuva, reilu kolmekymppinen mies jolla todella pieni, ehkä seisoessaan 10cm.levossa pari senttiä. Kiinnostaako tälläinen mies naisia?
Kommentit (53)
Itse olen lihava penis jolla on pieni mies
Minulle olisi iso turn off tuollainen kombo. Toisaalta miehen ei tarvitsisi muuten olla pitkä, pieni ylipainokaan ei haittaa jos on mallia roteva eikä omppu. Mutta kasvot pitää olla komeat ja kalulla kunnolla kokoa jos nyt pelkästään fyysisiä ominaisuuksia miettii. Luonne sitten erikseen.
No, nyt ei ole elämä jakanut valttikortteja. Olisiko mitään mitä voisit tehdä tilanteelle?
15cm ja pallomaha.
Yhä neitsyt...😒
Vierailija kirjoitti:
Seuraan
ilmiannettu
Haluaisin itsekin olla iso. Näin hoikkana ei ole tekosyytä, et miksi penis on peukalon kokoinen, ei voi keksiä et hukkui vatsan alle
lihavuus on turn off, mutta inneksi voit itse vaikuttaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Lihavan miehen penis tulee läskikerrosten sisältä ulos, kun laihduttaa. 10 kg painosta pois, niin sentti lisää penikseen. 30 kg pois, niin 3 cm pituutta lisää. Vaimojen luulisi jo tämän takia kannustavan miehiään laihduttamaan.
WOW! Kiitos tästä!!
Katselin viime vuoden puoluekokouksen jatkoilla saunassa, että aika vähän on metriletkuja paikalla. Ehkä oma riittämättömyys ja suuttuminen yhteyskuntaa kohtaan kulkee meidän perussuomalaisten geeneissä. Saataisiin vain turha naisviha muutettua yhteiskuntaa rakentavaksi voimaksi ja syrjittyjen eduksi.