Tsiisus tuota bloggaaja-Alexan uutta, tasan 1000 euroa maksanutta kassia
Miten kukaan ikinä maksaa tuosta kangaskassista tonnin? Kertoo siis kommenteissa hinnan. No, onhan sillä statusarvoa, koska "Olin myös yllättynyt siitä kuinka vaikea Goyardin laukkuja on saada käsiinsä. Putiikkeja on Euroopassa ihan muutama, eikä tuotteita saa mistään netistä. He myös rajoittavat myyntiä sillä, että samaa laukkua ei myydä yhtä enempää samalle henkilölle." Naurettavaa.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oops. I bought the Goyard St.Louis bag, even though I said I would. I way back I went to their store in Paris to purchase the bag, but the sales person said that he wouldn’t recommend putting anything heavy (like a water bottle) in it. At that time, I didn’t buy it, because I wanted to use the bag to carry my laptop and my camera, and he didn’t really recommend it.
😂😂😂😂😂😂😂 MITEN on mahdollista, että englannin kielen taito on noin heikko? No, kaikkia ei ole kielipäällä ns. siunattu, mutta oikeasti... Täytyykö leikkiä KANSAINVÄLISTÄ, kun ei selkeästi osaa edes englannin alkeita 😂 tuossa ns. englanninkielisessä pätkässä on vedetty mutkat suoriksi ja sanottu vähän sinnepäin jotain samaa kuin suomenkielisessä lauseessa.
I bought the Goyard St.Louis bag, even though I said I would. Ostit laukun, vaikka sanoit että ostaisit sen. Ok, hienoa. "I way back I went to" :DDDDD ööööööö... Mitä vttua??Minä en ole myöskään mikään hyvä englannissa, mutta eikös sinun käännös ole väärin? Hän puhuu itsestään " I ", eikös? Eli " Ostin laukun, vaikka sanoin, että ostaisin sen". Tuota jatkoa en minäkään ymmärrä.
Oikea muoto: "I bought the blablahblagbag even though I said I wouldn't." Ala-asteen englantia.
Tiedän, mutta kyse ei ollut siitä. Se kenelle vastasin, kirjoitti suomennokseen sanat" ostiT, sanoiT, ostaisiT" väärin ja korjasin " ostiN, sanoiN, ostaisiN"- muotoon. Puhun suomennoksesta, en siitä miten lause oikeasti menee englanniksi.
Saat alapeukkuja sen takia, että ymmärsit lainaamasi kirjoittajan väärin. Hänen tarkoitus ei ollutkaan suomentaa tuota Alexan tekstiä, vaan ikäänkuin vastata siihen: " Ostit laukun, vaikka sanoit että ostaisit sen. Ok, hienoa."
https://alexadagmar.com/sain-hammasraudat-pois/
Oikomishoito muokkasi ulkonäköä (etuhampaat siirtyi 10mm taaksepäin).
Näyttää ihan joltain Prisman kestokassilta. Rumanpuoleisella kuosilla. Mut joillekin näemmä uppoaa kun vaan laitetaan kova hinta.
Siis kassi, ei tuo nainen.
Nuorten on turha ahdistua ilmastonmuutoksesta, kun oikeasti ei haluta säästää ympäristöä vaan tuhlataan kaikenmaailman turhuuksiin.
Ja kaikkien bloggaajien yms. kannattaa muistaa maksaa yrittäjänä lakisääteiset maksut ja erityisesti työeläkemaksut. Laukuista viis. Muuten täällä on muutaman kymmenen vuoden päästä lisää persaukisia ex-yrittäjänaisia.
ihgu kässi huutaa teinit, muiden mielestä rahalla saisi parempakin: osta vaikka 3 hyvää laukkua ilman ruskeaa väriä tai merkkiä, lopuilla rahoilla voit ostaa matkan, hyvää ruokaa, salijäsenyyden, liikuntaharrastuksia, dieetin tai jotain muuta. Pistää myös merkille bloggaajan pöhöttyneet kasvot, ehkä kannattaisi aloittaa kuntosalilla käynti? 1000e laukun hinnalla pääsisi jo aika monta kertaa salille tai palkkaisi personal trainerin! vinkkinä vaan. Ja jos ei nämä riitä, toki voi mennä myös kasvojen muokkausleikkaukseen eli laihdutus kasvoihin. Pyöreyttä ei saa pois ostamalla tuhannen euron merkkilaukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainen kävisi hyvin sisareksi Henna Kalinaiselle. En ole ollenkaan seurannut blogejaan, mutta onko hän aina ollut tuon näköinen?
Tämä postaus havainnollistaa kasvojen muutokset, ottamatta kantaa siihen mikä ne on aiheuttanut ja onko onnistunut muutos vai ei.
Kiitos kuvista. 2014 on ollut vielä ihan sievä. 2016 paikkeilla tapahtui jotain? 2017 on jo ihan hennaa. Sääli.
Vierailija kirjoitti:
https://alexadagmar.com/sain-hammasraudat-pois/
Oikomishoito muokkasi ulkonäköä (etuhampaat siirtyi 10mm taaksepäin).
Oikomishoito ei jähmetä kasvoja.
Tonnin kassi ja kolmen markan naama...
Vierailija kirjoitti:
ihgu kässi huutaa teinit, muiden mielestä rahalla saisi parempakin: osta vaikka 3 hyvää laukkua ilman ruskeaa väriä tai merkkiä, lopuilla rahoilla voit ostaa matkan, hyvää ruokaa, salijäsenyyden, liikuntaharrastuksia, dieetin tai jotain muuta. Pistää myös merkille bloggaajan pöhöttyneet kasvot, ehkä kannattaisi aloittaa kuntosalilla käynti? 1000e laukun hinnalla pääsisi jo aika monta kertaa salille tai palkkaisi personal trainerin! vinkkinä vaan. Ja jos ei nämä riitä, toki voi mennä myös kasvojen muokkausleikkaukseen eli laihdutus kasvoihin. Pyöreyttä ei saa pois ostamalla tuhannen euron merkkilaukkua.
Onpa taas typerää huutelua. Alexa käy salilla, hänellä on personal trainer, satunnaisten annoskuvien perusteella näkyy syövän ihan hyvää ruokaa, hänellä on jo useita merkkilaukkuja... En itsekään ymmärrä 1000 euron laittamista tuollaiseen laukkuun mutta sinun viestisi oli kyllä alentavuudessaan ihan omaa luokkaansa.
1000 euron laukku, joka ei kestä pakkasta! Jos minulla olisi ylimääräinen tonni, löytäisin sille kyllä järkevämmänkin sijoituskohteen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuon naaman alla asuu?! Alien?
Tää oli loukkaus alieneita kohtaan :(👽
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjäpäisille saadaan myytyä vaikka kilo p*skaa huippuhinnalla. Kehitetään vaan sille joku huippuhyperihqu imago. Ja kauppa käy.
Tai niille kenellä on varaa laittaa laukkuun tonni.
no minulla olisi varaa vaikka ostaa 100 noita heti. Silti pidän typeränä tuhlata rahaa tuollaisiin. ehkäpä juuri siksi minulla olisikin vara ostaa 100 noita...
Pitäähän rahasta jotain iloa saada. Tilillä eivät paljoa ilahduta ja hautaan niitä ei saa mukaan.
Eipä ne minulla tilillä olekaan, tuottavat joka kuukausi useampiakin kertoja iloa kun lisää rahaa kilahtaa tuottoina. Ja eipä kyllä paljon "1000 euron s-marketin kestokassikaan" tuo ainakaan minulle iloa. Ennemminkin itkisin omaa typeryyttäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toi laukku maksais kympin halpakaupassa, se ei kelpaisi kenellekään. Se tosiaan näyttää muovipäällysteiseltä paperikassilta. Ei tulis mieleenkään ajatella, että tuo kassi on kallis, kun vastaan tulisi. Eikä nyt niin erikoisen kauniskaan.
Tuo näyttääkin ihan joltain Tokmannin alekorista kaivetulta. Siellä alekorissa on varmasti myös kauniimpia kasseja.
Keksin juuri bisnesidean. Ostan Tokmannista läjän kangaskasseja ja alan myymään niitä ominani. Hinnaksi pistän reilu tonnin ja merkin nimeksi jonkun ranskalaisen sanan. Vaikka déchet. Se kuulostaa tarpeeksi hienostuneelta. Ranskaksi se tarkoittaa roskaa, mut ei nää tollot sitä tajua. Pääasia, että laukku on kallis ja onhan se varmasti hieno ja hyvä, kun on sentään ranskalainen nimikin. Vähän ehkä pitää ensin mainostaa laukkuyritystäni lahjoittamalla jollekin vatipääbloggaajalle yksi laukku ilmaiseksi, jotta hän voi poseerata laukun kanssa vaikka nyt siellä Mannerheimintiellä tai missä nää tyrkyt nyt yleensä poseeraakaan. Sen jälkeen jokainen bloggaaja tulee sopulina laukkuostoksille ja minä rikastun. Jihuu!
Minulla on jo sinulle brandikin valmiina: Poubelle. Tosi tyylikästä!
Ketjun kommentit ovat todella alhaisia. Jokainen saa olla mitä mieltä haluaa tästä kassista, mutta miksi pitää ulkonäköä kommentoida asiattomasti?
Jos Alexa nauttii elämästään ostamalla tonnin kassin, hänellä on siihen oikeus riippumatta hänen kasvoistaan tai muusta ulkonäöstä. Mikäli teillä on omia lapsia kasvatatteko heitäkin arvottamaan itsensä ulkonäkönsä perusteella? "Ei Emma/Elias, sinulle ei kannata ostaa uusia kenkiä kun sinun nenä on noin iso ja ruma."
HÄVETKÄÄ!!
Mä en kyllä kehtais sanoa minkä hintaista kassia kannan, jos tuo kassi ois mun.
Kasvot nyt on jokaisen oma asia, joten niitä on kenenkään turha arvostella.
Tonnin kauppakassi nyt on silkkaa typeryyttä vaikka olisi varaakin. Mut en minäkään voi olla puuttumatta ulkonäköön; mitä on tapahtunut? Alexa oli musta söpön persoonallisen nuoren naisen näköinen ennen. Ehkä vähän kasvojen piirteet vetivät alaspäin, mutta nätti tyttö. Nyt kuin keski-ikäinen oranssikasvoinen täti, jonka poskiin pumpattu täytettä reiluhkosti liikaa. Ei kukaan voi oikeasti haluta näyttää tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa kun täällä haukutaan ulkonäköä. Ei varmaan ole helppoa hänellä jos vaikka onkin itse pilannut kasvonsa. Kauneusoperaatiot ei kannata, mutta enää sille ei voi mitään.
Eikö tämä sama bloggaaja toisaalta tehnyt hampaisiinsa oikomahoidon (oletettavasti yhteistyönä) ja raportoi siitä pitkin matkaa? Jos hänen muuttunut ulkonäkönsä on seurausta harkitsemattomista kauneusoperaatioita (ei tuon ikäisellä pitäisi olla sellaisiin mitään syytä, ellei nyt ole vakavassa onnettomuudessa ollut, missä kasvot ovat menneet päreiksi), niin eikö tämä yhtä hyvin voisi olla aihe, josta hän kirjoittaa? Varoitukseksi muille jne. Tai jos onkin tyytyväinen lopputulokseen, niin miksei siitäkin voisi kertoa yhtä hyvin kuin uusista laukuista?
Minua ainakin kiinnostaisi tietää, mikä saa nuoren naisen kokemaan, että ulkonäköä täytyy parannella keinoilla, joihin liittyy vakavia riskejä.
alexa EI ole suomenruotsalainen
Ja juuri tuon Alexa D muka Hermes kassi. Roikkuu auki ja retkottaa joka kuvassa. Aito kassi pysyy kiinni ja niissä laadukas lukko. Täyttä feikkiä kaikki. Hän on ihan perusNOUSUKAS tyyppi. Sivistystä ei löydy mutta retostellaan somessa kaikesta.
Kuulostaa hölmöltä. Onneksi ei tarvitse ymmärtää tuollaista.