Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tsiisus tuota bloggaaja-Alexan uutta, tasan 1000 euroa maksanutta kassia

Vierailija
08.05.2019 |

Miten kukaan ikinä maksaa tuosta kangaskassista tonnin? Kertoo siis kommenteissa hinnan. No, onhan sillä statusarvoa, koska "Olin myös yllättynyt siitä kuinka vaikea Goyardin laukkuja on saada käsiinsä. Putiikkeja on Euroopassa ihan muutama, eikä tuotteita saa mistään netistä. He myös rajoittavat myyntiä sillä, että samaa laukkua ei myydä yhtä enempää samalle henkilölle." Naurettavaa.

https://alexadagmar.com/goyard-st-louis/

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus miten ruma kassi.Samantyylisiä saa jollain vitosella alesta.Olis antanut nekin rahat köyhille.Esim.mulle.Mun lapset olis päässyt yhden laukun hinnalla monelle lomareissulle....

Vierailija
82/122 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"A way back I went to..." häh? Onko tarkoitus ollut sanoa "A while back/ago I went to..."

Onpa Alexalla huono kielitaito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karmeen näköinen veska ja joku maksaa tommosesta vapaaehtoisesti tuhat euroa! Siis tuhat euroa! Ihan älyvapaata toimintaa😲

Vierailija
84/122 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka- kestokassi!

Vierailija
85/122 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammoja v**uttaa, kun jollain menee hyvin? Eikä omat taloudelliset resurssit riitä samanlaiseen elämäntapaan? 🤣

Ei kun mammat on vahingoniloisia kun joku on pöljä, että ostaa tuollaisen turhakkeen ja näyttää tuolta.

Vierailija
86/122 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tuon naisen kuvista mieleen Dr. Seussin hahmot...

http://www.freemovieposters.net/poster-273.html

Vierailija
87/122 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirot jalat hänellä.

Vierailija
88/122 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen, miksei ostanut Louis'n sijaan Artois-mallia, joka on vain muutaman satasen kalliimpi:

https://www.goyard.com/en/news/the-artois-mm

Artois'n kulmat tehty nahasta ja huomattavasti kestävämpi kuin Louis (joillakin on hajonnut kulmat jo parin viikon jälkeen). Alexalla on myös huomattavasti kalliimpi hankinta Herme's Kelly: https://alexadagmar.com/keskiviikon-kuulumisia/

Vierailija
89/122 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexa ja jeesusteippi-kommentoija eivät selvästikään ole tajunneet, että laukku on asuste, eli koriste. Ei käyttötavara. Ei kalliin laukun kuulukaan "kestää käytössä", vaan sen käytön pitää olla hinnan mukaista, eli koristeena voi kantaa mukana. Se laukun arvo tulee siitä, että se on tunnettu laukku, eikä siitä, että sitä voi käyttää tavaroiden kuljettamiseen.

Vierailija
90/122 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin Alexaa aiemmin aitona ja mielenkiintoisena, mutta jo pidemmän aikaa alkanut etomaan tuo kaikki feikkiys ja materialla brassailu. Menee samaan kategoriaan kuin muutkin persoonattomat tusinainfluencerit Instagramissa. Suhataan lentäen sinne sun tänne ja samat jo miljoona kertaa nähdyt filtteröidyt kuvat jokaisella. Tämä pätee yhtälailla muihinkin vaikuttajiin ja ei vaan enää jaksa kiinnostaa.

Ihan hirvittävällä tavalla osa kuitenkin kommentoi toisen ulkonäköä, häpeäisitte. Ette voi tietää johtuuko kasvojen muuttunut ulkonäkö pieleen menneistä pistoshoidoista vai jostain aivan muusta.

Vierailija
91/122 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostelkoon omilla rahoillaan ihan millaisia kasseja haluaa, ei kuulu minulle.

Vierailija
92/122 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kun täällä haukutaan ulkonäköä. Ei varmaan ole helppoa hänellä jos vaikka onkin itse pilannut kasvonsa. Kauneusoperaatiot ei kannata, mutta enää sille ei voi mitään.

Vierailija
93/122 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oops. I bought the Goyard St.Louis bag, even though I said I would. I way back I went to their store in Paris to purchase the bag, but the sales person said that he wouldn’t recommend putting anything heavy (like a water bottle) in it. At that time, I didn’t buy it, because I wanted to use the bag to carry my laptop and my camera, and he didn’t really recommend it.

😂😂😂😂😂😂😂 MITEN on mahdollista, että englannin kielen taito on noin heikko? No, kaikkia ei ole kielipäällä ns. siunattu, mutta oikeasti... Täytyykö leikkiä KANSAINVÄLISTÄ, kun ei selkeästi osaa edes englannin alkeita 😂 tuossa ns. englanninkielisessä pätkässä on vedetty mutkat suoriksi ja sanottu vähän sinnepäin jotain samaa kuin suomenkielisessä lauseessa.
I bought the Goyard St.Louis bag, even though I said I would. Ostit laukun, vaikka sanoit että ostaisit sen. Ok, hienoa. "I way back I went to" :DDDDD ööööööö... Mitä vttua??

Minä en ole myöskään mikään hyvä englannissa, mutta eikös sinun käännös ole väärin? Hän puhuu itsestään " I ", eikös? Eli " Ostin laukun, vaikka sanoin, että ostaisin sen". Tuota jatkoa en minäkään ymmärrä. 

Oikea muoto: "I bought the blablahblagbag even though I said I wouldn't." Ala-asteen englantia.

Tiedän, mutta kyse ei ollut siitä. Se kenelle vastasin, kirjoitti suomennokseen sanat" ostiT, sanoiT, ostaisiT" väärin ja korjasin " ostiN, sanoiN, ostaisiN"- muotoon. Puhun suomennoksesta, en siitä miten lause oikeasti menee englanniksi.

Vierailija
94/122 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupesi ihan hillittömästi vaan naurattamaan, kun kuulin, että kyseessä on tuhannen euron laukku ja sitten näin kuvan :D Kyllä ihmisiä saadaan vietyä kuin pässiä narussa, mutta kai sitä rikkaillakin on oltava omat huvinsa... :D Siis toi laukku, näyttää joltain perus Prisma-mummelin kauppakassilta. Brändin perässä juoksijoita onneksi riittää, niin voidaan myydä tonnilla... (ja sitten korjaillaan teipillä)

:D Päivän piristys.

Vierailija
95/122 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja aloituksia nämä, saadaan tyhjäntoimittajan blogiin klikkauksia 😀

Vierailija
96/122 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee samaan kategoriaan kuin muutkin persoonattomat tusinainfluencerit Instagramissa.

Olen vääntänyt sanasta influencer muunnoksen influenza. "I'm a social media influenza. Give me free stuff and I'll post a picture of it. I have 200 000 followers and you will great exposure and so many new customers if you give me things for free."

Vierailija
97/122 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen kävisi hyvin sisareksi Henna Kalinaiselle. En ole ollenkaan seurannut blogejaan, mutta onko hän aina ollut tuon näköinen?

Vierailija
98/122 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alexa ja jeesusteippi-kommentoija eivät selvästikään ole tajunneet, että laukku on asuste, eli koriste. Ei käyttötavara. Ei kalliin laukun kuulukaan "kestää käytössä", vaan sen käytön pitää olla hinnan mukaista, eli koristeena voi kantaa mukana. Se laukun arvo tulee siitä, että se on tunnettu laukku, eikä siitä, että sitä voi käyttää tavaroiden kuljettamiseen.

Salli mun nauraa...!

Vierailija
99/122 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos unohdetaan tuo naurettava "englanti", niin onhan tuo nyt täyttä id*oottimaisuutta törsätä TUHAT euroa tuollaiseen s**tanallisen rumaan roskaan. Senkin tonnin voisi käyttää vaikka ruokaan.

Jos hänellä on ruokaa jo tarpeeksi.

Vierailija
100/122 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nainen kävisi hyvin sisareksi Henna Kalinaiselle. En ole ollenkaan seurannut blogejaan, mutta onko hän aina ollut tuon näköinen?

Tämä postaus havainnollistaa kasvojen muutokset, ottamatta kantaa siihen mikä ne on aiheuttanut ja onko onnistunut muutos vai ei.

https://alexadagmar.com/asukuvia-vuosien-varrelta/