Tsiisus tuota bloggaaja-Alexan uutta, tasan 1000 euroa maksanutta kassia
Miten kukaan ikinä maksaa tuosta kangaskassista tonnin? Kertoo siis kommenteissa hinnan. No, onhan sillä statusarvoa, koska "Olin myös yllättynyt siitä kuinka vaikea Goyardin laukkuja on saada käsiinsä. Putiikkeja on Euroopassa ihan muutama, eikä tuotteita saa mistään netistä. He myös rajoittavat myyntiä sillä, että samaa laukkua ei myydä yhtä enempää samalle henkilölle." Naurettavaa.
Kommentit (122)
Hlvetin puhelin pätkäisee yhdyssanat. Myötähäpeäkohtauksia.
noille pöntöille saisi myytyä varmaan jotakin luksus-vessapaperiakin 100 eurolla/paketti...
Ei aukee mulla linkki -kuvailkaa!
Hölmöiltä rahat pois. Ja se on ihan oikein.
Järkyttävän huonoa englantia. Mikä Alexan koulutus on?
Vierailija kirjoitti:
Mammoja v**uttaa, kun jollain menee hyvin? Eikä omat taloudelliset resurssit riitä samanlaiseen elämäntapaan? 🤣
🤣🤣🤣🤣 Minä ostin puoli vuotta sitten auton ja talon muutaman kuukauden ennen autoa. Ps. Auto on minun🤣🤣🤣 pankilta en tarvinnut siihen euroakaan 🤣🤣🤣🤣🤣 Talokaan ei ole pankin, vaikka kyllä siinä on velkaa. Uudistalo🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammoja v**uttaa, kun jollain menee hyvin? Eikä omat taloudelliset resurssit riitä samanlaiseen elämäntapaan? 🤣
🤣🤣🤣🤣 Minä ostin puoli vuotta sitten auton ja talon muutaman kuukauden ennen autoa. Ps. Auto on minun🤣🤣🤣 pankilta en tarvinnut siihen euroakaan 🤣🤣🤣🤣🤣 Talokaan ei ole pankin, vaikka kyllä siinä on velkaa. Uudistalo🤣🤣🤣🤣🤣
Ja talo on talo, ei asunto🤣🤣🤣🤣 asun tässä yksin🤣🤣🤣🤣
Hirveä kassi!!
Ja olen myös järkyttynyt, että kuka noi pistoshoidot on tehnyt. Katoin just hetki sit jonkun Alexan tuoreen videon, eikä naama liikkunut mihinkään ja puhuminenkin näytti hankalalta. Ihan vääriin paikkoihin pistetty ainetta..
En liiku ollenkaan samassa tuloluokassa kuin tuo bloggaaja, en todellakaan. Enkä samoissa piireissä, tietenkään. Mietin tässä että jos minulla olisi varaa ostaa tuhannen euron laukku, ostaisinko todella tuollaisen tai jonkun vastaavan must have - laukun?
Jos liikkuisin "piireissä", olisiko minulla paineita näyttää että pärjään? Enkö voisi silloin ostaa vaikka pieneltä pajalta mittatilauksena tehdyn nahkalaukun? Pukeutuisinko minäkin beigeen trenssiin ja Chanelin tennareihin? Olisiko oloni todella sellainen, että laitan nämä tennarit tämän hameen kanssa koska voin, vai koska oikeastaan minun on pakko että olisin muiden mielessä jotakin.
Kunhan siis vain mietin, en mitenkään pahalla. Hänellä on kiva tyyli, todella ihana koti ja luksuksen oloinen elämä ja se on hyvä niin, ei kaikkien tarvitse olla kotiäitejä lähiöstä kuten allekirjoittanut :)
Alexa paljasti yhdessä postauksessa kaksi asiaa: hän ei osaa englantia eikä hän ymmärrä kuinka paljon yhden muovikassin valmistaminen maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toi laukku maksais kympin halpakaupassa, se ei kelpaisi kenellekään. Se tosiaan näyttää muovipäällysteiseltä paperikassilta. Ei tulis mieleenkään ajatella, että tuo kassi on kallis, kun vastaan tulisi. Eikä nyt niin erikoisen kauniskaan.
Tuo näyttääkin ihan joltain Tokmannin alekorista kaivetulta. Siellä alekorissa on varmasti myös kauniimpia kasseja.
Keksin juuri bisnesidean. Ostan Tokmannista läjän kangaskasseja ja alan myymään niitä ominani. Hinnaksi pistän reilu tonnin ja merkin nimeksi jonkun ranskalaisen sanan. Vaikka déchet. Se kuulostaa tarpeeksi hienostuneelta. Ranskaksi se tarkoittaa roskaa, mut ei nää tollot sitä tajua. Pääasia, että laukku on kallis ja onhan se varmasti hieno ja hyvä, kun on sentään ranskalainen nimikin. Vähän ehkä pitää ensin mainostaa laukkuyritystäni lahjoittamalla jollekin vatipääbloggaajalle yksi laukku ilmaiseksi, jotta hän voi poseerata laukun kanssa vaikka nyt siellä Mannerheimintiellä tai missä nää tyrkyt nyt yleensä poseeraakaan. Sen jälkeen jokainen bloggaaja tulee sopulina laukkuostoksille ja minä rikastun. Jihuu!
Vierailija kirjoitti:
Tuo naama on kuin muodoton ilmapallo.
Hamsterin posket.
Älkää pistelkö mitään aineita naamaanne, nuoret ihmiset. Sitten kun tulette vanhoiksi ja rumiksi, niin sitten tehkää jotain, mutta turha se on nuoren kun on kaunis muutenkin. Kaikki nuoret on kauniita. Vaikka kuinka ajattelee, että olen ruma, niin sitten joskus vanhana kun katsoo niitä omia nuoruudenkuviaan, niin näkee, miten on ollut kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuo laukku, ruma kuin mikä. Mies toi sen synttärilahjaksi olikohan vuosi sitten. Ei ole ainoa kallis lahja, jonka antanut, eikä ainoa, joka ei ole lainkaan miellyttänyt. Mutta enpä olisi uskonut, että noin kallis on, nimikään ei minulle kertonut yhtään mitään. Av palstalla oppii uutta.
Tuon tyttörukan kasvot ovat menneet pilalle. Sääliksi käy.
Tonni laukusta johon vesipullokin on liian raskas? Mitä hemmettiä nää ajattelee?!
Ajatelkaa, blogien seuraajat mahdollistavat tuon tyhjäpään laukkuhamstraukset. Kyllä maailma on mennyt oudoksi.
Jos on rahaa niin miksei osta sillä rahalla jotain suomalaista käsityötä? Itse ostaisin jos olisi rahaa. Toi laukku näyttää kestokassilta ja 1000e on naurettavan suuri rahamäärä tollaseen kassiin. Ei toi taida olla edes nahkaa?
Mikä tuon naaman alla asuu?! Alien?
Voisin sijoittaa laukun valmistaneen firman osakkeisiin. Firmalla markkinointi toimii, jos onnistuu myymään jätesäkkejä tonnilla niitä kaipaileville.
Ps. Miksi vtussa takkia ei voi pitää normaalisti päällä? Olen nuori nainen mutta näköjään elän aivan väärällä aikakaudella, kun saan vain kamalia myötähäpeä kohtauksia nykymeiningeistä. Yleensä takki laitetaan ihan normaalisti päälle eikä roikoteta sitä olkapäillä. Näyttää ihan naurettavalta.