Tsiisus tuota bloggaaja-Alexan uutta, tasan 1000 euroa maksanutta kassia
Miten kukaan ikinä maksaa tuosta kangaskassista tonnin? Kertoo siis kommenteissa hinnan. No, onhan sillä statusarvoa, koska "Olin myös yllättynyt siitä kuinka vaikea Goyardin laukkuja on saada käsiinsä. Putiikkeja on Euroopassa ihan muutama, eikä tuotteita saa mistään netistä. He myös rajoittavat myyntiä sillä, että samaa laukkua ei myydä yhtä enempää samalle henkilölle." Naurettavaa.
Kommentit (122)
Aleksahan oli ihan tavallinen nätti tyttö. Tuo hopo-look on ihan itse leikkauksilla ja pistoshoidoilla tehty.
Aivan järkyttävän näköinen ja miten helvetissä ruma muovikassi maksaa tonnin? No, tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.
Bloggaajan seuraajat tuntuvat olevan kommenttiensa perusteella täysin samalla levelillä. Kaikki yhtä innoissaan kassista.
Onko Alexa kertonut missään, mitä toimenpiteitä kasvoilleen on tehty? Yllätti, miten kasvonpiirteet ovat muuttuneet.
Tuo naama on kuin muodoton ilmapallo.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjäpäisille saadaan myytyä vaikka kilo p*skaa huippuhinnalla. Kehitetään vaan sille joku huippuhyperihqu imago. Ja kauppa käy.
Tai niille kenellä on varaa laittaa laukkuun tonni.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka tuo henkilö on, mutta kassista tulee mieleen markettien kestokassit.
Ihan samaa mietin!
Olen sanaton.
Jos toi laukku maksais kympin halpakaupassa, se ei kelpaisi kenellekään. Se tosiaan näyttää muovipäällysteiseltä paperikassilta. Ei tulis mieleenkään ajatella, että tuo kassi on kallis, kun vastaan tulisi. Eikä nyt niin erikoisen kauniskaan.
Kalleudella tässä myydään. Ja sille on aina ostajansa. Itse en laittaisi kassiin noin paljoa rahaa, mutta kenkiin voisin laittaa. Tonnin kenkien voisi olettaa olevan niin hyvälaatuiset, että kestäisi käyttöä ja myös erityisen hyvät pitää jalassa, sillä on minulle arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Mammoja v**uttaa, kun jollain menee hyvin? Eikä omat taloudelliset resurssit riitä samanlaiseen elämäntapaan? 🤣
Alexan tulot eivät ole mitenkään poikkeuksellisen isot, vaikka tulojensa puolesta kuuluukin sinne suurituloisimpien joukkoon. Mutta, Suomessa on silti vaikka kuinka paljon tuntemattomia taviksia, joilla on tulot vähintään samaa luokkaa tai suuremmatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjäpäisille saadaan myytyä vaikka kilo p*skaa huippuhinnalla. Kehitetään vaan sille joku huippuhyperihqu imago. Ja kauppa käy.
no minulla olisi varaa vaikka ostaa 100 noita heti. Silti pidän typeränä tuhlata rahaa tuollaisiin. ehkäpä juuri siksi minulla olisikin vara ostaa 100 noita...
Siis saako tota edes kiinni? Talvella, sateella jne tosi kätevä läppärilaukku (luin tämän käyttötarkoituksen blogista äsken)
Ja siis joku kommentoi, että on canvas-kassi? Nahkalaukusta voisin jotain maksaakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos toi laukku maksais kympin halpakaupassa, se ei kelpaisi kenellekään. Se tosiaan näyttää muovipäällysteiseltä paperikassilta. Ei tulis mieleenkään ajatella, että tuo kassi on kallis, kun vastaan tulisi. Eikä nyt niin erikoisen kauniskaan.
Tuo näyttääkin ihan joltain Tokmannin alekorista kaivetulta. Siellä alekorissa on varmasti myös kauniimpia kasseja.
Pitää vielä tämäkin lisätä:
Kaikki mikä on internetissä ei ole totta. Mistä sitä tietää vaikka olisi palauttanut kassin ja ottanut rahat takaisin heti kun kuvat oli räpsitty. Tätä tapahtuu tosi paljon näiden blogaajien keskuudessa. Ei kannata sinisilmäisesti uskoa kaikkea mitä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Siis saako tota edes kiinni? Talvella, sateella jne tosi kätevä läppärilaukku (luin tämän käyttötarkoituksen blogista äsken)
Ja siis joku kommentoi, että on canvas-kassi? Nahkalaukusta voisin jotain maksaakin.
Ihan samat mietteet, voisin ostaa tonnin laukun jos haluaisin, mutta silloin se olisi kyllä jokin ajaton ja kestävä nahkalaukku, eikä mikään muovitettu kangaskassi, jonka hajoamisesta myyjäkin varoittelee. Itse en myöskään tykkää säilöä arvotavaroita (tietokone, kamerat jne mitä kertoi laukussa kantavansa) tuollaiseen avoimena höröttävään kauppakassiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no minulla olisi varaa vaikka ostaa 100 noita heti. Silti pidän typeränä tuhlata rahaa tuollaisiin. ehkäpä juuri siksi minulla olisikin vara ostaa 100 noita...
Pitäähän rahasta jotain iloa saada. Tilillä eivät paljoa ilahduta ja hautaan niitä ei saa mukaan.
Meidän mummollakin on tuollainen, kahvipusseista tehty.
Oops. I bought the Goyard St.Louis bag, even though I said I would. I way back I went to their store in Paris to purchase the bag, but the sales person said that he wouldn’t recommend putting anything heavy (like a water bottle) in it. At that time, I didn’t buy it, because I wanted to use the bag to carry my laptop and my camera, and he didn’t really recommend it.
😂😂😂😂😂😂😂 MITEN on mahdollista, että englannin kielen taito on noin heikko? No, kaikkia ei ole kielipäällä ns. siunattu, mutta oikeasti... Täytyykö leikkiä KANSAINVÄLISTÄ, kun ei selkeästi osaa edes englannin alkeita 😂 tuossa ns. englanninkielisessä pätkässä on vedetty mutkat suoriksi ja sanottu vähän sinnepäin jotain samaa kuin suomenkielisessä lauseessa.
I bought the Goyard St.Louis bag, even though I said I would. Ostit laukun, vaikka sanoit että ostaisit sen. Ok, hienoa. "I way back I went to" :DDDDD ööööööö... Mitä vttua??
Ja jos unohdetaan tuo naurettava "englanti", niin onhan tuo nyt täyttä id*oottimaisuutta törsätä TUHAT euroa tuollaiseen s**tanallisen rumaan roskaan. Senkin tonnin voisi käyttää vaikka ruokaan.
Tämähän näyttää ihan amerikkalaisen ruokaketjun kestokassilta. 1 000 euroa, hmm.
Juu omat resurssit ei riitä. Rahaa kyllä olisi, mutta kiinnostus loppuu kesken. Tuo laukkuhan saattaa olla velkarahalla ostettu tai sitten ei. Mistä sitä tietää. Mutta miten laukun osto määrittelee sen miten menee?