Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkytin anoppia.

Vierailija
08.05.2019 |

Kävipä niin että vaimo ja anoppini keskustelivat. Vaimo oli vähän kipeän oloinen ja pyöristynyt niin anoppi kyseli raskaudesta. Nuorin lapsi on nyt reilu puol vuotta.
Minä olin siinä kuulolla ja tuumasin että minä en ole yrityksestäni huolimatta saanut vuoteen joten minua ei tarvitse onnitella. No raskaanahan ei ole kukaan mutta anoppi hermoistui olemattomasta seksielämästämme. Tyttärelleen tuli sen jälkeen melkoista ohjeistusta

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en haluaisi että mieheni puhuu seksielämästämme minun vanhemmilleni. En usko että olen tämän toiveeni kanssa kovin yksin.

Minä en haluaisi että puolisoni lopettaa seksielämäämme vuodeksi tai pariksi lapsemme syntymän jälkeen. En usko että olen tämän toiveeni kanssa kovin yksin.

Silloin siitä asiasta puhutaan kyseisen puolison kanssa. En näe mitään mahdollista hyvää ja positiivista mitä voisi seurata siitä että asiaa ryhdytään puimaan puolison äidin kanssa.

Vierailija
22/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en haluaisi että mieheni puhuu seksielämästämme minun vanhemmilleni. En usko että olen tämän toiveeni kanssa kovin yksin.

Tuskin ap on sanonut että miten he panevat jos panevat. Noista asioista puhutaan usein kavereillekin, lääkäreille.. Seksissä ei ole mitään hävettävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se hyvä merkki jos seksi on loppunut.

Vaikka olenkin nainen niin seksi on mulle tärkeää, mulla on ihan halut ja tarpeet jotka vaatii miestä. Vaikka palstalla on käsitys että nainen ei anna siitä ja siitä syystä mutta minun halut ja tarpeet ei toisen käytöksellä häviä. Jos on huono mies/nainen niin se pitää vaihtaa. Terveen ihmisen omia haluja ei tyydytetä kiukuttelemalla ja pihtaamalla toiselle.

Terveen ihmisen omia haluja ei myöskään herätetä sillä, että räävitään seksielämää julkisesti, ja vieläpä naisen äidin kanssa. Sairasta, niin sairasta vallankäyttöä ja nöyryyttämistä. Mun polvet liimautuisi yhteen lopullisesti tuollaisen jälkeen, ja kyllä, pidän seksistä. Fiksun miehen kanssa.

/2

Raivotar. Mies vain sanoi ettei häntä tarvitse onnitella vauva-uutisten johdosta kun ei ole seksiäkään ollut vuoteen. Minusta nasevasti sanottu ja oikeassa kohtaa. Niin raivotar ja moni muu harpyija käyttää sanoja rääpiä, sairasta, vallankäyttöä ja nöyryyttämistä. Eipä se pihtaaminenkaan hyve ole.

Nyt tuli nähdyksi tiettyjen naisten suhteettomuus asioihin ja kyky olla asettumatta jomman kumman sukupuolen puolelle automaattisesti, suorastaan parjattu miesviha. Hyvä aloitus ap, kiitos! Olen nainen ja yksioikoisuus on minusta epämiellyttävä asenne.

Minusta parisuhteen seksiasioista ei puhuta missään kodin ulkopuolella elleivät molemmat osapuolet niin halua tehdä. Ei siis todellakaan ollut nasevasti sanottu tai "oikeassa kohtaa". Lapsellista huomion- ja säälinhakua yhdistettynä nöyryyttämisen haluun.

En myöskään oikein jaksa uskoa että olet nainen, sillä vain miehet puhuvat pihtaamisesta. Naiset tietävät, että seksi ei ole mikään hyödyke jota toisella ei ole ja toisella on. Seksi on kahden kauppa, ja jos se ei suju niin jossain on ongelma joka on selvitettävä. Seksiä harrastetaan kun molemmat sitä haluavat. Muuten on kyse jostain ihan muusta toiminnasta.

Lisäksi on evolutiivisesti järkevää, että naisen halut hiipuvat kokonaan tai jonkin verran pikkuvauva-aikana. Ei ole järkeä tehdä uutta lasta kuvioihin, kun edellinenkin vielä imee rintaa. Vain mi.esla.psi uhriutuu tilanteesta.

/2

Vierailija
24/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en haluaisi että puolisoni lopettaa seksielämäämme vuodeksi tai pariksi lapsemme syntymän jälkeen. En usko että olen tämän toiveeni kanssa kovin yksin.

Tokihan sekin on ikävää, tosin ap:n ja hänen vaimonsa lapsi on 6 kuukauden ikäinen. 

Aikuinen mies hoitaa parisuhteen ongelmat siinä parisuhteessa, eikä vikise asioista kylillä ja nolaa vaimoaan.

/2

Huomaamattasi ilmaisit sen ongelman tässä asiassa ja asenteesi. Aikuinen mies EI YKSIN hoida parisuhteen ongelmia siinä parisuhteessa vaan sen vaimonkin täytyisi tehdä jotain. Ei äitiys ole bonuskortti kusipäisyyteen. Huh, kyllästyttää puusilmät. Sanon yhden asian ja sanon sen rumasti; jos ei ap:n vaimo muuhun pysty eli kommunikaatio ja parisuhteen ongelmat jäävät tämän perheen aikuisen miehen harteille niin voisikohan vaimo edes levittää jalkansa? Se ei ole kauhean vaikeaa.

Vierailija
25/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, tämähän on päivänselvää ja fakta "En myöskään oikein jaksa uskoa että olet nainen, sillä vain miehet puhuvat pihtaamisesta."

Sillä lailla, kauheesti kiinnostaa lukea sun liirumlaarumit kun päättelykykysi on mitä on. Hei vaan!

Vierailija
26/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokihan sekin on ikävää, tosin ap:n ja hänen vaimonsa lapsi on 6 kuukauden ikäinen. 

Aikuinen mies hoitaa parisuhteen ongelmat siinä parisuhteessa, eikä vikise asioista kylillä ja nolaa vaimoaan.

/2

Huomaamattasi ilmaisit sen ongelman tässä asiassa ja asenteesi. Aikuinen mies EI YKSIN hoida parisuhteen ongelmia siinä parisuhteessa vaan sen vaimonkin täytyisi tehdä jotain. Ei äitiys ole bonuskortti kusipäisyyteen. Huh, kyllästyttää puusilmät. Sanon yhden asian ja sanon sen rumasti; jos ei ap:n vaimo muuhun pysty eli kommunikaatio ja parisuhteen ongelmat jäävät tämän perheen aikuisen miehen harteille niin voisikohan vaimo edes levittää jalkansa? Se ei ole kauhean vaikeaa.

Puhuin tuosta, että mies selvittää ongelmat parisuhteen sisällä, sillä luulisin että ap:n tapauksessa miehellä on ongelma eikä vaimolla. Vaimolla on pieni vauva rinnallaan, hänelle on normaalia ettei seksiä juuri nyt ole. Tai ollut raskausaikana. Ap:lle se taas on ongelma, koska hän ei ilmeisesti osaa käyttää käsiään ja sopeutua vaihtuviin elämäntilanteisiin.

Jos minun mieheni haluaisi harrastaa seksiä kanssani tietäen että minä en halua, lähtisin pakoon ja kovaa. Oksettavaa tuollainen "voisit edes avata jalkasi"-ajattelu, mutta meitä on moneen junaan.

/2

Vierailija
27/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, tämähän on päivänselvää ja fakta "En myöskään oikein jaksa uskoa että olet nainen, sillä vain miehet puhuvat pihtaamisesta."

Sillä lailla, kauheesti kiinnostaa lukea sun liirumlaarumit kun päättelykykysi on mitä on. Hei vaan!

Eli oikeaan osui. Arvasin.

/2

Vierailija
28/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olenkin nainen niin seksi on mulle tärkeää, mulla on ihan halut ja tarpeet jotka vaatii miestä. Vaikka palstalla on käsitys että nainen ei anna siitä ja siitä syystä mutta minun halut ja tarpeet ei toisen käytöksellä häviä. Jos on huono mies/nainen niin se pitää vaihtaa. Terveen ihmisen omia haluja ei tyydytetä kiukuttelemalla ja pihtaamalla toiselle.

Terveen ihmisen omia haluja ei myöskään herätetä sillä, että räävitään seksielämää julkisesti, ja vieläpä naisen äidin kanssa. Sairasta, niin sairasta vallankäyttöä ja nöyryyttämistä. Mun polvet liimautuisi yhteen lopullisesti tuollaisen jälkeen, ja kyllä, pidän seksistä. Fiksun miehen kanssa.

/2

Raivotar. Mies vain sanoi ettei häntä tarvitse onnitella vauva-uutisten johdosta kun ei ole seksiäkään ollut vuoteen. Minusta nasevasti sanottu ja oikeassa kohtaa. Niin raivotar ja moni muu harpyija käyttää sanoja rääpiä, sairasta, vallankäyttöä ja nöyryyttämistä. Eipä se pihtaaminenkaan hyve ole.

Nyt tuli nähdyksi tiettyjen naisten suhteettomuus asioihin ja kyky olla asettumatta jomman kumman sukupuolen puolelle automaattisesti, suorastaan parjattu miesviha. Hyvä aloitus ap, kiitos! Olen nainen ja yksioikoisuus on minusta epämiellyttävä asenne.

Todella hyvä kommentti. Ja myöskin aloittaja on mielestäni hoitanut asian hyvin ja tilanne tajuisesti raskaus epäilyt. Raskaudesta puhumista koen paljon vaikeampana ja henkiökohtaisempana kuin seksi. Anoppihan on tarkalleen kysynyt että oletteko panneet paljaalla ja mies on vastannut siihen.

Vierailija
29/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö av kestä totuutta? Kyllä minun täytyy kunnioittaa ap:ta kun sanoit ääneen sen mikä teillä on pielessä. Et sinä syyttänyt tai haukkunut, nostit vain kissan pöydälle. Vuosi on pitkä aika. Eipä tarvitse sukulaisten ihmetellä miksi kävit vieraissa tai erositte tms. jos tuo tilanne jatkuu. Jos on lapsi niin sitä seksiä on harrastettu, mihinkä se nyt sitten on loppunut. Ei ainakaan sinun yritykseen eli sitten se on vaimon äitiyteen loppunut.

Uskomatonta, että sinä ja muutkin vastaajat vaikutatte ohittavan täysin sen faktan, että ap:lla ja vaimollaan on puolivuotias vauva.

Niinpä. Kun sain lapsen niin seksiä ei harrastettu sen jälkeen vuoteen. Mä en yksinkertaisesti jaksanut. Olin aivan helvetin väsynyt koko ensimmäisen vuoden (raskauden jälkeinen masennus, johon en saanut apua). Mun vastuulla oli yösyötöt yms. kokonaan, niin kun lapsi nukahti niin mä menin nukkumaan aivan välittömästi. Onneksi mies ymmärsi. Oli lähinnä huolissaan, että laihduin vuodessa 15kg yrittämättä, ruokahalua ei juuri lainkaan ja hirveä väsymys.

Vierailija
30/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppikko sen teidän seksielämänne kuntoon saa ? just

Vierailija
31/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin seksiä ihan raskauden loppuun asti. Mies ei uskaltanut enää loppuraskaudesta viimeisillä raskaus viikoilla. Sitten parin kk taukoa ja oikeastaan minulla heräsi halut bo 1,5 kk kohdalla takaisin, mutta jälkivuotoa ja tikit aristivat pitkään niin ei käytännössä pystynyt, vaikka halusin seksiä. Olenkin varmasti aivan poikkeusyksilö naiseksi. Meillä mies ollut aina se haluttomampi ja on oikeasti ihme, että meillä on lapsia. Oikeastaan vain minun ansiotani. Olen kyllä kuittaillut kanssa anopille, kun kysy milloin tulee lapsia, että ei johdu minusta. Kysy omalta pojaltasi ^^

Vierailija
32/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nainenkin katsoa peiliin jos miehellä on tarve tuollaiseen.

Vierailija
33/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/2

Minusta parisuhteen seksiasioista ei puhuta missään kodin ulkopuolella elleivät molemmat osapuolet niin halua tehdä. Ei siis todellakaan ollut nasevasti sanottu tai "oikeassa kohtaa". Lapsellista huomion- ja säälinhakua yhdistettynä nöyryyttämisen haluun.

En myöskään oikein jaksa uskoa että olet nainen, sillä vain miehet puhuvat pihtaamisesta. Naiset tietävät, että seksi ei ole mikään hyödyke jota toisella ei ole ja toisella on. Seksi on kahden kauppa, ja jos se ei suju niin jossain on ongelma joka on selvitettävä. Seksiä harrastetaan kun molemmat sitä haluavat. Muuten on kyse jostain ihan muusta toiminnasta.

Lisäksi on evolutiivisesti järkevää, että naisen halut hiipuvat kokonaan tai jonkin verran pikkuvauva-aikana. Ei ole järkeä tehdä uutta lasta kuvioihin, kun edellinenkin vielä imee rintaa. Vain mi.esla.psi uhriutuu tilanteesta.

/2

Jos evoluutio oikeuttaa niin silloin mies saisi ottaa väkisin.

Vierailija
34/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/2

/2

Jos evoluutio oikeuttaa niin silloin mies saisi ottaa väkisin.

Ja tähän perustelut, kiitos. Tiedätkö, mitä tarkoittaa sana evoluutio?

/2

Vierailija
35/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ap kelpaisi. Omaa kädentaidot ja nippu kunnossa!