Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen raivoaminen

Vierailija
08.05.2019 |

Eilen yksityislääkäri totesi sen terveeksi. Tänään aamulla sen hammasta särki ja kysyin soittaako hammaslääkäriin, siitä suuttui. Joka ainoa päivä sillä on joku vaiva.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se aina raivoaa?

Vierailija
2/8 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä sekaannut hänen asioihinsa ja kyselet turhia? Mitä se sinulle kuuluu, soittaako hammaslääkäriin vai kärsiikö vain? Omapa on ongelmansa. Ei sinun miehesi ole ainoa, joka kyselyistä ja tenttaamisesta suuttuu.

Mutta millä tavalla raivosi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä sekaannut hänen asioihinsa ja kyselet turhia? Mitä se sinulle kuuluu, soittaako hammaslääkäriin vai kärsiikö vain? Omapa on ongelmansa. Ei sinun miehesi ole ainoa, joka kyselyistä ja tenttaamisesta suuttuu.

No jos hän vain kärsii niin hän ei siedä sitä että hänelle sanoo sanaakaan. Se taas haittaa elämää. Paiskoi ovia.

Vierailija
4/8 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa ei saa kysyä, meneekö toinen hammaslääkäriin? Se on toisen asioihin puuttumista? Mitä. :D

Vierailija
5/8 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulosairaus, pyytäkää lähete psykologille, noihin oireisiin pitää saada hoitoa, mielialalääkitys voisi olla tarpeen.

Vierailija
6/8 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hulluja pariskuntia. Ja vielä tänne raportoivat joka draaman.

Vierailija
7/8 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tuon hammassäryn uskon mutta, mitä se minulle raivoaminen auttaa. Minulla on itsellä, ihan diagnosoituja sairauksia vaikka kuinka ja niissä pahoja oireita mutta koskaan en ole niistä raivonnut miehelle.

Vierailija
8/8 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron paikka, ehdottomasti!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä