Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tindermiehet ja kyllästyminen jo ennen ensitapaamista?

Vierailija
07.05.2019 |

En tiedä johtuuko tämä minusta vai onko joku uusi trendi, mutta kolme kertaa on nyt käynyt niin että tullut match miehen kanssa, juteltu vähän aikaa ja pyytänyt treffeille/tapaamaan. Itseäkin on kiinnostanut, mutta vuorotyön ja vuoroviikkovanhemmuuden vuoksi sopivaa ajankohtaa on ollut vaikea löytää. Olen kyllä ilmaissut selkeästi että kiinnostusta on. Lopulta homma päättynyt nähtävästi miehen kiinnostuksen lopahtamiseen. Kysymykseni siis on että kannattaako vielä itse ottaa yhteyttä ja ehdottaa tapaamista vai antaa olla. Onko kiinnostusta alunperinkään näiden miesten puolelta ollut tarpeeksi?
Ap

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnet keksii näitä "naisjuttuja"

Vierailija
2/9 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja se että matchit eivät juttele juurikaan, vaikka olen kaunis nainen, koulutettu jne ei lapsia.. :D. Mutta siis mulla ainakin on turn-off miehessä tuo jos on lapsia..kai ilmaiset asian heti matchille..kaikki eivät halua valmiita lapsia. Mutta taisi olla joku lehtijuttukin, että ihmiset eivät käytä tinderiä niin että oikeasti näkisivät sieltä jengiä ja lähtevät sieltä, koska tuohon kulttuuriin on kyllästytty? Ghostaus on enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Vaikka minusta se nimenomaan on alusta tavata uusia ihmisiä, joihin et muuten törmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt jäi vähän epäselväksi. Miten sä et ole ehdottanut miehelle tapaamista jo? Odotatko siis vaan, että mies aloittaa kaikki keskustelut?

Mistä sä tiedät ettei se enää vastaa jos sä et ole kysynyt siltä?

Vierailija
4/9 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä olen jotakin viestiä laittanut, mutta en heti ensimmäisessä viestissä uutta tapaamista ehdottanut. Vaan eipä siinä oikein mitään pääse sitten ehdottamaan, kun siihen ensimmäiseenkään viestiin ei enää tule vastausta. Onko sitten niin että pitäisi vielä sen verran yritittää että ihan suoraan ehdottaa itse sitä tapaamisajankohtaa? Kun tuntuu että ei sitä varmaan enää kiinnosta, kun ei vastaa edes kuulumisten kysyäkseen.

Ap

Vierailija
5/9 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ainakin yksi naismätsi tuntui vaan keksivän tekosyitä tapaamisen siirtämiselle. Lopetin sitten yhteydenpidon kun aitoa halua kunnolliseen tapaamiseen ei tuntunut löytyvän.

Sanoisin, että jos se sun seuraavaa "vapaaviikonloppusi" menee jonnekin parin kuukauden päähän niin voi olla aika hiljaista niitten mätsien kanssa. Ei kukaan odota Tinderissä noin kauaa yhden mätsin takia. Vähintään siinä odottaessa deittaillaan muita.

Vierailija
6/9 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestitellyt muiden kanssa ja saanut lapsettoman

Vierailija
7/9 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on tarkoitettu instapanoihin. Jos ei heti ala tulla tuoksua alapäästä, mielenkiinto pitää siirtää seuraavaan.

Vierailija
8/9 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin päivän sisään pitäisi ainakin lyhyesti pystyä nähdä

Vierailija
9/9 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella lienee sen verran matchejä, ettei kaikkien kanssa voi keskustella aktiviisesti. Toisekseen tinder hukkaa viestejä, kun tulee push ilmoitus muttei olekaan ilmoituksen mukaista viestiä missään, vaikka kyseinen match edelleen on. Mikäli treffit viipyy niin ei sitä loputonta viestittelyä jaksa, koska tavatessa tietää kiinnostaako toinen oikeasti. Eikä edes pakosti ensi treffeillä vaan hieman enemmän aikaa yhdessä oltuna.