Meseryhmä aikuisten lasten kanssa piippaa kokoajan
Onko nykyään monillakin keski-ikäisillä meseryhmä aikuisten yli 20v lasten kanssa? Nähdään miesystävån kanssa viikonloput ja viikolla n. yksi ilta. Ja sen olen hyväksynyt, että hän pääosin kokoajan on valmiina lähtemään työkeikalle.
Nyt alkoi vain tympiä, että tämän lisäksi ollessamme vaikka vajaat 2 tuntia yhdessä viikolla, piippaa tämä meseryhmä kokoajan vieressä puhelimessa. Siellä jauhetaan jotain ja isi seuraa miten "lapsilla on tylsää" "mentäiskö pitsalle" jne. Näitä viestejä tulee kymmeniä peräkkäin. "Lapset" siis 23 & 26v.
Alkaa tämä päivystäminen hieman tympiä...
Kommentit (28)
Kyllä, pennuista ei ole kuin murhetta ja vaivaa, hyvin monella tasolla. Omia valintoja, omia valintoja.
Miesystävällä on. Ei piippaa ihan jatkuvasti, vaikka lapsia 5. Eivät asu vierekkäin, joten viestit ei sisällä konkreettisia tekemisehdotuksia.
Niin mä en tajua miksi nämä kahden sisaruksen väliset jaarittelutkin pitää laittaa isin näkyville, eli puhelin piippaa tosiaan iltaisin kymmeniä kertoja. Tai muulloinkin. Milloin nyt ehditään yhdessä olla.
Ota äänimerkit pois. Tärkeät viestit saat, kun vilkaiset puhelinta silloin tällöin.
Mä luin eka, että sua ärsyttää sun omat lapset, mutta ilmeisesti oli kyse sun uuden miehen lapsista. No eihän se auta kuin sopia puhelimen laittamisesta syrjään aina välillä.
Eikö siitä luurista saa ääniä pois?
Oikeastaan en tiedä yhtään perhettä, jolla ei olisi whatsup-ryhmää, ihan aikuisia perheellisiä ovat lapset. Sitten on keski-ikäisten sisarusten, jo itsekin isovanhempia, mummon asioidenhoitoryhmiä.
Laita notifikaatiot pois. Siinäpä se.
No kun ei laita niitä ääniä pois. Ilmeisesti selkärangassa tämä puhelimen päivystäminen työn puolesta. Mutta lomalla ei voi niille keikoille lähteä. Sitä nyt ehdotin, että edes silloin sais olla rauhassa jatkuvalta piipitykseltä.
Sen piippauksen saa pois päältä. Meillä on perheryhmä, jossa on siis kolme aikuista lasta. Välillä voi tulla 100 viestiä päivässä. Ei häiritse, koska olen mykistänyt ryhmän.
av-mammaa harmittaa koska uudelle miehelle vanhat lapset täerkeämpiä :D Mutta niin sen pitää ollakkin. Omat lapset ennen uusia panoja.
Vierailija kirjoitti:
av-mammaa harmittaa koska uudelle miehelle vanhat lapset täerkeämpiä :D Mutta niin sen pitää ollakkin. Omat lapset ennen uusia panoja.
Just nämä nykyajan kermapyllyt kun eivät omillaan halua tulla toimeen, niin täytyyhän se kiinteästi roikkua siinä isin lahkeessa.
Onneksi nykyään on lapsettomiakin miehiä, se on iso plussa.
Mulla on oma WhatsApp (ei mese) -ryhmä oman perheryhmän kanssa, miehellä omansa omien aikuisten lasten kanssa. Toki molemmilla on monta muutakin ryhmää, mutta nämä molemmilla ne aktiivisimmat, mutta lisäksi miehellä on työporukan huumoriryhmä, lapsuusystävämiesten kanssa oma hauskuutusryhmä jne. ja niistä kyllä pukkaa viestiä ihan säännöllisesti. Jossain vaiheessa mies reagoi kaikkiin viesteihin välittömästi, mutta ymmärsi kyllä kun sanoin, että koska nähdään (myös) aika vähän, niin voisiko luuri olla välillä vähän vähemmällä huomiolla. Eli kyllä ymmärrän ärsytyksen, eikä se liity varmaan, ainakaan itselläni, ärsytykseen niihin lapsiin, vaan siihen kuinka hälytystilassa mies oli koko ajan, eikä hänellä edes ollut mitään työhommaa siinä taustalla.
Tosiaan siis voi laittaa hiljaiselle sen tietyn ryhmän. Muut piippaa. Näin pitää toimia.
Vierailija kirjoitti:
Eli kyllä ymmärrän ärsytyksen, eikä se liity varmaan, ainakaan itselläni, ärsytykseen niihin lapsiin, vaan siihen kuinka hälytystilassa mies oli koko ajan, eikä hänellä edes ollut mitään työhommaa siinä taustalla.
Tarkennan vielä, että en ole siis ärsyyntynyt lapsiin lainkaan! =D
Sä nyt vaan et ole tarpeeksi kiinnostava. Hyväksy tai lähde.
Ymmärrän nuorten kanssa nämä ryhmät, mutta lähes 40v mieheni, sisarensa 36v ja heidän äitinsä pitävät keskenään ryhmää missä jaetaan tikusta asiaa aamusta iltaan.
Minulle mieheni ei vastaa edes nopeaa reagointia vaativassa asiassa yhtä nopeasti kuin kommentoi tässä ryhmässä jaettuun voikukan kuvaan. Joskus kun olen tästä maininnut, niin olen mustasukkainen hirveä nalkuttava akka.
Mitä näin käyttäytyvä mies alunalkaen olettaa että hänellä on annettavaa parisuhteelle. Ei kukaan nainen ihastu aikuisiin piloille passattuihin ja isissä roikkuviin lapsiin.
Kannattaisiko ihan suoraan painua jollekin maksulliselle naiselle tarpeensa tyydyttämään.
Oikeesti. Nyt oltais lähdössä lyhyelle lomalle ja laitoin ehdoksi, että pitäisi taukoa myös tästä jatkuvasti piipittävån puhelimen päivystämisestä. Kun kerrankin ei tarvisi olla kokoajan lähdössä töihin. Meidän viikonloputkin on hänen kämpillä oleskelua ja näitä työkeikkoja tulee yötä päivää ma-su.