Olen 22v, isän uusi naisystävä on 21v..
En koskaan ajatellut olevani tässä tilanteessa tai että suhtautuisin siihen huonosti, mutta olen vaivaantunut... Olen jo pidemmän aikaa toivonut että isäni löytäisi jonkun, ja haluan olla iloinen hänen puolestaan, mutta tilanne on omituinen. Tapaaminen meni normaalisti ja olin ystävällinen mutta outo olo jäi. Ihan kivalta naiselta vaikutti tosin.
Kommentit (51)
En ole ikinä tajunnut miten joku voi ottaa omien lastensa ikäisen kumppanin.
Vaikea kuvitella itseäni keski-iässä edes katselemassa parikymppisten suuntaan. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vanhemmista pidän... Ehkä osa nuoremmista on poikkeuksellisia ja heidän kanssaan voi synkata?
Miten kauan ovat olleet kimpassa? "Naisystävä" kuulostaa kuitenkin siltä, että ihan vakavalla pohjalla meinasivat olla?
Vierailija kirjoitti:
En koskaan ajatellut olevani tässä tilanteessa tai että suhtautuisin siihen huonosti, mutta olen vaivaantunut... Olen jo pidemmän aikaa toivonut että isäni löytäisi jonkun, ja haluan olla iloinen hänen puolestaan, mutta tilanne on omituinen. Tapaaminen meni normaalisti ja olin ystävällinen mutta outo olo jäi. Ihan kivalta naiselta vaikutti tosin.
ookko mies vai nainen?
Voi ei, otan osaa...Toivottavasti isäsi ei lisäänny kyseisen naisen kanssa
Saattaa kuulostaa oudolta, mutta itseäni kyllä häiritsee ajatuksen tasolla suunnattomastiae että istuskelisin tuolla leikkikentän reunalla vauvani kanssa ja katselisin hiekkaa nenästään kaivelevia lapsia ajatellen että tuossapa saattaa 20 vuoden kuluttua olla elämäni rakkaus! Tiedän siis ettei isäni tuolla lailla ole ajatellut, mutta esinerkkinä vain... Miten ei voi häiritä että oma tytär ja uusi kumppani olisivat voineet käydä vaikka samaa ala-astetta ja katselivat samaan aikaan muumeja ja pikku kakkosta??
AP
Vierailija kirjoitti:
Saat uuden kaverin. :-)
Voihan se vähän perverssiltä tuntua, kun kaveri lähtee välillä faijan kanssa panemaan ja sitten kaverukset voivat taas jatkaa juttujaan.
On täysin luonnolista että, nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat uuden kaverin. :-)
Voihan se vähän perverssiltä tuntua, kun kaveri lähtee välillä faijan kanssa panemaan ja sitten kaverukset voivat taas jatkaa juttujaan.
Ei tunnu perverssiltä, kun ei ajattele muiden panemisia.
En ymmärrä miehiä jotka ottavat tyttärensä ikäisen naisen. En vaan ymmärrä.
Mikä siinä eniten vaivaannuttaa? Olisin toki itsekin hämmentynyt, koska jotenkin automaattisesti oletan vanhempieni katselevan vain ikäisiään sillä silmällä.