Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, saako tällaisia kenkiä enää mistään!!??

Vierailija
07.05.2019 |

Mulla on pari vuotta vanhat ns. sisäkorolliset mustat glitterlenkkarit, joihin olen tosi kiintynyt, kun olen niin lyhyt tantta - nyt en löydä tällaisia enää mistään enää ja nämä alkaa jo repeilemään.

Olisko joku nähnyt näitä vielä jossain myynnissä??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa on, poisto-osastolla. Katselin itsekin,mutta en kuitenkaan ostanut. Tsemppiä etsintään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook kirpparilla on noita piilokorkokenkiä jatkuvasti tarjolla

Vierailija
4/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään "ns. sisäkorollisia" ole vaan läskipohjalenkkareita tai virallisemmin platform tennareita, ja joka kaupasta niitä yhä löytyy, kun käytät noita hakusanoja googlessa. Ei tartte mitään silsaisia ja hikisiä fb-kirpparin jämiä ostaa.

Vierailija
5/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mitään "ns. sisäkorollisia" ole vaan läskipohjalenkkareita tai virallisemmin platform tennareita, ja joka kaupasta niitä yhä löytyy, kun käytät noita hakusanoja googlessa. Ei tartte mitään silsaisia ja hikisiä fb-kirpparin jämiä ostaa.

Mä tulkitsin, että ap tarkoittaa niitä kiilakorkoisia. Kummastakohan on kysymys?

Vierailija
6/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa on, poisto-osastolla. Katselin itsekin,mutta en kuitenkaan ostanut. Tsemppiä etsintään!

Mitä tulee kenkien ostoon, Prisma onkin mulle luottopaikka - on usein löytynyt tosi hyviä kenkiä erittäin edullisesti. Kiitos vinkistä. 

Vierailija
7/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tulkitsin, että ap tarkoittaa niitä kiilakorkoisia. Kummastakohan on kysymys?

Niin, tarkoitin juuri sellaisia sisäkorollisia lenkkareita, joita en juuri olekaan löytänyt enää kaupoista.

Ostin pari vuotta sitten sellaiset mustat kengät K-kengästä, niissä oli päällä sellasta nättiä hopeanväristä pitsiä, mutta ne rupeaa jo hajoilemaan ja se on sääli, kun niin tykkään niistä. Ap

Vierailija
8/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.spartoo.fi/kengat-naiset-hopea.php

Tuolla oli tosi kauniita kenkiä, voi olla, että ostan jotain. Kiitos, linkistä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi