Olen 22v, isän uusi naisystävä on 21v..
En koskaan ajatellut olevani tässä tilanteessa tai että suhtautuisin siihen huonosti, mutta olen vaivaantunut... Olen jo pidemmän aikaa toivonut että isäni löytäisi jonkun, ja haluan olla iloinen hänen puolestaan, mutta tilanne on omituinen. Tapaaminen meni normaalisti ja olin ystävällinen mutta outo olo jäi. Ihan kivalta naiselta vaikutti tosin.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Minun isäni harrastaa tuota. Onneksi siltä on edes putket poikki niin ei pääse lisääntymään.
Ilmeisesti joku keski-iän kriisi sillä on ollut menossa jo kohta 10 vuotta. Alkoi sen jälkeen kun äitini hänet jätti. Noita nuoria naisystäviä menee jatulee niin ettei meinaa laskuissa pysyä. Suhteet kestävät normaalisti puolisen vuotta.
Sillä ei ole edes pahemmin rahaakaan, ihan perus duunari on, joten en oikein ymmärrä miten hälle torttua heruu?
Olemme suhtautuneet asiaan lähinnä huumorilla. Ei sillä, kyllä minullakin on joskus noussut oksennus kurkkuun kun joku minua nuorempi pissis kuivan* ssii faijaani kahvipöydässä.
Itse olen sanonut isälleni että tekee mitä tekee, mutta jos ne kuppavat hänet perikatoon niin minulta ei tarvitse pyytää apua. Harrastus kai se on tuokin.
Teillä on helppoa se, että voitte kutsua jokaista uuttaa tyttistä nimellä "äiti". Ei tarvitse opetella joka kerta uutta nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun isäni harrastaa tuota. Onneksi siltä on edes putket poikki niin ei pääse lisääntymään.
Ilmeisesti joku keski-iän kriisi sillä on ollut menossa jo kohta 10 vuotta. Alkoi sen jälkeen kun äitini hänet jätti. Noita nuoria naisystäviä menee jatulee niin ettei meinaa laskuissa pysyä. Suhteet kestävät normaalisti puolisen vuotta.
Sillä ei ole edes pahemmin rahaakaan, ihan perus duunari on, joten en oikein ymmärrä miten hälle torttua heruu?
Olemme suhtautuneet asiaan lähinnä huumorilla. Ei sillä, kyllä minullakin on joskus noussut oksennus kurkkuun kun joku minua nuorempi pissis kuivan* ssii faijaani kahvipöydässä.
Itse olen sanonut isälleni että tekee mitä tekee, mutta jos ne kuppavat hänet perikatoon niin minulta ei tarvitse pyytää apua. Harrastus kai se on tuokin.
Teillä on helppoa se, että voitte kutsua jokaista uuttaa tyttistä nimellä "äiti". Ei tarvitse opetella joka kerta uutta nimeä.
Ja lapseni voivat kutsua tätä mummoksi. Vanhimmalla lapsellani ja "mummolla" on 14 vuotta ikäeroa.
Mun kaverille kävi noin, oli vieläpä hänen oma kaveri kyseessä, ja saivat lapsia ja menivät naimisiinkin.
Alkuhämmennyksen jälkeen kaveri on sopeutunut. Myös pikkusisariinsa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tajunnut miten joku voi ottaa omien lastensa ikäisen kumppanin.
Mitä jos ei ole lapsia?
Ihan sama onko omia lapsia. Ikäero ratkaisee. Itse pitäisi siis seurustella isäni ikäisen miehen kanssa? Voi oksetus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse katkaisisin välit tuossa vaiheessa.
Ihan sama vaikka tilanne olisi niin päin, että äitini olisi löytänyt ikäiseni "miehen".
P*skat mistään perinnöistä, jos sitä edeltävät vuosikymmenet pitäisi pidätellä oksennusta (ei niinkään "vanha ja nuori panee, yääk!" -mielikuvien vaan moraalisen rappeuman takia).
Ihan vakavasti puhuen, en pystyisi katsomaan vanhempiani silmiin enää tuollaisen jälkeen.
Onko presidenttikin moraalisesti rappeutunut?
Mikäli Saulilla on edellisistä suhteistaan Jennin ikäisiä lapsia, niin kyllä on.
Siinä vaiheessa on täysin menetetty tapaus ja niin on koko maammekin jos on tuntenut Jennin jo tämän ollessa lapsi.
Olin 25, kun rakastuin yli 20 v vanhempaan mieheen. Ei ne tunteet katso ikää, kun sopiva osuu kohdalle. Ei meistä kumpikaan etsinyt sitä tapahtuvaksi. Rakastan häntä edelleen 15 vuoden jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse katkaisisin välit tuossa vaiheessa.
Ihan sama vaikka tilanne olisi niin päin, että äitini olisi löytänyt ikäiseni "miehen".
P*skat mistään perinnöistä, jos sitä edeltävät vuosikymmenet pitäisi pidätellä oksennusta (ei niinkään "vanha ja nuori panee, yääk!" -mielikuvien vaan moraalisen rappeuman takia).
Ihan vakavasti puhuen, en pystyisi katsomaan vanhempiani silmiin enää tuollaisen jälkeen.
Onko presidenttikin moraalisesti rappeutunut?
Mikäli Saulilla on edellisistä suhteistaan Jennin ikäisiä lapsia, niin kyllä on.
Siinä vaiheessa on täysin menetetty tapaus ja niin on koko maammekin jos on tuntenut Jennin jo tämän ollessa lapsi.
Presidentti on ennen kaikkea arvojohtaja. Hän on osoittanut, että tässä maassa miehen on hyvä olla suhteessa huomattavasti vanhempi kuin nainen. Tätä jaloa arvoa koitamme noudattaa parhaamme mukaan.
Ymmärrän vaivaantuneisuutesi.
Olin sinua vanhempi kyllä, 25-vuotias, kun isä esitteli uuden naisystävänsä, joka oli 23-vuotias.
Saivat lapsenkin sitten eli minulla on 30 vuotta nuorempi sisar. Hän on nuorempi kuin omat kaksi lastani.
Äidin kohtalo lähinnä jäi surettamaan, ei oma tilanteeni.
Tämäpäs otti tuulta alleen! Kysyjille, isäni on 46-vuotias. Perus hyväpalkkainen työ, omaisuutta ei mitenkään merkittävästi.
AP
Jensku oli kuitenkin ihan aikuinen nainen Saukin mukaan lähtiessään eikä nuori kehittyvä tyttö jolla tulevaisuus avoin.