Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 22v, isän uusi naisystävä on 21v..

Vierailija
07.05.2019 |

En koskaan ajatellut olevani tässä tilanteessa tai että suhtautuisin siihen huonosti, mutta olen vaivaantunut... Olen jo pidemmän aikaa toivonut että isäni löytäisi jonkun, ja haluan olla iloinen hänen puolestaan, mutta tilanne on omituinen. Tapaaminen meni normaalisti ja olin ystävällinen mutta outo olo jäi. Ihan kivalta naiselta vaikutti tosin.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miehiä jotka ottavat tyttärensä ikäisen naisen. En vaan ymmärrä.

Onneksi olen lapseton, niin saan seurustella kenen kanssa haluan.

Vierailija
22/51 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katkaisisin välit tuossa vaiheessa.

Ihan sama vaikka tilanne olisi niin päin, että äitini olisi löytänyt ikäiseni "miehen".

P*skat mistään perinnöistä, jos sitä edeltävät vuosikymmenet pitäisi pidätellä oksennusta (ei niinkään "vanha ja nuori panee, yääk!" -mielikuvien vaan moraalisen rappeuman takia).

Ihan vakavasti puhuen, en pystyisi katsomaan vanhempiani silmiin enää tuollaisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tajunnut miten joku voi ottaa omien lastensa ikäisen kumppanin.

Olen miettinyt itsekin, mutta vasta sen jälkeen kun kuulin mitä sanottiin ihan selkeästi minusta ja kummitytöstä. Olen 42v mies ja kummilapsi on 20v. Käytiin lätkämatsissa tossa alkuvuodesta ja, kun lähdettiin pois ja käveltiin siinä, kummityttö oli pohtinu millonkohan kannattais perustaa perheen jos perustaa. Ihan vaan oli kelaillu ja kerto siitä. Niin meidän vieressä kaksi nuorta naista sano, että taas yks onnellinen löytänyt puolet nuoremman muijan itellee ja puhuu perheestä. Vttu mä mietin siinä, että noinko ihmiset ajattelee. En minä ole mitään perhettä perustamassa.

Vierailija
24/51 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ajattelee tässä asiassa usein erilailla kuin naiset ja se oman tyttären ikäinen nainen ei mitenkään ajatuksen tasolla häiritse vaan päinvastoin...Biologia on biologiaa, valitettavasti

Vierailija
25/51 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä ketjua ja kysyn, joku tuolla jo ehtikin, että kuinka vanha isäsi on?

Vierailija
26/51 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään enää tajua. Siksi otinkin kuusi vuotta tytärtäni nuoremman, 18-kesäisen, tyttöystävän! :)

Vierailija
27/51 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama vaikka tilanne olisi niin päin, että äitini olisi löytänyt ikäiseni "miehen".

P*skat mistään perinnöistä, jos sitä edeltävät vuosikymmenet pitäisi pidätellä oksennusta (ei niinkään "vanha ja nuori panee, yääk!" -mielikuvien vaan moraalisen rappeuman takia).

Ihan vakavasti puhuen, en pystyisi katsomaan vanhempiani silmiin enää tuollaisen jälkeen.

Onko presidenttikin moraalisesti rappeutunut?

Vierailija
28/51 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat uuden kaverin. :-)

Voihan se vähän perverssiltä tuntua, kun kaveri lähtee välillä faijan kanssa panemaan ja sitten kaverukset voivat taas jatkaa juttujaan.

Voisi kai siihen panollekin päästä mukaan ns. kolmanneksi pyöräksi.

Vierailija
29/51 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä isät ovat fantasioineet tyttärestään tai kavereistaan.

Niinistö on aivan toinen juttu,aikuisia molemmat

20-vuotias ihminen on lapsi vielä ja naiivi.

Aikuisten ei pudä heitä sotkea leikkeihinsä,se on väärin.

Vierailija
30/51 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyimikääijä kirjoitti:

Nämä isät ovat fantasioineet tyttärestään tai kavereistaan.

Niinistö on aivan toinen juttu,aikuisia molemmat

20-vuotias ihminen on lapsi vielä ja naiivi.

Aikuisten ei pudä heitä sotkea leikkeihinsä,se on väärin.

Noniin, olihan tämäkin ikiksen ketju. Koittaisit saada pääsi kuntoon.

Vierailija
31/51 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ei ole lapsia?

Vierailija
32/51 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös kivaa saada oman ikäinen vävypoika terveisin erittäin masentunut anoppi.

Käytännössä kaikki kauhistelee kuinka tyttömme muutti asumaan vanhan äijän kanssa.

Vierailija
33/51 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olikin faijan naisystävän tytär? Olisit edes kysynyt!

Vierailija
34/51 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko presidenttikin moraalisesti rappeutunut?

On, ehdottomasti.

Vierailija
35/51 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on etsinyt itseään nuorempaa, on vain sattumalta rakastunut nuoreen naiseen. Hän on kuitenkin aivan eri ihminen kuin sinä. Ei ikä tee naapurin miehestäkään sinun isääsi? Ja sinäkin saattaisit rakastua isäsi ikäiseen naapuriin, vaikka toisin nyt ajattelisitkin. Ikä on vain numero.

Mut sun tuskin tarvii ajatella häntä äitipuolena.. siihen sua ei velvoita kukaan. Älä tuijota hänen ikäänsä, ajattelet vain sitä että isäsi on rakastunut. Nainen ei ole alaikäinen eikä lapsi. Isäsi on itsekin joskus ollut 21v.. eikä välttämättä tunne itseään kovin vanhaksi.

Vierailija
36/51 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän on oikein korkeimmassa valtion johdossa esimerkkipariskunta jossa isän uusi vaimo on nuorempi kuin vanhin oma lapsi ja toisaalta yhteinen lapsi on nuorempi kuin isän lapsenlapset.

Vierailija
37/51 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain sama homma täällä menossa,  nimittäin ihastuminen paljon nuorempaan naiseen. Nainen arviolta 26v ja itse 50 vuotias. Ei mukavaa ei. Eipä niille tunteille oikein mitään voi

Vierailija
38/51 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osittain sama homma täällä menossa,  nimittäin ihastuminen paljon nuorempaan naiseen. Nainen arviolta 26v ja itse 50 vuotias. Ei mukavaa ei. Eipä niille tunteille oikein mitään voi

Musta on ihan eri asia onko 21- vai 26-vuotiaan kanssa. 21 on käytännössä lapsi, 26 yleensä jo ihan vastuuntuntoinen aikuinen. Eli anna mennä :)

Vierailija
39/51 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on ihan eri asia onko 21- vai 26-vuotiaan kanssa. 21 on käytännössä lapsi, 26 yleensä jo ihan vastuuntuntoinen aikuinen. Eli anna mennä :)

Kiitos. Kyllä hän on ihan aikuisen oloinen, jopa liikaakin. Itse tunnen olevani lapsellisempi.

Vierailija
40/51 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni harrastaa tuota. Onneksi siltä on edes putket poikki niin ei pääse lisääntymään.

Ilmeisesti joku keski-iän kriisi sillä on ollut menossa jo kohta 10 vuotta. Alkoi sen jälkeen kun äitini hänet jätti. Noita nuoria naisystäviä menee jatulee niin ettei meinaa laskuissa pysyä. Suhteet kestävät normaalisti puolisen vuotta.

Sillä ei ole edes pahemmin rahaakaan, ihan perus duunari on, joten en oikein ymmärrä miten hälle torttua heruu?

Olemme suhtautuneet asiaan lähinnä huumorilla. Ei sillä, kyllä minullakin on joskus noussut oksennus kurkkuun kun joku minua nuorempi pissis kuivan* ssii faijaani kahvipöydässä.

Itse olen sanonut isälleni että tekee mitä tekee, mutta jos ne kuppavat hänet perikatoon niin minulta ei tarvitse pyytää apua. Harrastus kai se on tuokin.