Miehenä en ymmärrä, miksi monet naiset eivät pidä kunnolla lihaksikkaita miehiä hyvännäköisinä
Naiset, miksi näin on? Ajatelkaa nyt, mitä kaikkea etua lihaksikas mies teille tuo. On voimakas mies, eli monet hommat hoituvat käden käänteessä, pystyy suojelemaan teitä, lihaksikkaan miehen kainaloon on varmasti mukavampi käpertyä jne. Lisäksi lihaksikkuus on merkki siitä, että mies huolehtii itsestään, kunnostaan ja terveydestään.
Kommentit (306)
Huhhuh, olenkin näköjään vähemmistössä, vaikka kuvittelin että minulla oikein tyypillinen miesmaku.
Voimailijat ja maltilliset bodarit on mun mielestä kuuminta hottia. Toki bodailijoilla kisakunto, kun kroppa kuivatettu niin että jokainen lihas ja verisuoni erottuu, on aika ällö... mutta kun ottaa huomioon että se on nimenomaan sitä lavahetkeä varten luotu hyvin lyhytkestoinen ulkonäkö, ja ihminen ei todellakaan näytä siltä ympäri vuoden, niin voisin kyllä deittailla bodaajaakin. Se kroppa kuitenkin nopeasti muuttuu "normaalimmaksi", kun saa taas ruokaa ja nestettä. Voimailijalla saa olla mahaakin, eikä muutenkaan haittaa jos on lihaksen päällä pehmeyttä tuovaa rasvakerrosta.
Narukädet, ja ns "laihat läskit" (jotka ei siis ole ylipainoisia, mutta on vaan rasvaa kropassa enemmän kuin lihasta) eikä ihan vaan läskit läskit minun silmiini ole viehättäviä. Tämä tosin johtuu ehkä siitä, että odotan miehen olevan minua vahvempi, ja en siis itse mikään salihirmu edes ole vaan fyysisellä työllä suhteellisen hyvän peruskunnon saanut. En odota, että mies on minun suojelemista varten, mutta onhan se kiva jos fysiikka riittää esim makkarissa pidempiinkin sessioihin, ilman että mulla tarvii olla (koko aikaa) päällä. Arvostan myös sitä, että itsestään pitää huolta, oli se sitten pyöräilyllä tai kuntosalitreenillä tai jollain muulla liikunnalla. Nykyään niin iso osa työstä on istumatyötä, että on vaan hyvä että ihmiset ymmärtää ylläpitää lihaskuntoa vapaa-ajan aktiviteeteilla.
Niin ja kyllä se minullekin on käynyt jo ilmi, että ei ne miehet siellä salilla ravaa meidän naisten takia... muille miehille taitavat enempi lähetellä salikuvia kuin yhdellekään naiselle :D Harrastuksia ja intohimonkohteita on aina hyvä olla, ja jos ne samalla edistää terveyttä ja ihmisen positiivista omakuvaa, niin hyvä vain! Arvostan salimakea enemmän, kuin kotona pleikkaa rämpyttävää mieslasta.
Niin ja kyllä sen oppii erottamaan ulkonäöstäkin, kuka on muskelit hankkinut luonnollisin keinoin, ja kenelle on pakaraan tuikattu jotain ylimääräistä tai jolla on ollut ylimääräisiä "lääkekuureja"... steroidipellet on 0/5.
Vierailija kirjoitti:
Pää näyttää liian pieneltä ylisuurten lihasten keskellä. Ja verisuonet pullottaa ällöttävästi kropassa.
Oisko kuitenkin laskimot? T: Tyhmä lihaksikas mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pää näyttää liian pieneltä ylisuurten lihasten keskellä. Ja verisuonet pullottaa ällöttävästi kropassa.
Nimimerkkisi on kyllä osuva. Laskimo on verisuoni. Näin sitä opit taas uutta!
Kunnolla lihaksikas mies on yleensä myös kunnolla asennevammainen, hänestä huokuu jonkin asteinen ylimielisyys ja yrmy ilme ja käytös on ainakin itselleni luotaantyöntävä. Iloinen mies lihaksilla ihan ok. Miksi miehet ei tajua sitä että ne lihakset ei ole miehessä tärkeintä vaan ihan muut jutut, huoh. Lihaksilla ei pitkälle pötkitä jos on muuten kpää.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wolverinella on hyvät lihakset. Yhtään enempää ei saa olla.
N39
Hugh Jackman on työskennellyt kovaa kehonsa eteen. Youtubesta löytyy haastatteluita mitä hän teki kehonsa eteen, mm. intermittent fasting treenaamista eli tyhjällä vatsalla vuosia joutui tekemään kehonsa eteen.
Ei ne lihakset maagisesti ilmaannu tuosta vaan. Ylipäätään liiallisen lihasmassan saanti on lähes mahdoton puuha, josta kenenkään ei siis pidä olla huolissaan.
Jackman on silti hyvän mallinen. Varsinaiset kehonrakentajat näyttää friikiltä.
Jackmanilla on todella hyvät mittasuhteet. Itseäni se miellytti parissa ensimmäisessä X-Menissä, viimeisimmissä on jo liian proteiinipumpattu koristelihasmies.
https://i.ytimg.com/vi/o-GZ3ViXGc0/maxresdefault.jpg
Katsokaapa muuten Pulp Fiction. Yllätyin ihan miten kivassa kunnossa Bruce Willis oli siihen aikaan. Hyvät mittasuhteet silläkin eikä ällöttävä öljytty pallolihas kuten ap:n suosikkimiehet.
https://i.redd.it/qqwpvimxyzc11.jpg
Tai Russell Crowe, joka hommasi lihaksensa Gladiaattoriin lapioimalla paskaa karjatilallaan ausseissa.
http://cdn.junglecreations.com/wp/foodenvy/2018/05/Russell-6.jpg
Yhtään tuota lihaksikkaampi miehen ei pidä olla. Se ei ole enää kustannustehokasta ja liikkuminen kärsii. Karelinin kaltaiset luonnonoikut jotka heittää voltteja permannolla 130 -kiloisena on näes harvassa.
Miehen lihaksiston tulee viestiä suorituskyvystä, ei turhamaisuudesta. Bodarin -tai miesmallien- lihakset viestii vain jälkimmäisestä. Ehdoton turn-off.
Suorituskykyhän on lajikohtaista. Hyvin monenlaiset ihmiset selviävät arkipäivän askareista. On ihan yhtä turhamaista treenata seiväshyppykisaa kuin bodauskisaa varten. Useimpien urheilulajien harrastajat eivät sitä paitsi treenaa kaikkia lihaksia ollenkaan; ainoastaan bodarit treenaavat (melkein) kaikkia lihaksia, kun taas muut treenaavat niitä lihaksia, joita uskovat siinä lajinsa suorituksessa tarvittavan. Bodauslavalla taas tarvitaan melkein kaikkia luustolihaksia, joten yritetään treenata kaikkea.
Oikeasti tämä toiminnallisuudesta yms. puhuminen on vallankäyttöä, jolla yritetään nostaa oma elämäntapa ja harrastus toisten yläpuolelle, mikä on ahdasmielisyyttä ja ylimielisyyttä. Toki samaa voi harrastaa omalla tavallaan minkä lajin harrastaja tahansa.
Kummasti jokaisen täyskontaktikamppailulajin harrastajat kuitenkin treenaavat -kaikkia- lihaksia...
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni parhaimman näköiset on suht nomaalispainoisia. Voimaa löytyy ja lihakst erottuvat sopivasti. Esim yleisurheilijat, telinevoimistelijat tai muulla kehonvoimaharjoittelulla hankitut lihakset on sopivat. En näe järkeä missään lihasten kasvattamisessa. T homomiehen mielipide
Homomies ei vissiinole koskaan nähnyt telinevoimistelijaa livenä? Ne kun ovat aika lihaksikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Kunnolla lihaksikas mies on yleensä myös kunnolla asennevammainen, hänestä huokuu jonkin asteinen ylimielisyys ja yrmy ilme ja käytös on ainakin itselleni luotaantyöntävä. Iloinen mies lihaksilla ihan ok. Miksi miehet ei tajua sitä että ne lihakset ei ole miehessä tärkeintä vaan ihan muut jutut, huoh. Lihaksilla ei pitkälle pötkitä jos on muuten kpää.
Heikon mielen juttuja. Miksi rimppakinttu yrmy mies olisi yhtään parempi? Mistä te näitä vedätte?
Jo pelkän tavallisen arjen eläminen himotreenaajan kanssa kuulostaa hankalalta. Kuinka ateriat valmistetaan ja syödään jne. Lasketaan kaloreita ja pumpataan lihasta. En jaksa kenenkään kroppaa noin paljoa ihailla.
Joskus lehdessä oli eri lajien harrastajista vartalokuvat, ja niitä sai äänestää. Painija voitti tasapainoisella kropallaan, bodari oli aika aika kaukana kärjestä.
Se kuvasarja muuten näytti aika hyvin urheilijan ja bodarin kropan eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskimosta ei kyllä yleensä käytetä termiä "verisuoni", paitsi yleiskäsitteenä. Laskimon päätehtävä kun on kuljettaa hapekasta verta sydämeen. Myös väri on poikkeava (sininen).
T: Tyhmä lisensiaatti
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä asennevammaisia löytyy ihan yhtälailla myös laihoista ja läskeistä ja kaikista muistakin... Toki jos asennevammaksi katsotaan vain se, että ääneen mainostaa kuinka paljon nostaa penkistä, mutta ei esim sitä kitinää kun valitetaan että läskejä syrjitään parisuhdemarkkinoilla, niin sitten kai asennevammat keskittyy lihaksikkaisiin miehiin. Ilmeisesti kun ne lihavammat miehet tämän ketjun perusteella on kuitenkin haluttavampaa materiaalia kuin bodarit, niin kitinähän on ihan turhaa ja sinkuksi jääminen ihan jostain muusta kiinni kuin ulkonäöstä.
Idiootteja on ihan kaikkialla, tietenkään kuntosali ei ole mikään poikkeus. Mutta ihan yhtä suurella todennäköisyydellä niihin idiootteihin törmää ruokakaupassa. Kyllä se asennevamma johtuu siitä mitä on korvien välissä, ei siitä mitä on navan ja selkärangan välissä.
Olisikohan sama kuin silikonirinnoissa,liian keinotekoisen näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, olenkin näköjään vähemmistössä, vaikka kuvittelin että minulla oikein tyypillinen miesmaku.
Voimailijat ja maltilliset bodarit on mun mielestä kuuminta hottia. Toki bodailijoilla kisakunto, kun kroppa kuivatettu niin että jokainen lihas ja verisuoni erottuu, on aika ällö... mutta kun ottaa huomioon että se on nimenomaan sitä lavahetkeä varten luotu hyvin lyhytkestoinen ulkonäkö, ja ihminen ei todellakaan näytä siltä ympäri vuoden, niin voisin kyllä deittailla bodaajaakin. Se kroppa kuitenkin nopeasti muuttuu "normaalimmaksi", kun saa taas ruokaa ja nestettä. Voimailijalla saa olla mahaakin, eikä muutenkaan haittaa jos on lihaksen päällä pehmeyttä tuovaa rasvakerrosta.
Narukädet, ja ns "laihat läskit" (jotka ei siis ole ylipainoisia, mutta on vaan rasvaa kropassa enemmän kuin lihasta) eikä ihan vaan läskit läskit minun silmiini ole viehättäviä. Tämä tosin johtuu ehkä siitä, että odotan miehen olevan minua vahvempi, ja en siis itse mikään salihirmu edes ole vaan fyysisellä työllä suhteellisen hyvän peruskunnon saanut. En odota, että mies on minun suojelemista varten, mutta onhan se kiva jos fysiikka riittää esim makkarissa pidempiinkin sessioihin, ilman että mulla tarvii olla (koko aikaa) päällä. Arvostan myös sitä, että itsestään pitää huolta, oli se sitten pyöräilyllä tai kuntosalitreenillä tai jollain muulla liikunnalla. Nykyään niin iso osa työstä on istumatyötä, että on vaan hyvä että ihmiset ymmärtää ylläpitää lihaskuntoa vapaa-ajan aktiviteeteilla.
Niin ja kyllä se minullekin on käynyt jo ilmi, että ei ne miehet siellä salilla ravaa meidän naisten takia... muille miehille taitavat enempi lähetellä salikuvia kuin yhdellekään naiselle :D Harrastuksia ja intohimonkohteita on aina hyvä olla, ja jos ne samalla edistää terveyttä ja ihmisen positiivista omakuvaa, niin hyvä vain! Arvostan salimakea enemmän, kuin kotona pleikkaa rämpyttävää mieslasta.
Niin ja kyllä sen oppii erottamaan ulkonäöstäkin, kuka on muskelit hankkinut luonnollisin keinoin, ja kenelle on pakaraan tuikattu jotain ylimääräistä tai jolla on ollut ylimääräisiä "lääkekuureja"... steroidipellet on 0/5.
Hyvin kirjoitettu iso pylly
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskimosta ei kyllä yleensä käytetä termiä "verisuoni", paitsi yleiskäsitteenä. Laskimon päätehtävä kun on kuljettaa hapekasta verta sydämeen. Myös väri on poikkeava (sininen).
T: Tyhmä lisensiaatti
Mitähän sinä nyt selität? Laskimo on verisuoni, siitä et nyt pääse mihinkään. Seuraavaksi varmaankin nillität, että hauis ei ole lihas.
Vierailija kirjoitti:
Jo pelkän tavallisen arjen eläminen himotreenaajan kanssa kuulostaa hankalalta. Kuinka ateriat valmistetaan ja syödään jne. Lasketaan kaloreita ja pumpataan lihasta. En jaksa kenenkään kroppaa noin paljoa ihailla.
Yhden tällaisen kanssa eläneenä voin todeta, että kyllä ne itse ruokansa punnitsee ja valmistaa, että tulee varmasti oikeassa suhteessa kaikkea. Ei itse tarvinnut kuin huolehtia omat ruoat, helppoa kuin heinänteko. Myös ravintolassa voi pyytää muokattua annosta, esim tietty punnittu määrä riisiä ja tietty määrä lihaa, joten ulkona syöminenkään ei ole poissuljettua. Hän kävi salilla, minä omissa harrastuksissani tai vain nautin hetken rauhasta kotona kun hän oli treenaamassa. Ja minä en punninnut ruokia tai laskenut kaloreita, kumppani ei todellakaan odottanut minulta samanlaista elämäntapaa tai sitä että olisin syömättä jotain (esim herkkuja) siksi, että hän ei niitä syö. Suhde kaatui ihan muihin asioihin, kuin elämäntapoihin.
En ymmärrä, miten jonkun terveellinen ruokavalio tai vaikka laihdutuskuuri voi olla toiselle ihmiselle ongelma, kun kuitenkin itse saa syödä mitä haluaa? Onko sinulle myös ongelma, jos joku muu on allerginen ruoalle mistä sinä pidät, esim kalalle tai pähkinöille? Allergia kuitenkin voi oikeasti vaikuttaa elämään, koska vahva kala- tai pähkinäallergia voi tarkoittaa, ettei sitä ruoka-ainetta voi olla asunnossa ollenkaan.
Oma kokemukseni - kun pari kertaa haksahtanut, että nämä Hulkin näköiset miehet eivät tunnu hyvältä, ovat pienimunaisia ja itsekeskeisiä ääliöitä sekä vielä kömpelöitä tököttäjiää En haksahda enää.
Sen sijaan jäntevä urheilijavartalo miehellä, jolla on kissamainen liikkuvuus, on ihanteeni.
Vierailija kirjoitti:
Aika huikeaa ajattelua yhdistää lihakset typeryyteen. Olette te kyllä sellaisia.... ;D
Jotta pystyy loputtomasti tekemään jotain niin tyhmää kuin kuntosaliharjoittelu niin on täysin selvä, että ei voi olla se penaalin terävin kynä.
Yleensä mies joka elää terveellisesti, on myös kivan näköinen. Hyvä on huolehtia itsestään ja siihen kuuluu puntin lisäksi myös kestävyysliikunta. Kivallehan se näyttää jos on vaikka semmoset futareiden käsivarret ja sporttisempi olemus, siis että on normikokoinen mies mutta vähän hauis erottuu, ei tarvii olla niin hoikan kilpaurheilijan näköinen. Taas sitten isommat haukkarit on vaan luotaantyöntävät, tulee mieleen vähän sama kuin joku naisten persausimplantit, että koittaa muille jotain todistella tai on turhamainen. Miehessä on epäseksikästä jos kiinnittää liikaa huomiota ulkonäköönsä ja jos treenaa vain tyyliin käsiä niin sekin jotain kertonee.. Pitää olla balanssi ja jos on sellaiset ylisuuret kädet jotka näyttää koomiselle muuhun kroppaan nähden, niin sellaisen miehen kestävyyskunto ei ole todennäköisesti kummoinen. Monipuolisesti liikkujilla on yleensä paras kroppa tai niillä jotka eivät nipota.
Lihaksikkuus on vaan plussaa kyllä..mutta: tärkeintä on että on kumppani, jonka kanssa elämä sujuu ja arvot kohtaavat (tietysti jotain mikä itseä viehättää miehessä on hyvä olla..tykkään kyllä urheilullisista ja hoikista - ei siinä mitään ja mielellään, että olisi pidempi kuin minä). Ei niinkään se paljonko muskeleita on, itse naisena koen sen jopa luotaantyöntäväksi, jos toinen viettää aikaansa vaan töissä ja kuntosalilla - ottaa kuvia peilin kautta ja lihakset pullistelee - hyi.
Treenaan itsekin ja juoksen ja katson mitä syön ja päälleni laitan, mutta silti kyllä se, mitä päänsisällä liikkuu on vähintään yhtä tärkeää. Minulla tulee mieheen tosi kuivista ja lihaksikkaista miehistä lähinnä playboy..olisiko tällainen välttämättä uskollinen kumppani. Voi olla todella mukavia ja paljon treenaavia, mutta ei se nyt mikään pakko ole.