Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä en ymmärrä, miksi monet naiset eivät pidä kunnolla lihaksikkaita miehiä hyvännäköisinä

Vierailija
07.05.2019 |

Naiset, miksi näin on? Ajatelkaa nyt, mitä kaikkea etua lihaksikas mies teille tuo. On voimakas mies, eli monet hommat hoituvat käden käänteessä, pystyy suojelemaan teitä, lihaksikkaan miehen kainaloon on varmasti mukavampi käpertyä jne. Lisäksi lihaksikkuus on merkki siitä, että mies huolehtii itsestään, kunnostaan ja terveydestään.

Kommentit (306)

Vierailija
21/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä asiat hoituu lihaksilla käden käänteessä ja miltä pitää suojella?

Lisätään vielä että mieheni keskiverto haba on jo liian suuri että siinä kainalossa olisi oikeasti mukavaa, vääntyy niska.

Vierailija
22/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme pidä hyvännäköisinä, koska he eivät ole hyvännäköisiä, siksi. Ei tuossa ole mitään luonnollista, saati puoleensavetävää, pelottavaa kyllä voi olla. Sitten vielä se kaikki aika salilla ja epänormaalilla ruokavaliolla, mihin nainen sellaista miestä tarvitsee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voima, nopeus ja notkeus muodostaa kolmion. Jos voimaa kasvatetaan liikaa niin nopeus ja notkeus kärsii. Itse preferoin enemmän notkeutta ja nopeutta miehessä kuin älytöntä pullistelua.

Ja kestävyys lisää niin muodostaa neliön. Siitä on enemmän iloa naiselle ja myös työnantajalle. ;)

Vierailija
24/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko ap kunnolla lihaksikkaalla miehellä tällaista kehoa: https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/201805212200957900

Naiset voittekin ylä ja alapeukuilla osoittaa tähän, että onko tässä unelmienne miesvartalo?

Vierailija
25/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia kommentteja, kun itse olin laiha ei naisia juuri kiinnostanut, mutta nyt 5 vuoden kovan salitreenin jälkeen kun hartiat on leveät ja haukkari 48cm niin huomiota tulee, baareissa eukot puristelee ja kehuu lihaksia. Mikään bodaaja en tosiaankaan ole, mutta lihaksikkaan näköinen kyllä.

Vierailija
26/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että miehellä on isommat tissit kuin minulla. Lihaksikkaat stripatut miehet ovat kovia käden alla, ei yhtään kivoja hellittäviä.

Vierailija
27/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitävät lähinnä älykkäistä, hyvän tanssitaidon ja huumorintajun omaavista miehistä. Ei minulla ole koskaan ollut vaikeuksia naisia saada.  En ole mikään varsinainen lihaskimppu mutta ei minun silmille pygmit hypi. Hyvä peruskunto pysyy kyllä ihan normaalilla työnteollakin kunnossa.

Tiedän olevani riittävän hyvännäköinen ilman peilin edessä treenaamistakin. Repikää siitä... :)

Vierailija
28/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista. :D

Vierailija
29/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla, koskaan ei ole miehessä lihaksikkuus hirveesti miellyttänyt silmää. Jokin siinä on ja näin olen miehellenikin sanonut eikä hän usko mua! Kuulemma puhun palturia. No en puhu, tykkään paljon enemmän ns. iskäkroppaisista miehistä. Ehkä lihaksikkuudesta tulee mieleen liiallinen itsekeskeisyys, turhamaisuus tai jokin....eikä nuo bodarimiehet ole edes hyvännäköisiä mielestäni, lähinnä luotaantyöntävän näköisiä. Joo, itsestään saa ja pitääkin pitää huolta, mutta siihen on toisiakin tapoja kuin lihasten pumppaaminen.

Vierailija
30/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, ei sille mitään voi. Itse pidän enemmän hieman pulleammista miehistä, aina pitänyt vaikka itse olen tosi hoikka nainen. Lihaksikkaat eivätkä liian laihat miehet sytytä mua. Jokaisella on erilaisia mieltymyksiä ja kaikkien ei voi olettaa pitävän samannäköisistä ihmisistä! Itselläni muutenkin siihen, että pidän jonkun miehen ulkonäöstä vaikuttaa hyvin pitkälti hänen luonteensa, en tiedä miksi näin on. En hirveästi edes kiinnitä ihmisten ulkonäköön huomiota kun dallailen kaupungilla tai oon baarissa frendien kanssa, joten en edes huomaa, onko joku lihaksikas vai ei eikä edes kiinnostaisikaan.

Vierailija
31/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kato nyt, mikä nettisaitti tämä on! Nyrkin ja hellan välissä olevia 120-kiloisia pirttihirmuja, joilla on surkea pieni piipittävä ukko, jota voi viedä kuin litran mittaa.

Vierailija
32/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käyvät jauhon lusikoijat ei vois vähempää kiinnostaa. Mutta aidosta ruumillisesta työstä lihaksitoituneet miehet on Hot! Yleensä heillä toimii se alakertakin.

Vierailija
33/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkään miehen kanssahan ei edes joudu tilanteeseen, jossa turvallisuutta pitäisi taata fyysisesti 😘.

Vierailija
34/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipumpatut lihakset tekevät miehestä kömpelön näköisen. Ei sellaisilla juostu ennen muinoin mammuttilaumojen perässä. Eri asia on, jos mies on sopusuhtaisesti isorunkoinen ja hänellä on sopusuhtaisen isot lihakset suhteessa siihen runkoon. Mutta yleensä nuo kaikkein pumpatuimmat äijät ovat oikeasti alemmuuskompleksista kärsiviä pienikokoisia miehiä, jotka yrittävät korostaa maskuliinisuuttaan kehittämällä ruhoonsa nähden aivan ylimitoitetut lihakset. Alemmuuskompleksi on muutenkin vastenmielinen piirre ihmisessä. Jos ihminen suorastaan pullistelee alemmuuskompleksia, niin kierrän sellaisen henkilön kaukaa. 

Vierailija
35/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aivan täysin miksi naiset ovat tätä mieltä. Itsekin salilla käyvä mies. Kyllä se kulttuuri itsessään on jo naurettavaa ja luotaantyöntävää. Kuntoilu on hyvä, pullistelu ei.

Vierailija
36/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisen näköiset lihakset on ok, luonnottoman suuret ei. Eikö se mene suurimmalla osalla miehistäkin niin että luonnollinen kauneus miellyttää eniten, sitten on pieni osa miehiä jotka tykkää jostain jättihuulista ja jättirinnoista ja muusta friikistä.

Vierailija
37/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käy salilla ja on voimakas, mutta ei ole tollainen lihaksikas ilmapallo.

Kisaa vähän eri lajissa nimittäin, joten pitää olla rasvaakin ympärillä.

Ja siksi hän on maailman seksikkäin mies. En tykkää ilmapalloista, miehen pitää olla pehmeäkin, mukavempi se on makoilla pehmeän miehen kainalossa, kuin kovien punpattujen lihasten päällä.

Mutta mies ajattelee minuakin, kyselee ja näyttää kuvia ja kysyy haittaako jos hänestä tulisi sellainen.

Vierailija
38/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ihannekroppa löytyy ennemmin uimareista tai lentopalloilijoista kuin salilla pumpatuista.

Vierailija
39/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä: pumpatut salilihakset YÖK! Urheilemalla tai fyysisellä työnteolla hankittu lihaksikas kroppa: NAM!

Vierailija
40/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että mieheni kuppikoko on lähelläkään omaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän