Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen sh ja annan ilmaisen neuvon masentuneille

Vierailija
07.05.2019 |

1. Liikkukaaa itsenne HIKEEN JOKA PÄIVÄ.
2. Syökää paljon varsiselleriä.
3. Nukkukaa HYVIN.

sh

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi näitä "neuvojia".  Huomaa ettei tämä ap. tiedä mitään masennuksesta!

Vierailija
22/67 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaas mä nukun huonosti.Välillä hirveä turvotus ja vatsa ei toimi .Ostan siis selleriä ja auttaa ?

Paljos tuota selleriä pitää popsia päivässä ? Herkkä iho joten pelkään vaan ,että iho rupee punoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on varsisellerin haittavaikutukset? Laihdutukseen vissiin käytetään ? onko hyötyä ?

Poistaa nestettä eli lie masennus vesiliukoinen ja poistuu elimistöstä nesteen mukana pönttöön.

Tälläiset aloitukset vaan lisää masennusta.

Kukaan EI PYSTY todistamaan neuvojani VÄÄRIKSIKÄÄN. Minulle riittää, että tiedän niiden toimivan.

Ap

Vierailija
24/67 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sulla on kauhee työ parantaa kaikki sairaudet kertomalla tänne miten ne hoituu.

Mä voin auttaa vähän:

Diabeetikko, ala kehittämään insuliinia normaalisti.

Liikuntavammainen, ala liikkua normaalisti.

Kehitysvammainen, kehitä aivosi tavallisiksi, ala vaikka opiskelemaan jotain hankalaa.

Sokea, katsele vaan normaalisti maailmaa.

Kuuro, ala kuunnella.

Syöpäpotilas, palauta solusi taas normaaleiksi terveiksi soluiksi.

Keskittymishäiriöinen, ala keskittyä paremmin.

Ole hyvä ap toivottavasti helpotin urakkaasi.

Vierailija
25/67 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ap:n jakama neuvo olisi jaettu näissä masennuslääkekeskusteluissa, niin reaktio olisi aivan eri: yläpeukkuja ja komppauksia.

Masennuksesta harvemmin paranee ilman terapiaa ja/tai lääkkeitä. 

Vierailija
26/67 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kun on niin masentunut, että ei pääse sängystä ylös saati ulos.

2. Ihan sama vaikka söisin kottikärryllisen selleriä päivässä

3. Uni tulee ainoastaan kemiallisesti, muuten en nuku käytännössä yhtään ja sen jälkeen toimintakyky on täysin nolla

Tosin tämän oli pakko olla provo, kukaan sairaanhoitaja ei näin neuvoisi masentunutta,

Vierailija
27/67 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneita ei kannata koskaan yrittää neuvomalla auttaa tai tsempata. Heille kaikki on aina väärin autettu.

Vierailija
28/67 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tunkea sen sellerin sinne minne aurinko ei paista.

Vierailija
29/67 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea aina ymmärtää, mitä joku saa siitä, että trollaa täällä vakavilla aiheilla.

Vierailija
30/67 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keittiöpsykologi ja sanoisin että käsitelkää se syy /elämäntapahtumat miksi olette masentuneet. Sitten ei tarvitse ärsyyntyä sairaanhoitajan sinänsä oikeista neuvoista jotka nyt teistä tuntuvat irvokkailta koska olette masentuneet jostain asiasta, johon varsiselleri ei auta.

Vierailija
31/67 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapeutin ilmeinen neuvo ap:lle: kokeile joskus myötätuntoa. Se on täysin ilmaista, ekologista ja vaaratonta mutta voi kyllä aiheuttaa yllättäviä tunnereaktioita.

Vierailija
32/67 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon täysin, että ap saattaa olla sairaanhoitaja. Keskustelin erään tutun sairaanhoitajan kanssa kaikenlaisista elämänkokemuksista ja jossain välissä mainitsin sairastaneeni masennusta, jolloin tähän kyseinen sh totesi, että niin hänkin! Oli kuulemma ollut joskus viikon ajan todella allapäin eikä käynyt koko viikkona jumpassa.

Tosiaan jos tietämys on tätä tasoa masennuksesta, niin en lainkaan ihmettele noita ap:n vinkkejä. Takaisin koulunpenkille pitäisi mennä.

Vierailija
33/67 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettet halua sittenkin maksua tästä taivaallisesta viisaudestasi AP?

Vierailija
34/67 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkimasennus varmasti menee ohi noilla. Ja sitähän 90% masennuspotilaista sairastaakin. Täysin terve ihminenkin sairastuu viikoissa kun jää jumittamaan kotiin telkun/tietokoneen, jääkaapin ja sängyn välille. 

Vierailija
35/67 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on  varmaan se hoitsu, joka käski masentuneen ystäväni mennä elokuviin "piristymään". Paniikkikohtauksista kärsivän ihmisen, joka ei jaksanut käydä edes suihkussa...

Jos ei ollenkaan altista itseään ongelmille, niin ongelmat eivät sillä ainakaan katoa. Pikkuhiljaa kun kokeilee mennä edes vähän ulos, niin pian sitä huomaa liikkuvansa ihan itsestään ilman mitään vaikeuksia.

Asioista puhuminen on myös todella tärkeää. Olen huomannut sen omassa elämässäni, että sitten vaikka puhuu itsekseen, jos ei ole juttukaveria. Tämä on erittäin tärkeää.

Vierailija
36/67 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen masentunut ja annan ilmaisen neuvon ap:lle:

SUKSI KUUSEEN! (osaisin tämän sanoa rumemminkin, mutta jotain tasoa täytyy pitää :) )

Vierailija
37/67 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentuneita ei kannata koskaan yrittää neuvomalla auttaa tai tsempata. Heille kaikki on aina väärin autettu.

Se on yksi masennuksen oire, että ollaan sarkastisia ja yhteistyöhaluttomia. Totta kai liikunta ja terveellinen ruokavalio auttaa masennukseen, mutta ei ole oikotie onneen kuten ei mikään ole.

Vierailija
38/67 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei koskaan diagnosoitu masennusta mutta samat oireet olivat. Jeesus auttoi. Mitä menetettävää on kysyä häneltä apua? Ei mitään. Minulla on elämä alkanut muuttua hitaasti mutta varmasti. Toivo on todellakin olemassa.

Vierailija
39/67 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen masentunut ja annan ilmaisen neuvon ap:lle:

SUKSI KUUSEEN! (osaisin tämän sanoa rumemminkin, mutta jotain tasoa täytyy pitää :) )

Laita lenkkarit jalkaan ja mene tunnin reippalle kävelylenkille. Sitten valmistat itsellesi terveellisen aterian ja menet illalla nukkumaan hyvissä ajoin. Aamulla aloitat aktiivisen työn hakemisen. Muuta neuvoa ei tule.

Vierailija
40/67 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneilla on usein patoutumia sisällään, joiden täytyisi päästä ulos. Kulttuurimme vain valitettavasti juuri ruokkii hiljaisuutta ja tunteettomuutta ja edesauttaa masennusta.