Millainen olisi unelmiesi eksän nyksä?
Jos ajatellaan, että voisit itse valita mieluisan. Millaisia asioita painottaisit: ikää, ulkonäköä, suhdetta lapsiin...?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
haetko nyt siis "unelmiesi exän" nyksää vai "unelmiesi exän NYKSÄÄ"
Siis unelmien nyksää. Kiitos tarkennuksesta.
Muulla ei ole väliä, kunhan osaa käyttäytyä asiallisesti. Se kattaa kaiken olennaisen.
Eli unelmiesi "eksän nyksä". Anteeksi sekavuuteni... :)
Vierailija kirjoitti:
Muulla ei ole väliä, kunhan osaa käyttäytyä asiallisesti. Se kattaa kaiken olennaisen.
Niin ja täysi-ikäisyys on ehdoton vaatimus, jos aikoo osallistua lasteni elämään.
Onpa kerrankin onni että eksäni sai unelmieni eksän nyksän, vaikka minut hänen takiaan jättikin. Se ääliö lihaskimppu pahoinpiteli, petti ja jätti, tuossa järjestyksessä. Että kannattiko.
Kyllä, olen katkera ja saattaa häntäkin kaduttaa mutta omapa oli päätöksensä ja pettämisensä. Että varsinaisesti huonosta omastatunnosta en kärsi.
Sellainen, joka vie sen ääliön mahdollisimman kauas minusta.
Sellainen, joka olisi kiltti mun ujolle ja herkälle teinille. Mä en tiedä millainen exäni nyksä on, en ole koskaan tavannut häntä. Tiedän vaan, että hän on 10 v nuorempi. Suhde on vielä melko tuorekin. Teini sanoi, että on kiva, joten ehkä hän sitten on sellainen unelmien exännyxä sitten. Toivottavasti.
Sais olla aika jämäkkä. Exä on vähän veltto itse.
Jos vaikka olisi semmoinen, joka motivoi eksän käymään töissä ja osallistumaan lastensa elatukseen. Samalla voisi olla äidillinen ja huolehtiva sekä tarjota lapsilleni terveellistä ruokaa, huolehtia hygieniasta ja tarjota tervehenkistä vapaa-ajan ohjelmaa. Vielä huipumpaa olisi, jos saisi eksäni tekemään edellisessä virkkeessä mainitsemani asiat.
Ikää enemmän kuin lapsillamme (15&19) ja kyky toimia niin kuin normaalit aikuiset sekä luonteva ja välittävä suhde lapsiin.
Ei sellaista ole. Unelmani on, että se petturi elää loppuelämänsä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista ole. Unelmani on, että se petturi elää loppuelämänsä yksin.
:( Ero taitaa olla tuore?
haetko nyt siis "unelmiesi exän" nyksää vai "unelmiesi exän NYKSÄÄ"