Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvittelin, että jos otan (saan) oikein hyvän ja kiltin miehen, niin en raivostuisi hänelle

Vierailija
06.05.2019 |

Väärin meni. En tajua miten kiltille ja ihmisenäkin hyvälle miehelle voi raivostua? Vika ei ole minussa, minusta minua on aina pakotettu olemaan "kiltti" ja nielemään p*skaa. Aina kun mua on loukattu, se ei ole hetkauttanut ketään muuta kuin minua, mikä on totaalisen väärin minua kohtaan jne. Mun mielestä se on henkistä väkivaltaa, että kilteille raivostujia haukutaan. Raivostujalla on paha olla, ja vaikka se ei johdu kiltistäkäön, niin eipä se johdu raivostujastakaan. Ei kukaan aiheuta itselleen pahaa oloa, vaan toiset.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nimenomaan paljon enemmän väärinkohtelua, että toinen loukkaa ja satuttaa, eikä pyydä anteeksi ja sano olevansa pahoillaan, MUTTA kieltää toista suuttumasta, koska "se olisi epäkohteliasta". Ja v*tut.

Ap

Vierailija
22/40 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä ole mikään kiltti väärinkohdeltu ihminen. Sä et ole mikään uhri. Kuulostat inhottavalta ihmiseltä, joka harjoittaa henkistä väkivaltaa muita ihmisiä kohtaan.

Ja outoa, että liität sanaan väärinkohdeltu sanan kiltti. Eli muitako saa mielestäsi kohdellakin väärin? Tajuatko, ettei ketään saa kohdella väärin? Ei ihme, ettäsinä oikeutat p*skaisen käytöksesi, koska päätät vain, ettei toinen olekaan kiltti, niin SINÄ SAAT KYLLÄ OLLA ILKEÄ ELI KOHDELLA SITÄ TOISTA VÄÄRIN. ET SAA.

Ap

Sähän raivostut jo tässä ketjussa ap. :D Taidat olla raivohullu. Tarvitset psykologista apua, ennenkuin lyöt miestä veitsellä. Sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasapain(o) kirjoitti:

Kyllä jokainen vastaa omista tunteistaan

Juuri näin. Kukaan ei ole vastuussa toisen teoista, tunteista tai ajatuksista, mutta jokainen on vastuussa omista.

Apn tapaus kuulostaa läheisriippuvuudelta, jossa rajat on epäselvät.

Niin no näillä vastaajilla ne vasta ovatkin epäselvät, kun saavat mielestään olla loukkaavia, mutta heille ei saisi huutaa, koska loukattu toimisi siinä väärin :D

Ap

Vierailija
24/40 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä ole mikään kiltti väärinkohdeltu ihminen. Sä et ole mikään uhri. Kuulostat inhottavalta ihmiseltä, joka harjoittaa henkistä väkivaltaa muita ihmisiä kohtaan.

Ja outoa, että liität sanaan väärinkohdeltu sanan kiltti. Eli muitako saa mielestäsi kohdellakin väärin? Tajuatko, ettei ketään saa kohdella väärin? Ei ihme, ettäsinä oikeutat p*skaisen käytöksesi, koska päätät vain, ettei toinen olekaan kiltti, niin SINÄ SAAT KYLLÄ OLLA ILKEÄ ELI KOHDELLA SITÄ TOISTA VÄÄRIN. ET SAA.

Ap

Sähän raivostut jo tässä ketjussa ap. :D Taidat olla raivohullu. Tarvitset psykologista apua, ennenkuin lyöt miestä veitsellä. Sairasta.

En raivostunut. Sanoin asian painokkaalla ja vihaisella äänellä, jonka hallitsin aivan täydellisesti. Mitään raivostumista sä et siitä saa, kuin mielikuvituksella. Kun et kuule äänenpainoja, keksit mitä itse haluat.

Ap

Vierailija
25/40 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raivostupa minulle, niin heräät sairaalasta. Ehkä.

Ja sä putkasta.

Ap

Vierailija
26/40 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta sekavasta roskasta saa mitään selvää..

Vierailija
27/40 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteeleko joku tosiaan nostavansa itsensä mun yläpuolelleni kuvittelemalla, että oli niin nyyyyyh KILTTI JA VÄÄRINKOHDELTU, että mukamas mua saa kohdella väärin, koska en mä ole mikään sellainen kiltti, joka ei esim. syyttäisi väärinkohtalijaansa ja haluaisi tälle rangaistusta? En siis sano, että kiltti mies on tässä se rankaisun ansaitseva väärinkohtelija.

Onpa säälittäävää itsensä ylentämistä. Kuule kyllä se MUN väärinkohtelemiseni ON AIVAN YHTÄ VÄÄRIN, kuin hampaattomien ja munattomien kilttienkin. Jotka eivät vain osaa pitää puoliaan.

Ap

Vierailija
28/40 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun terapian tarpeeni liittyy AINOASTAAN siihen, että minua on todellakin kohdeltu väärin, ja se kognitiivinen terppa oli niin surkea, että se ei tajunnut sitä. Eikä pystynyt auttamaan. Otti vain rahaa. Vttu mikä luuse.ri.

Ap

29/40 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään väärin tekemistä olemassa. Kumppanisi tekee eri tavalla kuin haluaisit, mutta ei se tarkoita väärin tekemistä. 

Jos ette sovi yhteen, niin varmaan parempi sitten erota, ennen kuin tämä päättyy traagisesti.

Vierailija
30/40 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Ei ole mitään väärin tekemistä olemassa. Kumppanisi tekee eri tavalla kuin haluaisit, mutta ei se tarkoita väärin tekemistä. 

Jos ette sovi yhteen, niin varmaan parempi sitten erota, ennen kuin tämä päättyy traagisesti.

Onhan nimenomaan, suhteessa minuun. Sellainen, joka ei halua toimia loukkaamatta minua saa itse lähteä, mikä oikeuttaa jatkamaan loukkaamistani?

Ap

Vierailija
31/40 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sairas!!!

Vierailija
32/40 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Todella itsekeskeinen ajattelumalli sulla siellä. Se, joka ei sovi olemaan MINUN kanssani saa tajuta vikansa ja painua h*lvettiin. Koska siis sanoin, että kyseinen ihminen ei myöskään selvitä millään lailla, miksi hänen tpansa olisi parempi. Tai miksi mun kannattaisi se hyväksyä tai kestää jatkaakseni hänen kanssaan. Koska minua se loukkaa. Se on hänen vastuullaan suostua selvittämään vaikuttimiaan jne.

Ap

Vierailija
33/40 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö hiffaa että miehesi hallitsee sua kiltteydellä. Kun saa sut raivoihin se on voittaja. Luultavasti on tiputellut loukkauksia rivien välistä tarkoituksella jotta saa sut raivoihinsa.

Vierailija
34/40 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä ap saat loukata, mutta sua ei saa loukata? Olet selvästi narsistinen psykoakka.

Vierailija
35/40 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot vissiin lääkityksen tarpeessa

Vain otetut lääkkeet auttavat...

36/40 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko trolli tai seinähullu

Vierailija
37/40 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minä hallitsin narsistia. Tsiissus kuinka helppoa se oli. JOKA IKINEN kerta se meni ansaan ja sai narsistisen raivokohtauksen. Ja minä naureskelin itsekseni. Narsistit on kyllä äärimmäisen tyhmiä ja höynäytettäviä.

Vierailija
38/40 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitipuoli on kyllä harvinaisen kuvottava persoona. Onneksi omassa lähipiirissä ei ole samanlaisia seikka.

Vierailija
39/40 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ainakin toinen keskustelu tänään missä äitihullu narsistijankuttaa miehestään! Noh vaihtelu virkistää, tärkeintä on että jankuttaa!

Vierailija
40/40 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai täällä haise kissan pissa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi