Psykologi on aina myöhässä?
Olen kaksi kertaa käynyt saman psykologin vastaanotolla. Ensimmäisen kerran hän käveli kahvikuppi kädessä ohi ja sanoi että aloitetaan hetken päästä vaikka kello oli jo lyönyt tasan ja toisen kerran hän avasi vastaanottohuoneen oven yhtälailla kellonlyömän jälkeen. Tiedän sen varmuudella koska kuuntelen samalla radioa nappikuulokkeella ja samalla saan ne kellopiippaukset.
Kommentit (8)
Haluaa heti kättelyssä osoittaa sinulle henkistä ylemmyyttää - alentaa ylentämällä itsensä.
Juokse.
Munkin on myöhässä, mutta vastaavasti mennään yliaikaan.
Joo mä kävin tuollaisella, oli itsenäinen ammattinharjoittaja kerrostalon liiketilassa.
Voi sitä häpeän määrää kun siellä ovella sai olla jyskyttämässä ja odottamassa.
Älä jatka, hän ei selvästikään arvosta sinua yhtään.
Minulla on samanlainen kokemus yhden psykiatrin kanssa. Hän saattoi olla puolikin tuntia myöhässä vaikka oli tiettävästi samalla kerroksella. Onko se yleinenkin asenne mielenterveyden ammattilaisilla?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on samanlainen kokemus yhden psykiatrin kanssa. Hän saattoi olla puolikin tuntia myöhässä vaikka oli tiettävästi samalla kerroksella. Onko se yleinenkin asenne mielenterveyden ammattilaisilla?
Jokaisessa psykiatrian ammattilaisessa asuu pieni sadisti. Psykiatria on pelkkä holokaustin jäänne - pseudotiede joka pitäisi kiireesti siirtää neurologian alle.
Vierailija kirjoitti:
Joo mä kävin tuollaisella, oli itsenäinen ammattinharjoittaja kerrostalon liiketilassa.
Voi sitä häpeän määrää kun siellä ovella sai olla jyskyttämässä ja odottamassa.
Älä jatka, hän ei selvästikään arvosta sinua yhtään.
Käytiinköhän samalla? Niin tuhannesti kiristi hermoja ja meinasin lopullisesti lähteä.
Kerran sitten lopetin.
Lopettaako tapaamisen saman verran myöhässä?