Kuukausitulot 4k+. Silti päivän kohokohta on se, kun pääsee klo 21 ostamaan Alepasta -60%-tuotteita.
Kommentit (28)
En halua kysyä mitään vaan onnitella että olet löytänyt itsellesi syyn elää päivä alusta loppuun. Enää vähän reilu tunti, onnea matkaan ja hyviä löytöjä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo on päivän kohokohta? Onko se päivän oma aika?
Nautitko säästämisestä? Millainen on kuukausibudjettisi?
Mitä tuollaisista tuloista menee säästöön ja sijoituksiin kuukaudessa?
Ehkä siinä on jännitystä, että mitä siellä on vielä jäljellä! Pääsee saalistamaan! :O
Säästöön jää noin 2000. Sijoituksia ei ole.
Ymmärrän hyvin. Itsellänikään ei ole pikkurahasta puutetta mutta hyvistä kaupoista tulee hyvälle tuulelle
Etkö ole tullut ajatelleeksi että sen Alepan takana olevalla lastauslaiturilla on biojäteroskikset, josta saisit ne samat ruuat ilmaiseksi?
Noin pienellä palkalla pitää ja joutuukin köyhäilemään, etenkin perheellinen.
mä tykkään kans -60% alesta. on tullu maisteltua vaikka mitä ihan pilkkahintaan. mutta ennenkaikkea se saalistus tässä kivointa, että onko tänään mitä tarjolla. jee!
Tosisaalistajahan menee sinne jo klo 20, kerää kärryn täyteään laputettuja ja sitten pyörii siellä kaupassa tunnin.
JEP. kasilta jo kärryyn varaamaan ja sitten tunnin laahustaa käytävillä niin saa hyvä saaliin useasti.
Onko muuten Prismoissa ja S-marketeissakin noi alet?
Hahaa voin niin samaistua. Itsellä palkka vain 3 te, mutta samat ilon aiheet on täälläkin. Lisänä vielä Resq kassit, niistä menen vielä enemmän sekaisin.
Saalistamisessa on oma jännityksensä, sitä tuntee itsensä niin fiksuksi kun ostaa huipputarjouksesta ja hyvällä tuurilla saa iltapalaksi jotain herkkua
Vierailija kirjoitti:
prismoissa on, mutta saalista ei tahdo löytyä. mun prismassa laputtavat jo aamusta niin ne ehtii mennä aikalailla päivän aikana, niin illaksi ei jää mitään. dämet :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
prismoissa on, mutta saalista ei tahdo löytyä. mun prismassa laputtavat jo aamusta niin ne ehtii mennä aikalailla päivän aikana, niin illaksi ei jää mitään. dämet :(
tämä on totta, pikkukaupoissa on parhaat löydöt
Myyrmannin Citymarketissakin on nykyisin punalaputetuille ruuille 60 % ale, joka alkaa jo klo 20.00. Siellä on se hyvä puoli että kaikki alennetut tuotteet on samassa kaukalossa keskellä käytävää. Ei tarvitse etsiskellä niitä eri puolilta myymälää. Myös valikoima on laajempi kuin S-Marketeissa.
Ostan ja kadehdin. Mulla myös 4k netto mutta ei kyllä ole energiaa lähtee halvimpia etsimään. Lapsia kun illat kuskaa, niin ihan sama mitä paketissa lukee...kyytiin vaan ja pannulle.
Nyt pitääkin lähteä saalistamaan! :)
Onko palkkasi siis brutto? Paljonko jää käteen? En ole ehtinyt viime aikoina valitettavasti käydä 60 % alelöytöjä tekemässä, kun oon tehnyt niin paljon töitä. Käteen on jäänyt parhaassa kuussa n. 3000 e, mutta mun veroprosentti onkin tällä hetkellä vain 2 % - oli viime vuonna niin pienet tulot. No, syksyllä jossain vaiheessa nousee, kun tuloraja menee rikki, mutta sitä ennen säästän ja sijoitan kaiken ylimääräisen.
Pihistely on harrastus tai oikeastaan hauska elämäntapa silloin, kun siihen ei ole pakkoa.
Miksi tuo on päivän kohokohta? Onko se päivän oma aika?
Nautitko säästämisestä? Millainen on kuukausibudjettisi?
Mitä tuollaisista tuloista menee säästöön ja sijoituksiin kuukaudessa?