Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma lyhyys aiheutti taas katkeruuden ja masentumisen fiilikset

Vierailija
06.05.2019 |

Duunissa aloitti uusi kolleega. Pitkä ja harteikas mies. Huomasin joidenkin nuorempien naisten katseet kyllä heti tämän perään. Vähän tuollainen jääkiekkoilijan näköinen. Itse olen 174cm pitkä hukkapätkä. Oma pituuteni aiheutti taas syvän katkeruuden fiiliksen. En varmasti koskaan anna omille vanhemmilleni anteeksi sitä, etten ole pitkä. Kaikki sisarukseni ovat yli 180cm, isäni on myös. Todennäköisesti en koskaan tule löytämään sellaista naista, jonka kanssa kykenisin edes etäisesti ajattelemaan lisääntymistä. Ja olen ihan insinööri keskisuuressa insinööritoimistossa.
M30

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko leuka jykevä?

Leukaluusto on kyllä jykevää mallia ja ole lihava. Juoksen coopperissa 2900-3200, odottaisin toiseltakin osapuolelta liikunnallista elämäntapaa. Suihkin nimittäin kaupungilla sellaista vauhtia, että huonokuntoinen ei todellakaan pysy perässä. 

AP

Vierailija
22/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko leuka jykevä?

Leukaluusto on kyllä jykevää mallia ja ole lihava. Juoksen coopperissa 2900-3200, odottaisin toiseltakin osapuolelta liikunnallista elämäntapaa. Suihkin nimittäin kaupungilla sellaista vauhtia, että huonokuntoinen ei todellakaan pysy perässä. 

AP

+enkä

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut pitkiä ja lyhyitä, lihavia ja laihoja ja ainut epäilyksen aihe minulle olisi insinööriys :D

Vierailija
24/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet samanpituinen kuin mieheni, joka on mielestäni hyvän pituinen minulle 158 cm pitkälle naiselle. En edes pidä häntä lyhyenä, eli toivoa on (itseäni kyllä pidän lyhyenä). Ja olemme mieheni kanssa noin 30 vuotiaita.

Vierailija
25/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuillainen vinkuminen ja ruikuttaminen vetoaakin naisiin. Se on ihan sama minkä pituinen olet, jos asenne on tuo.

Vierailija
26/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko leuka jykevä?

AP

Nyt en näe mikä yhteys on leuan ja cooperin (huom. yksi pee) kanssa.

Kaupungilla suihkiminen paljastaa sinut harmaavaariksi alias hoopoketuksi.

Olet tänään normaalia aikaisemmin liikkeellä.

Joko kävit Alepassa tiirailemassa "myyjättäriä"?

Vierailija
27/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut pitkiä ja lyhyitä, lihavia ja laihoja ja ainut epäilyksen aihe minulle olisi insinööriys :D

Niinpä. Kyllä miehen pitää olla DIPLOMI-insinööri

Vierailija
28/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut pituistasi miestä ja suhde kaatui kyllä ihan muihin asioihin kuin pituuteen.

t.Nainen 170 cm

Vierailija
29/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä mikään erityisen lyhyt edes ole! Ihan normaalin pituinen. Oma mieheni on sinua 10 cm lyhyempi eikä masentele pituudestaan.

Ikäsi? Vanhemmissa miehissä on prosentuaalisesti enemmän lyhyitä miehiä. Puhun nyt lisääntymisikäisistä naisista. Mummoa en halua.

ap

Enhän minä sinulle itseäni ole naiseksi tarjonnutkaan, joten minun iälläni tuskin on merkitystä. Pointti on se, että minun mieheni on oikeasti lyhyt, toisin kuin sinä, eikä silti ole katkera muille ihmisille. Sinä olet vain muutaman sentin alle keskipituuden.

Mieheni on 41-vuotias. Kyllä 164 cm pituus hänenkin ikäisilleen miehille on vähän.

Vierailija
30/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule koskaan löytämään naista joka jaksaisi kuunnella rutinaasi puolta minuuttia.

Voit siis huoletta käydä kastraatiossa.

Johan noin lyhyt tumppi kompastuu muniinsa, et sä niitä tartte.

Vierailija
31/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä ap nyt .... näin viime viikolla kaupassa miehen, joka ei ollut edes 160cm mutta oli niin miehekäs ja rento että kyllä mulla kulmakarvat nousi. Karisma, ei pituus!

Vierailija
32/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo alkaa kyllä vaikuttaa siltä, että ap:n ongelma pariutumisessa on jokin aivan muu kuin pituus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi