Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma lyhyys aiheutti taas katkeruuden ja masentumisen fiilikset

Vierailija
06.05.2019 |

Duunissa aloitti uusi kolleega. Pitkä ja harteikas mies. Huomasin joidenkin nuorempien naisten katseet kyllä heti tämän perään. Vähän tuollainen jääkiekkoilijan näköinen. Itse olen 174cm pitkä hukkapätkä. Oma pituuteni aiheutti taas syvän katkeruuden fiiliksen. En varmasti koskaan anna omille vanhemmilleni anteeksi sitä, etten ole pitkä. Kaikki sisarukseni ovat yli 180cm, isäni on myös. Todennäköisesti en koskaan tule löytämään sellaista naista, jonka kanssa kykenisin edes etäisesti ajattelemaan lisääntymistä. Ja olen ihan insinööri keskisuuressa insinööritoimistossa.
M30

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutesi on normaali.

Kollegaa katsottiin, koska hän on uusi.

Vierailija
2/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua harmittaa pituutesi siis MUIDEN takia, ei ITSESI takia. Surullinen lähtöasetelma. Suosittelen, että keskityt itsetuntosi kohottamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämän palstan mukaan jokaisen miehen ihanne ole 160cm nainen? Ja sellaiset juuri tykkäävät mittaisistasi miehistä. Eli sinun pitäisi olla onnellinen siitä että olet etuoikeutettu.

Vierailija
4/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämän palstan mukaan jokaisen miehen ihanne ole 160cm nainen? Ja sellaiset juuri tykkäävät mittaisistasi miehistä. Eli sinun pitäisi olla onnellinen siitä että olet etuoikeutettu.

No ei ainakaan lähtökohtaisesti, jos googlettelee. 80%:la tuon pituisista naisista on se 190cm pitkä mies.

Itse en varmaan tätä pitkää kaveria olisi palkannut, mutta mulla ei ole (vielä) sananvaltaa asiaan.

AP

Vierailija
5/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varon ja vältän lyhyitä, hinteliä miehiä, koska se voi olla pikkukakkonen.

Vierailija
6/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ihan älyttömän pieni mies. Ja sillä ei ole mitään tekemistä sun pituutesi kanssa.

Vierailija
7/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä mikään erityisen lyhyt edes ole! Ihan normaalin pituinen. Oma mieheni on sinua 10 cm lyhyempi eikä masentele pituudestaan.

Vierailija
8/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AP:n kanssa vähän samassa jamassa. Kaiken tämän lisäksi olen aivan liian kiltti. 

Vierailija
9/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki elämäni ihastukseni ovat olleet lyhyempiä kuin sinä.

Henkisesti vain niin suuria.

Vierailija
10/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko leuka jykevä?

Vierailija
11/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 164cm pitkä nainen ja koen, että tasan 180cm mies on minulle täydellinen. Sopusuhtainen pituusero. 190cm on liian pitkä, liian suuri pituusero on rumaa.

Vierailija
12/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen AP:n kanssa vähän samassa jamassa. Kaiken tämän lisäksi olen aivan liian kiltti. 

Vai hintti?

Vierailija
13/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä ap itse, et Itse sinua lainatakseni tule löytämään naista, jonka kanssa kykenisit edes etäisesti ajattelemaan lisääntymistä?

Hmmm.... Ongelma on siis Sinun pääsi sisällä ja siinä, miten Sinä itse arvostelet ihmisiä.

Vierailija
14/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prosenttitilastotaulukkohemmo iski jälleen.

Vierailija
15/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Joten voit olla katkera ja masentunut tai sitten voit elää onnellisena ja tyytyväisenä sellaisena kuin olet.

Vierailija
16/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä mikään erityisen lyhyt edes ole! Ihan normaalin pituinen. Oma mieheni on sinua 10 cm lyhyempi eikä masentele pituudestaan.

Ikäsi? Vanhemmissa miehissä on prosentuaalisesti enemmän lyhyitä miehiä. Puhun nyt lisääntymisikäisistä naisista. Mummoa en halua.

ap

Vierailija
17/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aikoinaan tolkuttoman rakastunut mieheen joka on 170cm pitkä. En ikinä ajatellut että pituus olisi mikään kynnyskysymys. Ja itse olen siis 166cm pitkä nainen. Jokainen löytää kyllä kropastaan jotain josta voi olla katkera vanhemmilleen.

Vierailija
18/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutuminen tuskin pituudesta kiinni jos muuten sopiva toiselle. Ellet sitten tavoittele pintaliitäjiä.

Vierailija
19/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan lähtökohtaisesti, jos googlettelee. 80%:la tuon pituisista naisista on se 190cm pitkä mies.

Itse en varmaan tätä pitkää kaveria olisi palkannut, mutta mulla ei ole (vielä) sananvaltaa asiaan.

AP

Sitten sun kannattaa katsastaa meitä yli 160 senttisiä naisia, kun he kerran ovat jo vieneet kaikki 190 senttiset. 😉

Miksi et olisi tätä pitkää miestä palkannut?

Vierailija
20/32 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä ole samanlaista fiksaatiota pituuteen kuin naisilla. Kaikenpituiset naiset ovat sopivia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan