Tyypillinen nuorten naisten tyyli?
Vaatteet, asusteet, meikit, yms.
Niken/adidaksen mustat trikoot, jotka imeytyy pyllyn sisään ja kamelin varvas efekti (usein samassa setissä)
Tiukka ja paljastava t-paita, väreinä valkoinen, musta, harmaa
Luonnottomat tekoripset ja tehdyt tummat, paksut, pitkät kulmakarvat
Niken mustat lenkkarit
Niken musta jumppapussi
Hiukset värjätty tosi vaaleaksi tai tummaksi
Kommentit (81)
Persesortsit ovat tosiaan out, kamelinvarvas on nykyään se juttu.
Konservatiivinen. Joko nutturainen 50-luku (silmälasipäisillä) tai 80-luku isot olkatoppaukset ja oversize bleiserit (lähinnä vasta influencereilla).
Tosi tarkka kuvaus. Kyl sä tarkkaan ihmisiä syynäät. Mä nään päivän aikana monia kymmeniä nuoria, mutta tuollaseen en pysty. Se johtuu siitä, että mä en kyttää ketään.. Mulle on ihan sama miltä joku näyttää :)
Hummustypy kirjoitti:
Nuo pyllyyn imetyt trikoot kyllä nauratti stockan herkussa lauantaina. Näyttää ihan anusaukolta.
Niiden kanssa kuuluisi käyttää ylisuurta yläosaa, bleiseriä/golidzia/hupparia tai edes teepparia, kuten kasarilla/ysärillä tehtiin pyöräilyshortsien kanssa.
Ap on vanha katkera kääkkä 😂😂 ärsyttääkö kun oma mies katselee nuoria naisia?
Tyypillinen keski-ikäisen naisen aloitus.
En voi kyllä allekirjoittaa. Tuo tyyli sopii ehkä n. 15- vuotiaisiin, mutta ainakin täällä Helsingissä 20-30 vuotiaat naiset ovat tosi tyylikkäästi pukeutuneita ja kauniita.
Villakangastakit on muotia, samoin mustat farkut ja mustat nilkkurit. Ja tyylikästä on!
Ap kyttää nuoria kauniita naisia. Hihi :)
Mahdollisimman paskainen ja kauhtuneeksi hinkattu kånken selässä. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Hummustypy kirjoitti:
Nuo pyllyyn imetyt trikoot kyllä nauratti stockan herkussa lauantaina. Näyttää ihan anusaukolta.
Niiden kanssa kuuluisi käyttää ylisuurta yläosaa, bleiseriä/golidzia/hupparia tai edes teepparia, kuten kasarilla/ysärillä tehtiin pyöräilyshortsien kanssa.
GOLIDZI....😂
Oman 13 v tytön tyylin kulmakivi on ne Adidaksen legginsit, kaikilla kavereillakin on. Paidan pitää olla lyhyt , mutta sitten onneksi käyttää pitkää parkatakkia jonka hupussa karvareunus. Pitkät vaalennetut hiukset tiukalla ponnarilla ja minun makuuni vähän liian teatterimainen , tumma meikki.
Mun tyttärillä on molemmilla täysin erillaiset tyylit:
19v pukeutuu siisteihin neulepaitoihin, kapeisiin sinisiin farkkuihin, pitkähköön mustaan villkangatakkiin ja mustiin korkeakorkoisiin nilkkureihin, meikki on hillitty ja punertavanvaaleisiin hiuksiin värjätty hyvin luonnollisen näköisiä raitoja. Ei tatuointeja, yhdet korvikset.
15 v taas käyttää revittyjä farkkuja, lyhyitä sortseja ja sukkahousuja, maihareita, lyhyttä nahkatakkia ja napapaitoja. Meikki on vahva ja miltei yli-ampuva, käyttää myös irtoripsiä ja irtokynsiä. Nenälävistys jonka teki itse kun en antanut lupaa ottaa, kolmet korvikset ja pitkät pinkit hiukset jotka sivulta kaljut.
Vierailija kirjoitti:
Tiukan tiukka ponnarikampaus ja hiukset värjätty sama väriseksi kuin oma luonnollinen hiusväri. Öööö....? Mikä idea siinä on?
"Saman väriseksi". Tai sitten sä et kykene erottamaan nyansseja. Itsekin pysyttelen samassa tummuusasteessa, mutta lämpimämmässä sävyssä. Kaikki eivät tavoittele selkeästi värjättyä lookkia.
Mun tytär 19v pukeutuu maihareihin, Monkin farkkuihin (pillit on siis OUT ollu jo pitkään) ja pidempään takkiin. HH takit ja Korsin veskat on siis ihan junttia lukiossa (Hki, kuvataidelukio) jossa hän opiskelee. Paljon ostavat kirppiksiltä ja muutenkin tosi hyvä tyyli monella siellä. Ei mitään pissis-lookia.
Trendikästä porukkaa..
Beige villakangastakki vyöllä, kauniita ja tyylikkäitä hoikilla( nuorilla) naisilla.
Oma tyyli näin talvella ja syksyllä:
- Mustat farkut
- Bändipaita ja -huppari (esim. Swallow the Sun) tai tavallinen musta pitkähihainen paita.
- Maantienväriset, värjäämättömät pitkät hiukset joko auki tai nutturalla
- Ei meikkiä, maksimissaan ripsari ja hyvin kevyt huulipuna
- Pitkä 70-luvun nahkatakki ja harmaa huivi
- Maiharit
- Laukkuna yleensä ebba masalin kangaskassi
Kotona olen rennoissa kotimekoissa tai pieruverkkareissa. Ruokaostoksille menen joskus risaisessa, mutta lämpimässä talvitakissa ja maalitahraisissa kumppareissa. En välitä siitä mitä muut ajattelevat tai mikä on milläkin hetkellä muodikasta.
Saan kehuja luonnollisuudesta ja paksuista hiuksista. Miesten huomiota saan vain omalta hevimieheltäni ja hyvä niin :)
N20
166/58
Itse opiskelen myös taidelukiossa eikä yhtäkään tuollaista jumppatrikoo-irtoripsi-Helly Hansen-tyyppiä näy siellä. Itse ostan kaikki vaatteeni kirppiksiltä, yleensä käytän ylisuurta tummaa nahkatakkia, maihareita, samettihameita tai pienin hakaneuloin ja pinssein koristeltuja leveitä housuja. Hiuksetkaan eivät ole pitkät ja suorat, vaan leukapituinen polkka jota tykkään pitää enkelikiharoilla.
N18
Up