Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyypillinen nuorten naisten tyyli?

Vierailija
06.05.2019 |

Vaatteet, asusteet, meikit, yms.

Niken/adidaksen mustat trikoot, jotka imeytyy pyllyn sisään ja kamelin varvas efekti (usein samassa setissä)
Tiukka ja paljastava t-paita, väreinä valkoinen, musta, harmaa
Luonnottomat tekoripset ja tehdyt tummat, paksut, pitkät kulmakarvat
Niken mustat lenkkarit
Niken musta jumppapussi
Hiukset värjätty tosi vaaleaksi tai tummaksi

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/81 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persesortsit ovat tosiaan out, kamelinvarvas on nykyään se juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/81 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiivinen. Joko nutturainen 50-luku (silmälasipäisillä) tai 80-luku isot olkatoppaukset ja oversize bleiserit (lähinnä vasta influencereilla).

Vierailija
45/81 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tarkka kuvaus.  Kyl sä tarkkaan ihmisiä syynäät.  Mä nään päivän aikana monia kymmeniä nuoria,  mutta tuollaseen en pysty.   Se johtuu siitä,  että mä en kyttää ketään..  Mulle on ihan sama miltä joku näyttää :)

Vierailija
46/81 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummustypy kirjoitti:

Nuo pyllyyn imetyt trikoot kyllä nauratti stockan herkussa lauantaina. Näyttää ihan anusaukolta.

Niiden kanssa kuuluisi käyttää ylisuurta yläosaa, bleiseriä/golidzia/hupparia tai edes teepparia, kuten kasarilla/ysärillä tehtiin pyöräilyshortsien kanssa.

Vierailija
47/81 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vanha katkera kääkkä 😂😂 ärsyttääkö kun oma mies katselee nuoria naisia?

Vierailija
48/81 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen keski-ikäisen naisen aloitus.

Vierailija
49/81 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kyllä allekirjoittaa. Tuo tyyli sopii ehkä n. 15- vuotiaisiin, mutta ainakin täällä Helsingissä 20-30 vuotiaat naiset ovat tosi tyylikkäästi pukeutuneita ja kauniita.

Vierailija
50/81 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakangastakit on muotia, samoin mustat farkut ja mustat nilkkurit. Ja tyylikästä on!

Vierailija
51/81 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyttää nuoria kauniita naisia. Hihi :)

Vierailija
52/81 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman paskainen ja kauhtuneeksi hinkattu kånken selässä. Hyi helvetti.

Vierailija
53/81 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hummustypy kirjoitti:

Nuo pyllyyn imetyt trikoot kyllä nauratti stockan herkussa lauantaina. Näyttää ihan anusaukolta.

Niiden kanssa kuuluisi käyttää ylisuurta yläosaa, bleiseriä/golidzia/hupparia tai edes teepparia, kuten kasarilla/ysärillä tehtiin pyöräilyshortsien kanssa.

GOLIDZI....😂

Vierailija
54/81 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman 13 v tytön tyylin kulmakivi on  ne Adidaksen legginsit, kaikilla kavereillakin on. Paidan pitää olla lyhyt , mutta sitten onneksi käyttää pitkää parkatakkia jonka hupussa karvareunus. Pitkät vaalennetut hiukset tiukalla ponnarilla ja minun makuuni vähän liian teatterimainen , tumma meikki.

Vierailija
55/81 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttärillä on molemmilla täysin erillaiset tyylit:

19v pukeutuu siisteihin neulepaitoihin, kapeisiin sinisiin farkkuihin, pitkähköön mustaan villkangatakkiin ja mustiin korkeakorkoisiin  nilkkureihin, meikki on hillitty ja  punertavanvaaleisiin hiuksiin värjätty hyvin luonnollisen näköisiä raitoja. Ei tatuointeja, yhdet korvikset.

15 v taas käyttää revittyjä farkkuja, lyhyitä sortseja ja  sukkahousuja, maihareita, lyhyttä nahkatakkia ja napapaitoja. Meikki on vahva ja miltei yli-ampuva, käyttää myös irtoripsiä ja irtokynsiä. Nenälävistys jonka teki itse kun en antanut lupaa ottaa, kolmet korvikset  ja pitkät pinkit hiukset jotka sivulta kaljut. 

Vierailija
56/81 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukan tiukka ponnarikampaus ja hiukset värjätty sama väriseksi kuin oma luonnollinen hiusväri. Öööö....? Mikä idea siinä on?

"Saman väriseksi". Tai sitten sä et kykene erottamaan nyansseja. Itsekin pysyttelen samassa tummuusasteessa, mutta lämpimämmässä sävyssä. Kaikki eivät tavoittele selkeästi värjättyä lookkia.

Vierailija
57/81 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär 19v pukeutuu maihareihin, Monkin farkkuihin (pillit on siis OUT ollu jo pitkään) ja pidempään takkiin. HH takit ja Korsin veskat on siis ihan junttia lukiossa (Hki, kuvataidelukio) jossa hän opiskelee. Paljon ostavat kirppiksiltä ja muutenkin tosi hyvä tyyli monella siellä. Ei mitään pissis-lookia.

Trendikästä porukkaa..

Vierailija
58/81 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beige villakangastakki vyöllä, kauniita ja tyylikkäitä hoikilla( nuorilla) naisilla.

Vierailija
59/81 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyyli näin talvella ja syksyllä:

- Mustat farkut

- Bändipaita ja -huppari (esim. Swallow the Sun) tai tavallinen musta pitkähihainen paita.

- Maantienväriset, värjäämättömät pitkät hiukset joko auki tai nutturalla

- Ei meikkiä, maksimissaan ripsari ja hyvin kevyt huulipuna

- Pitkä 70-luvun nahkatakki ja harmaa huivi

- Maiharit

- Laukkuna yleensä ebba masalin kangaskassi

Kotona olen rennoissa kotimekoissa tai pieruverkkareissa. Ruokaostoksille menen joskus risaisessa, mutta lämpimässä talvitakissa ja maalitahraisissa kumppareissa. En välitä siitä mitä muut ajattelevat tai mikä on milläkin hetkellä muodikasta.

Saan kehuja luonnollisuudesta ja paksuista hiuksista. Miesten huomiota saan vain omalta hevimieheltäni ja hyvä niin :)

N20

166/58

Vierailija
60/81 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskelen myös taidelukiossa eikä yhtäkään tuollaista jumppatrikoo-irtoripsi-Helly Hansen-tyyppiä näy siellä. Itse ostan kaikki vaatteeni kirppiksiltä, yleensä käytän ylisuurta tummaa nahkatakkia, maihareita, samettihameita tai pienin hakaneuloin ja pinssein koristeltuja leveitä housuja. Hiuksetkaan eivät ole pitkät ja suorat, vaan leukapituinen polkka jota tykkään pitää enkelikiharoilla.

N18

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän