Tyypillinen nuorten naisten tyyli?
Vaatteet, asusteet, meikit, yms.
Niken/adidaksen mustat trikoot, jotka imeytyy pyllyn sisään ja kamelin varvas efekti (usein samassa setissä)
Tiukka ja paljastava t-paita, väreinä valkoinen, musta, harmaa
Luonnottomat tekoripset ja tehdyt tummat, paksut, pitkät kulmakarvat
Niken mustat lenkkarit
Niken musta jumppapussi
Hiukset värjätty tosi vaaleaksi tai tummaksi
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttärillä on molemmilla täysin erillaiset tyylit:
19v pukeutuu siisteihin neulepaitoihin, kapeisiin sinisiin farkkuihin, pitkähköön mustaan villkangatakkiin ja mustiin korkeakorkoisiin nilkkureihin, meikki on hillitty ja punertavanvaaleisiin hiuksiin värjätty hyvin luonnollisen näköisiä raitoja. Ei tatuointeja, yhdet korvikset.
15 v taas käyttää revittyjä farkkuja, lyhyitä sortseja ja sukkahousuja, maihareita, lyhyttä nahkatakkia ja pnapapaitoja. Meikki on vahva ja miltei yli-ampuva, käyttää myös irtoripsiä ja irtokynsiä. Nenälävistys jonka teki itse kun en antanut lupaa ottaa, kolmet korvikset ja pitkät pinkit hiukset jotka sivulta kaljut.
Voisin veikata, että tuo 15v tyttö raskautuu ennen kuin täyttää 18 vuotta. Tuosta tyylistä voi Sherlock päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Mun tytär 19v pukeutuu maihareihin, Monkin farkkuihin (pillit on siis OUT ollu jo pitkään) ja pidempään takkiin. HH takit ja Korsin veskat on siis ihan junttia lukiossa (Hki, kuvataidelukio) jossa hän opiskelee. Paljon ostavat kirppiksiltä ja muutenkin tosi hyvä tyyli monella siellä. Ei mitään pissis-lookia.
Trendikästä porukkaa..
Hipsterityttö ja varmaan potee ilmastoahdistusta myös?
Joka vuosi yhtäsamaa. Hauskaa etteivät ymmärrä näyttävänsä halvoilta tai sitten pyrkivät siihen. Ei ihme että r.....ksia ilmenee. Hah.
Monella nuorella naisella rintakehässä iso tatuointi.
Tatuointeja useampia ja usein isohkoja.
Niken tiukat mustat trikoot, HH:n purjehduspusakka ylöshilattuna sillai että timmi pepa on hyvin esillä, pikimustiksi värjätyt suorat hiukset, törkeän vahva meikki, valkoiset tennarit . On kyllä uuuh tyyli näillä nykypäivän tusinapimuilla <3
Ns. Olmi-look on vallalla. Ei pidä näyttää naiselta, mieluummin pojalta. Neutri-tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa lukea tällaista katkerien vanhempien naisten tylytystä, jossa ei ole päätä eikä häntää :D miksi suomalainen nainen on aina niin katkera ja ivallinen nuoremmilleen? Ei tulisi itselleni mieleenkään. Nuoria naisia on monenlaisia ja tyylejä myös. Jokainen on kaunis omalla tavallaan eikä tee mieli ilkkua. Eipä olisi varaakaan, vaikka pidänkin ulkonäöstä tarkkaa huolta ja olen hyvin tarkka pukeutumisesta
N33
https://www.vauva.fi/keskustelu/4450466/ketju/tyypillinen_keski_ikaiste…
Olisiko vastaveto tälle.
Lapsellista toki, mutta inhimillistä.
Tiukat ja paljastavat vaatteet säällä kuin säällä
Minkä ikäisiä meinaat nuorilla naisilla ap?
Alle 20v vai lähemmäs kolmekymppisiä myös?
N27
Oma 17 typy ei meikkaa, värjäämättömät vaaleanruskeat hiukset on kiharrettu, korvissa pienet korvikset, ei muita läväreitä eiikä tatskoja, lempiasu täyspitkä hame ja poolo ja pitkä punainen nahkatakki.
Varmaa tarkoittaa laajaa skaalaa nuorten iässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa lukea tällaista katkerien vanhempien naisten tylytystä, jossa ei ole päätä eikä häntää :D miksi suomalainen nainen on aina niin katkera ja ivallinen nuoremmilleen? Ei tulisi itselleni mieleenkään. Nuoria naisia on monenlaisia ja tyylejä myös. Jokainen on kaunis omalla tavallaan eikä tee mieli ilkkua. Eipä olisi varaakaan, vaikka pidänkin ulkonäöstä tarkkaa huolta ja olen hyvin tarkka pukeutumisesta
N33
https://www.vauva.fi/keskustelu/4450466/ketju/tyypillinen_keski_ikaiste…
Olisiko vastaveto tälle.
Lapsellista toki, mutta inhimillistä.
Mielummin näistä juttelee kuin julkkiksista sun muista big brother, treffiohjelma hömpötyksistä.. Lapsellisuudesta enniin tiedä,ei näissä ketään yksilötasolla haukuta.
N33