Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa nuo hallitusneuvottelut

Vierailija
06.05.2019 |

Punamultaa joo. Kansan ääntä ei kuunnella. Vassariporukka täydennettynä keskustan vasemmalla (Sipilän jälkeen jäljelle jäävällä) laidalla kootaan hallitukseen. Kyllä se yrittäjän mielen matalaksi vetää. Miksi tässä maassa vielä jaksaa firmaansa pyörittää? Verot vievät kasvuhalut.

USA:n talous näyttää kovia nousulukuja kun yritysverotus on Trumpin kaudella muutettu työllistämiseen kannustavavaksi. Työttömyys käytännössä nollassa.

Ja nyt Suomeen tulossa tuo verottajahallitus. Vaikka PS ja kokoomus nousseet vahvaan kokoluokkaan. Kattia kanssa!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.[/quote]

Rinne luvannut lähinnä tilkitä verotuksen aukkoja kuten esim. listaamattomien yritysten osinkojen verovapauksia.[/quote]

Niin siis AY-liike on oikeastaan ainoa taho joka verottomia osinkoja nostaa. Muita ei ole. Et sitten tähän halunnut puuttua rinteen ja li anderssonin verottomiin tuloihin ?

Vierailija
22/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Rinteen pitäisi tehdä, että voittaisi edeltäjänsä huonoudessa? Siis Vispilän, Tubben ja Kataisen?

Jotain todella sekavaa ja absurdia sen täytyy olla.

Kertokaa!

En kerro koska muuten toteuttaa sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma kun rinne ei aloittanut näyttämällä mallia tilkitsemällä "veropohjaa" poistamalla AY-liikkeen verovapautta.

Vierailija
24/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee äänestystuloksen mukainen hallitus ja hyvä niin. PS antaa sävelet.

Vierailija
25/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen koulutettu nuori nainen. Olen ollut pitkään huolestunut Suomen tilasta. Olen aiemmin äänestänyt vasemmistoa mutta nyt nyt äänestin Perussuomalaisia.

Meidän yliopistolla lähes kaikki nuoret koulutetut naiset äänestivät Perussuomalaisia. PS arvostaa nuoria naisia ja nuorten maailmankuvaa. On mukavaa että edes yksi puolue Suomessa ymmärtää meitä.

Persut eivät kylläkään arvosta naisia millään tavalla, heidän vaaliohjelmassaan ei ollut mitään tasa-arvosta kuten muilla puolueilla. Persujen maailmankuva on koti, uskonto, isänmaa jossa naisen tehtävä on olla kodin hengetär ja lapsien tekokone.

Monet persunaiset ovat ihan julkisesti kertoneet etteivät kannata metoota. Esim. Huhtasaari.

Vierailija
26/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen koulutettu nuori nainen. Olen ollut pitkään huolestunut Suomen tilasta. Olen aiemmin äänestänyt vasemmistoa mutta nyt nyt äänestin Perussuomalaisia.

Meidän yliopistolla lähes kaikki nuoret koulutetut naiset äänestivät Perussuomalaisia. PS arvostaa nuoria naisia ja nuorten maailmankuvaa. On mukavaa että edes yksi puolue Suomessa ymmärtää meitä.[/quote

Ja minä olen naisyrittäjä, jolla nopeasti kasvava yritys. Henkilöstön kasvu 50 % tänä vuonna. Vain PS tarjoaa sitä näkemystä mitä pk-yrityksen kasvuun tarvitaan. Äänestin heitä.

Vierailija
27/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliitto ajaa kaikkein vähiten naisen asemaa suomessa. Siis työtätekevän, opiskelevan tai muuten aktiivisen. J

Vierailija
28/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Rinne luvannut lähinnä tilkitä verotuksen aukkoja kuten esim. listaamattomien yritysten osinkojen verovapauksia.

Niin siis AY-liike on oikeastaan ainoa taho joka verottomia osinkoja nostaa. Muita ei ole. Et sitten tähän halunnut puuttua rinteen ja li anderssonin verottomiin tuloihin ?

Rinne kannattaa ns. lähdeveroa. Tämä vero koskisi muun muassa AY-liikkeen osinkoja.

Mutta toivottavasti tehottomiin yritystukiin uskallettaisiin vihdoin puuttua.

Vierailija
29/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että älykkäät, kansainvälisen näkökulman omaavat, nuoret naiset myös tulevat julkisuuteen kertoen kannattavansa persuja. Niin minäkin teen. Niin muuttuu se vääristelty mielikuva PS:n kannattajista. Joukossa on kasvava määrä fiksua, nuorta yrittäjä- tai muuten elämässä tavoitteellisesti toimivaa porukkaa. Olen akateeminen nainen, yrittäjä, perheenäiti ja PS.

Vierailija
30/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon todella, että älykkäät, kansainvälisen näkökulman omaavat, nuoret naiset myös tulevat julkisuuteen kertoen kannattavansa persuja. Niin minäkin teen. Niin muuttuu se vääristelty mielikuva PS:n kannattajista. Joukossa on kasvava määrä fiksua, nuorta yrittäjä- tai muuten elämässä tavoitteellisesti toimivaa porukkaa. Olen akateeminen nainen, yrittäjä, perheenäiti ja PS.

Persuille näkyvyyttä ja ääntä tuo halla-ahon jälkeen eniten huhtasaari, hakkarainen, eerola ja niikko. Ja tuon nelikon ulostulot eivät ole sieltä fiksuimmasta päästä, varsinkaan hakkaraisen. Siinä jää naiset taka-alalle.

Vierailija
31/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustan ottaminen hallitukseen on ehkä epädemokraattisinta mitä voi tehdä

Vierailija
32/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihme että valta kiehtoo niin paljon, että keskusta vieläkin spekuloi hallitukseen menosta. Vaikka tämän päivän gallupissa kannatus kiitää alamäkeä kiihtyvällä vauhdilla. Ja puolue kahtiajakautunut sipisläisiin ja wannabe-sdp:läisiin. Mutta silti, ah, jos Antti tarvitsee, kepu tulee! Ja tarvitseehan Antti.

Vierailija
33/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilän työllisyys+yrittäjyysvetoisen hallituskauden jälkeen osasta kepulaisia tuntuisi Sdp:n sulle-mulle-yhteisen kakun jaon politiikka varmasti kotoisalta. Lisää tukia, lisää veroja, lisää autioituvan maaseudun kallista tekohengitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi