Hyvän mielen ketju! Mistä olet onnellinen/iloinen/tyytyväinen tänään?
Palstalla on niin paljon negatiivisuutta, että yritetään löytää edes vähän hyvää sen vastapainoksi! 🌸
Kommentit (67)
Selvisin suht aikaisin töiden jälkeen kotiin ja onnistuin nukkumaan pari tuntia. Kohta meen jo yöunille. Järkky väsymys.
Tämä ilahduttaa joka päivä, mutta maailman suloisin 1-vuotias juoksee kohti, puristaa käsivarret ympärille ja huokaisee onnellisena "äiitii". Nyt vielä tuo suloisuus nukahti jo yöunille ja saan pari tuntia omaa aikaa ennen kuin itse käyn nukkumaan.
Hyvä ystäväni pääsi pois sairaalahoidosta + kuntoutuksesta 8 kuukauden jälkeen :)
Päiväkodin vasukeskustelussa lapsi sai pelkkiä kehuja ja viihtyy hienosti. Tuli lämmin ja turvallinen olo, on ihanaa että muutkin jaksavat välittää ja huolehtia.
Olen niin onnellinen siitä, että meillä on niin ihanat ja herttaset miniät. kaikkea kivaa voidaan tehdä porukalla. Lastenlasten ilo ja riemu kuuluu pihalta trampoliinilta kun saatiin se taas koottua nyt keväällä. Ja siskon lapsenlapsella on ihan kohta lakkiaiset, jonne mä meinaan leipoa. Ihanaa suunnitella kesää.
Vierailija kirjoitti:
Kahvia ja röökiä saa vetää niin paljon kuin haluaa ihan laillisesti.
Sama täällä. Olen iloinen, että vapaa päivä ja puoliso töissä, eikä nalkuttamassa asiasta.
Tunsin eilen ensimmäistä kertaa vauvan liikkeet <3 toinen raskaus, mutta en silti odottanut liikkeitä ihan vielä (16+1). En ole mikään "raskausintoilija", mutta se spontaani onnen hyöky oli sanoinkuvaamaton.
Olen vihdoin päässyt kunnolla sisään työyhteisöön. Eilen minulle annettiin ensimmäinen oma asiakasprojekti hoidettavaksi, ja tiedän että osaan hoitaa homman!
Kävelin just äsken nelikaistaisen tien yli suojatietä pitkin ja pääsin yksillä vihreillä valoilla. Monta vuotta piti jäädä keskikorokkeelle odottamaan seuraavia vihreitä valoja. Uudet tekonivelet toimivat hyvin.
Rakastan ihaninta ihmistä maailmassa, kivaa kaunotarta. Ja on vapaa päivä. Kivaa päivää kaikille.
Lähden puolison kanssa huomenna viikoksi lomalle ja sain tämän päivän projektin jo maaliinsa joten voin rauhassa aikatauluttaa loppukuuta, turista, kahvitella, laittaa lomaviestit, ennen kuin lähden aikaisin töistä. Aion juoksulenkin jälkeen hemmotella itseäni ja tehdä kotona jalka- ja kasvohoidot, ihanaa.
Naapurin arabiperhe muuttaa pois.
Tänään ei ole pakollista oltaohjelmaa töiden jälkeen, vaan saan ottaa vaikkapa päiväunet, jos nukuttaa. Mielialaa nostaa myös suht tuoreen miesystäväni ajatteleminen.
Välillä luulen olevani yksinäinen hylkiö mutta laskin juuri että eilenkin viestittelin tai soittelin 4 ystäväni ja 3:n muun tuttavan kanssa. Varsinkin kun sain juuri kahdelta ystävältä sellaista palautetta että kanssani viihdytään ja halutaan olla. Lisäksi sain tunnustusta noudattamastani periaatteesta ihmisten kanssa joten hyvä kello on kuulunut kauas.
Kukaan ei katsonut minua kadulla kuin halpaa makkaraa! Palkitsin itseni käteenvedolla.
Hyvä aamutreeni tänään ennen töihin menoa - tuli onnistumisia haastavissakin liikkeissä ja seura oli mitä mahtavinta <3. Illalla vielä siskotytön synttäreille.
Sain tänään pomolta kehuja hyvin hoidetusta hommasta. On uusi esimies, eikä täällä ole juuri tuollaiseen palautteeseen totuttu, että osasikin tulla hyvä mieli!
Olen kiitollinen elämän lahjasta.
Siitä, että näen, kuulen, osaan puhua, kävellä, syödä, ajaa pyörällä ja autolla. Minulla on oma perhe, mies ja lapset. Oma koti. Ruokaa, lämpöä, vaatetta. Kaikkea mitä tarvitsen. Olen köyhä mutta onnellinen. Raskas elämä on opettanut paljon. En haluaisi vaihtaa sitä helpompaan elämään. Koska sitten en osaisi olla tyytyväinen ja kiitollinen kaikesta.
Kiva, että curly girl metodi on tullut niin pinnalle, että se tavoitti jopa mun tietoisuuden. Taaperon ja vauvan luonnostaan pörröhiuksisena äitinä tämä on ollut luoja lykky. Suihkuhetket on niitä miltei ainoita jokapäiväisiä omia hetkiä, joten on kivaa, että siitä saa vielä jotain uutta ja innostavaa. Palkkioksi tulee vielä kivat hiukset. Av mittapuulla tosi noloa, tyhmää ja varmaan vielä tosi wt, mutta piristääpä mun päivää!