Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvän mielen ketju! Mistä olet onnellinen/iloinen/tyytyväinen tänään?

Vierailija
06.05.2019 |

Palstalla on niin paljon negatiivisuutta, että yritetään löytää edes vähän hyvää sen vastapainoksi! 🌸

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tehtyä kaksi koulutehtävää, joiden dead line on tämän viikon perjantaina. (yleensä en olisi tässä vaiheessa kuin nippa nappa aloittanut niiden suunnittelun, joten poikkeuksellista minulle tällainen "ahkeruus" :D)

Vierailija
22/67 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että joku avasi tällaisen ketjun ja kaikki oikeasti kirjoittavat tänne positiivisia asioita. Niitä on ihana lukea :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä on ollut lapsen oksennustaudin myötä hieman ankea, mutta kun tauti yöllä iski, olin tyytyväinen että vaikkei nyt ihan maaliin osunut, pikkuinen onnistui oksentamaan kylpyhuoneen laattalattialle eikä sänkyyn, lelujen päälle, matolle tms. Pienestä se on ilo revittävä :)

Vierailija
24/67 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jo puettua ns. päivävaatteet päälle. Seuravana tavoitteena päästä kauppaan. 

Vierailija
25/67 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että ulkona paistaa aurinko ja siitä, että minulla on nyt kaksi kokonaista viikkoa lomaa :)

Vierailija
26/67 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan olla yksin kotona koko päivän ja illan (ensimmäinen kerta moneen viikkoon)

Vierailija
27/67 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisten gallupvoitto. Kommareiden ym. viherpiiperäjien kyyneleet maistuvat ihanan suolaisille. 

Minäkin äänestin Perussuomalaisia, mutta tähän ketjuun jos ei sekoitettaisi politiikkaa.

Vierailija
28/67 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkapenkissäni on sittenkin tulppaaneja ja ne kukkivat! Pari viikkoa sitten peura tai rusakko kävi aterioimassa ja näytti siltä, että tulppaanit olivat menneet parempiin suihin.

Jaksoin olla ystävällinen ihmiselle, jonka kanssa en aiemmin oikein ole löytänyt yhteistä säveltä. Päätin tehdä töitä itseni kanssa, muuttaa asennettani ja kohdata hänet lempeästi. Se toimi.

Vierailija
29/67 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin iloinen tästä ketjusta, kunnes persuhullu tuli tännekin pilaamaan ilon. 

Vierailija
30/67 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään vihdoin käytyä otattamassa uudet passikuvat ja laitoin hakemuksen passin uusimiselle. Oon vältelly tota jo kuukausia mutta nyt se on tehty.

Sen lisäks tein tänään hyvin raskaan päätöksen mikä kaikessa musertavuudessaan on oikea päätös ja vihdoin hyväksyin asiat niinku ne oikeasti on.

Vierailija
31/67 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun idea on positiivisuudessa, ei siinä, että jollakulla tai esim. toisella puolueella menee _huonommin_ kuin toisella. Pysytellään siinä positiivisuudessa!

Itse tulin iloiseksi siitä, kun joku kertoi tulleensa iloiseksi tästä ketjusta! ☺️ 🌸

Ap

Vierailija
32/67 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihana nähdä 8-vuotiaan riemua uudesta pyörästä kun käytiin lenkillä :)

Vierailija
33/67 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut aaltoliikettä vakavan masennuksen kanssa mutta tänään olen jaksanut siivota, ulkoilla, tehdä ruokaa.

Nukkunut levollisesti viime yön. Saanut ystävältä ihanan viestin. Aurinko paistanut koko päivän.

Vierailija
34/67 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kesämekon, oli halpa mutta silti.  Jaksoin kävellä vaikka otti koville.

Vierailija
35/67 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassa oli turkinpippurisuklaata (yleensä ei ole)!

Vierailija
36/67 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viritin parvekkeen kesäkuntoon, vain kukat puuttuvat vielä. :)

Vierailija
37/67 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni Amerikasta soitti ja kertoi, että hänestä tulee isoäiti. Hän oli niin onnellinen, että se tarttui minuunkin.

Kiitos myös minun puolesta ketjun avaajalle. Hyvää kevättä kaikille 🤗

Vierailija
38/67 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa odottaa tortillatarvikkeet. 😋 Kovasti tekisi jo mieli päästä herkuttelemaan, mutta on vielä vähän puuhasteltavaa sitä ennen.

Vierailija
39/67 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetan työkseni ja sain tänään oppilaani oivaltamaan jotain uutta.

Vierailija
40/67 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauteni on edennyt pidemmälle kun uskalsin toivoakaan. Kevät on ihana ja kesäkin tulossa. Jaksoin tehdä sämpylöitä ja mieskin kehui niitä. Aamulla sain taas pikku siivun valmiiksi opiskelu urakasta. Kyllä niitä hyviä asioita on kun vaan jaksaa kohdistaa huomiota niihin. Tosi vaikeita aikoja on elelty jo pidemmän aikaa meidän perheessä joten hyvä ketju itselle. Kiitos tästä ☀️😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi