Koska teit viimeksi valmismuusia? Mitä oli sen kanssa?
Minä tein tänään mummonmuusia ja silakkapihvejä paistoin oheen.
Kommentit (59)
En muista milloin, mutta pakastekalafileitä oli.
Karitsanpaistia ja hollandaisekastiketta(jauheesta)
En muista kun on niin monia. Lidlin muusijauhe on pelkkää perunaa ja ravintoarvo sama kuin talven yli säilötyssä tuoreperunassa niin tulee tehtyä säännöllisesti.
En koskaan ole tehnyt valmismuusia, enkä aiokaan.
Varmaan joskus 5-7 vuotta sitten, kalapuikkoja taisin syödä sen kanssa
Viime kesänä, kun oltiin asuntoautolla Norjassa. Jostain luin kehuja Lidlin pussimuusista ja ostin paketin reissuun. Oli ihan ok muusia ja kätevää tehdä retkiolosuhteissa :)
En kyllä taida enää muistaa, mitä lisukkeena oli. Kalaa kyllä ostettiin ja laitettiin siellä harva se päivä, oli saatavilla niin hyvää ja tuoretta.
Valmismuussi on hyvää, jos siihen lisää voita. Niin kyllä melkein kaikki.
Tänään nopeeta ruokaa, kun viikonloppuna syötiin ulkona, ei ollut tähteitä.
Laitoin pinaattia rutkasti muusiin, maitojauhetta, mausteita ja voita. Nakkoja paistoin.
Eli nakkoperunamuusia, raejuustoa, herneitä ja salaattia.
Muutamia kertoja kuussa tulee turvauduttua valmisruokiin. Ei kokkikaan aina jaksa. ;)
Muusi-jauhelihavuoka tulee aina tehtyä pakasteaineksesta. En muista oliko viime talvena, luultavasti tai sitten edellisenä.
Muusi-jauhelihavuoka tulee aina tehtyä pakasteaineksesta. En muista oliko viime talvena, luultavasti tai sitten edellisenä.
Olen joskus opiskeluaikoina kokeillut tuota, eli joskus 15-20 vuotta sitten. Sen jälkeen en ole sitä itse ostanut.
Kaverilla söin tuota vuosi-pari sitten lihapullien kera.
Olen miettinyt että mistähän tuo pussi-muusi on tehty kun se ei maistu ollenkaan perunalle?
Muutama viikko sitten tein mummonmuusia, johon laitoin voita. Sen kanssa oli rapeaksi paistettuja fileekalapuikkoja. Hyvä ja helppo ruoka.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
No ei ole koskaan tullut edes mieleen tehdä. Ehkä jossain retkiolosuhteissa voisin, mutta eipä ole tullut sellaistakaan tilannetta eteen. Miksi ihmeessä käyttää jotain jauhetta, kun perunoista tulee parempaa? Eikä mikään ole helpompi ruoka tehdä kuin perunamuusi.
Nam, taidankin huomenna ostaa Mummon Muusia ja jotain rapsakkaa kalaa.
Teen yleensä kaikki ruuat alusta itse(en käytä keittojuurespusseja tai perunapakasteitakaan) mutta tää on niin meidän pikaruoka! Ehkä kerran kuussa. Pakastimessa on aina kalafilepihvejä ja kaapissa Mummon muusijauhetta!
Ranskalaiset ei kelpaa meillä kenellekään, niin tää on se pikaruokakorvike. Välillä tulee ihan himo sen makuun.
Tänään tein. Muusin seurana jauhelihakastiketta.
Mies teki viikko sitten, Felix.
Opin jo lapsena syömään Felix muusia.
Nykyään en oikein enää halua sitä kun teen
yleiskoneella Puikulasta muusin.
Ostan Lapin puikulaa jos sitä saa.
Niin aina ei vaan jaksa tehdä ruokaa jos nainen on aina se joka kokkaa.
Lisäksi vielä leivon.
Ehkä joskus kymmenisen vuotta sitten tein viimeksi ja oli sen verran pahaa, etten tee enää.