piiri pieni pyörii: bloggareilla uudet kollit kierroksessa: Coco, Marge ja KV
on tää some-aikana: hehkutetaan onnea, tehdään lapset ja muutama vuosi, niin uutta matoa koukkuun: Marge eli Magickpoks, coco sweet dream ja Kalastajan vaimo. Hetki kannattaisi hengähtää ennen uuden esittelyä. Kohta häät ja mitä sitten
Kommentit (6)
ihan mielenkiinnosta kirjoitti:
Kuinka kauan pitäisi mielestäsi "hengähtää"? Itse erosin helmikuussa 10 vuoden suhteesta ja mietin koska voi palata "markkinoille". En ihan vielä ole valmis, mutta tuntuu siltä että piakkoin. Suhde oli toki kuollut pystyyn jo paljon ennen eroa..
Vois olla asiallista ettei esittele julkisesti uutta ennen kuin eropaperit ovat selvät, mutta ainakin kahdella näistä oli jo uudet katsottuna, ennen kuin eroa edes pistettiin vireille.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan pitäisi mielestäsi "hengähtää"? Itse erosin helmikuussa 10 vuoden suhteesta ja mietin koska voi palata "markkinoille". En ihan vielä ole valmis, mutta tuntuu siltä että piakkoin. Suhde oli toki kuollut pystyyn jo paljon ennen eroa..
Vois olla asiallista ettei esittele julkisesti uutta ennen kuin eropaperit ovat selvät, mutta ainakin kahdella näistä oli jo uudet katsottuna, ennen kuin eroa edes pistettiin vireille.
Ai hassua, en edes ajatellut tuollaista. Me ei olla vielä edes haettu avioeroa vaikka ero on lopullinen. Sehän on vain pala paperia. Minusta tärkeämpää että on selvillä omien tunteidensa kanssa. Jollain voi olla henkinen ero täysin vaiheessa, vaikka paperit olisi selvät.
Mitä sitä ollenkaan mennä edes naimisiin? Muut voivat sitten arvailla kauanko tällä kertaa kestää.
Puoli vuotta on lyhyt aika suhteessa. Nykyään pettäjäille ei ole yhtään empatiakykyä, kun pitää julistaa salasuhteitaan julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ai hassua, en edes ajatellut tuollaista. Me ei olla vielä edes haettu avioeroa vaikka ero on lopullinen. Sehän on vain pala paperia. Minusta tärkeämpää että on selvillä omien tunteidensa kanssa. Jollain voi olla henkinen ero täysin vaiheessa, vaikka paperit olisi selvät.
Siinä vaiheessa kun kuviossa on mukana myös lapsia, niin ehkä se suinpäin säntäily kannattaa unohtaa. Ihan jo lastenkin takia.