Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit, jos sinulla olisi toimistotyössä luppoaikaa?

Vierailija
06.05.2019 |

Minulla on päivystysluontoinen toimistotyö. Jonkun verran on toki aina töitä, mutta useimmiten minulle jää hyvinkin paljon ylimääräistä aikaa.

Yllättävän hyvin saan kyllä kulutettua ajan. Viestittelen kavereiden kanssa, "sometan", luen keskusteluja täällä, teen verkko-ostoksia, katselen sarjoja yms.. Olen kuitenkin alkanut miettimään, että voisihan sen ajan paremminkin käyttää, hieman hyödyllisemmin.

Olen suurimman osan päivästä yksin huoneessani, aina välillä joku poikkeaa käymään. Eli voisihan sitä vaikka jopa jumpata, tai muuta vastaavaa, kenenkään näkemättä (mistäs motivaatio...?)

Toisaalta minun täytyisi olla ainakin jollain tasolla "nenä ruudussa", jotta huomaan ajoissa, kun niitä töitä tulee. Eli en kuitenkaan voi liikaa uppoutua omiin juttuihin, jotta pysyn riittävän valppaana myös töitteni suhteen.

Moni varmasti käyttäisi ajan opiskeluun, oli sitten kyse ihan uudesta alasta tai omaksi ilokseen itseään kiinnostavia asioita. Tämä ei omalla kohdalla oikein innosta. En näe siihen tarvetta, enkä myöskään ole hyvä (tai ennemminkin ehkä riittävän motivoitunut) ominpäin opiskelemaan, vaan tarvitsen ohjausta.

Mitä itse tekisit, ideoita?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla