Miksi edes lotota, jos ei aio tehdä päävoitolla muuta kuin keittiöremontin ja Tallinnan matkan
Taas on niin vaatimaton 8 miljoona lotosta voittanut, että ei halua mitään "hullutuksia", vain Tallinnan matkan ja vähän jos keittiötä remontoisi. Päällystääkö hän keittiön seinät satasilla, vai polttaako hellan pesässä, kun ei kerran mitään käyttöä miljoonille keksi? Keksisitkö sinä mitään muuta käyttöä 8 miljoonalle eurolle...?
" Voittaja kertoo Veikkauksen mukaan voittorahoille löytyvän käyttöä. Hän ei ala mihinkään mahdottomiin. Voittaja aikoo remontoida keittiötä ja jossain vaiheessa tilanteen tasaantuessa haaveena on kylpylämatka Tallinnaan."
Kommentit (23)
Nainen tarkasti oikeat numerot nainen sunnuntaina aamulla teksti-tv:stä. Hänen kestopelistään oli menossa viimeinen viikko.
– Olin jo etukäteen päättänyt, että jos tuolla ei nyt osu niin sitten saa olla, nainen kertoo Veikkauksen mukaan.
Eli kuulostaa siltä, että lottoaja oli jo tavallaan menettänyt toivon voittamisesta ja olisi lopettanut koko lottoamisen tämän jälkeen. Ei siinä tilanteessa varmaan paljoa suunnitellut mitä tekisi, jos voitto ihmeen kaupalla tulisikin.
Joitakin häviö harmittaa vähemmän, kun ei liikaa odota voittoa.
Itse kyllä jäisin pois töistä aika lailla samantien :D. Ja perustaisin oman firman, vaikka sit asuntojeni vuokrausta varten. Ostaisin uuden asunnon ja auton.
Kummilapsille/sukulaislapsille/vanhemmille ostaisin jotain kivaa tai lahjoittaisin rahaa sen minkä verottaja sallii.
Matkustelisin enemmän. Ja kun aikaa olisi, palkkaisin lastenhoitajan ja personal trainerin ja treenaisin vaivaisen kroppani kuntoon. Ja ostaisin sit jotain ihania vaatteita ja hemmottelisin muutenkin itseäni enemmän.
Pieniä haaveita? Ehkä, mutta hyvää elämää!
Suomalaiset lottovoittajat ovat vähintäänkin outoja. Aina haaveillaan Tallinnan-matkasta ja pikku rempasta, voi luoja. Tai kumisaappaista! Raha on käyttöä varten. Itse ostaisin upean asunnon Lontoosta ja asuisin siellä ainakin osan vuodesta. Toki matkustelisin ja hannkisin uuden auton ym. Sijoittaisin osan, mutta en missään nimessä tuhlaisi kaikkea sillä tuon summan tulisi riittää loppuelämäksi.