Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä mies löytäisi YH-äidin kumppanikseen?

Vierailija
06.05.2019 |

Yökerhoissahan heitä notkuu mutta itse en sellaisissa käy. Miehenä hoivaviettini on kova ja haluaisin näin kolmekymppisenä naisen lisäksi pitää huolta kasvavasta pienestä lapsesta, jota voin kasvattaa(jos äiti sallii) ja opettaa tekemään kaikenlaista yms.
Yökerhoissa olevilla on myös suuri riski olla liikaa alkoholiin meneviä, joten jokin muu kohtauspaikka olisi parempi. Ehdotuksia?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan arkisissakin tilanteissa, kun vaikka huomaa, että maito on kaapista loppu. Vaihtoehdot on raahata lapsi yömyöhällä mukaan tai juosta lähikauppaa lapsen nukkuessa peläten, että lapsi herää yksinään.

Siis oletteko te molemmat lapsenne kanssa rintamaidosta riippuvaisia, että on pakko vaikka keskellä yötä saada sitä, muuten ei uni tule?

Vierailija
62/68 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselkääpä niiltä tuttaviltanne joiden vanhemmat oli alkoholisteja tai liian kiireisiä, joilla ei ollut kotiintuloaikoja, jotka viettivät aikaa kaupungilla, että paljonko pedoja on. Ne lapset joilla on huolehtivat vanhemmat on liian vaikeita kohteita, mutta se ei kerro ilmiön yleisyydestä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä pedoja ihan verisukulaisissakin.

Kaikkea saat pelätä, kun pelkäämään alat.

Vierailija
64/68 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö haluaisi mieluummin omia lapsia?

Omia lapsia haluan ehdottomasti. Uskon vain, että jos naisella on jo yksi lapsi, haluaa hän todennäköisemmin myös lisää lapsia eikä koe ympäristön painetta siihen.

T: AP

Minä taas uskon vain, että jos naisella on jo yksi lapsi ja ryssitty parisuhde lapsen isään (jos ei ole jäänyt leskeksi), ei hän todennäköisesti halua lisää lapsia uuden miehen kanssa.

Logiikkasi ei päde. Olemassa olevan lapsen etu ei ole, että äiti tuo hänen elämäänsä uuden miehen/uuden isän ainakaan kovin nopeasti etenevällä aikataululla ja siihen lisäksi tekaisee hänelle sisarpuolen tämän uuden tuttavuuden kanssa.

Toki sellaisiakin naisia on pilvin pimein, mutta onneksi vähemmän kuin niitä lapsettomia sinkkuja, jotka haluavat lapsia (n. 90% lapsettomista sinkkunaisista, toki kaikki eivät toivo lapsia "just nyt" etkä pääse heti panemaan paljaalla) Mutta jos jatkaisit lapsettoman naisen etsintää etkä tieten tahtoen tavoittelisi määrittämätöntä perhemuotoa...

Vierailija
65/68 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä pedoja ihan verisukulaisissakin.

Kaikkea saat pelätä, kun pelkäämään alat.

Se ei ole vielä kaiken pelkäämistä, jos karsii tuollaiset selkeästi tutkan piippaamista aiheuttavat, kuten ap. Tuo perustelu nyt vaan oli niin ontuva. Ymmärtäisin jos sanoisi vaikka että lapsi ei ole este ja että pitää lapsista, mutta että varta vasten etsii lapsia eikä oikein osaa sanoa että miksi. Ap ei ehkä ole vielä itselleenkään myöntänyt miksi ne lapset niin kiinnostaa.

Vierailija
66/68 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan arkisissakin tilanteissa, kun vaikka huomaa, että maito on kaapista loppu. Vaihtoehdot on raahata lapsi yömyöhällä mukaan tai juosta lähikauppaa lapsen nukkuessa peläten, että lapsi herää yksinään.

Siis oletteko te molemmat lapsenne kanssa rintamaidosta riippuvaisia, että on pakko vaikka keskellä yötä saada sitä, muuten ei uni tule?

Meni hiukan ohi. Mutta vanhempi lapsi juo muutakin maitoa kuin rintamaitoa. Joskus maitoa ei tule tarpeeksi, pitää antaa korviketta.

Tämä esimerkki ei ollut maidosta, vaan ylipäänsä siitä, että edes kauppaan ei pääse ilman lasta.

Ei lääkäriin, ei mihinkään. Olet huono äiti, jos jätät lapsen iPadin kanssa lääkärin odotusaulaan.

Haluaisitko itse ottaa kaksivuotiaasi mukaan urologiseen tutkimukseesi?

Vierailija
67/68 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkiset asiat, kuten kuumeisen lapsen kanssa yksin lääkäriin lähtö keskellä yötä on hiukan ikävää yksinään. Toisella kävellä kannat kipeää lasta ja toisella kädellä pakkaat reppuun tarvittavat. Onneksi on taksit.

Sairastaminen on myös ikävää. On vain pakko huolehtia lapsesta, vaikka itse olisi 40 asteen kuumeessa tai heikotuksen takia konttaa vessan lattialla oksentamassa. Lapsi on kerran liukastunut vessassa oksennukseeni, kun olin kovassa vatsataudissa ja en ehtinyt pöntölle. Siinä sitten vain kaikki makaamaan suihkun alle, kun muutakaan ei jaksa.

En suosittele yksinhuoltajuutta ilman hyviä turvaverkkoja kenellekkään.

Siksi olisin kelpuuttanut pikkulapsiaikana melkein kenet vain.

Luuletko, että kahden vanhemman perheessä se terveenä oleva puoliso jää saikulle hoitamaan sairasta lasta sairaan puolisonsa avuksi? Ja maitoa voi ostaa kaappiin tarpeeksi niin ettei keskellä yötä yllätä "maitokriisi"

Toki yksinhuoltajalla on vähemmän omaa aikaa (mitä ei kyllä muillakaan pienten lasten äideillä paljon ole. Monilla on jopa useampi lapsi, yhden lapsen kanssa pitäisi olla aika vaivatonta jos ei ole vaikeasti vammainen) ja ehkä eniten tiukkaa rahasta. Mutta ei lapsen elämään voi silti ottaa mukaan ihan ketä tahansa tuntematonta ja tuntemattomaksi ajaksi! Vakaus on lapselle tärkeää ja jos ei pärjää niin ottaa yhteyttä neuvolaan tai sosiaaliin ja saa sieltä jotain perhetyöntekijäapua. Ei ensimmäisenä nappaa lapselle uudeksi isäksi jotain erikoisen paljon nimenomaan toisten lapsista kiinnostunutta miestä tai muutenkaan ihmistä, jota ei tunne hyvin pitkältä ajalta.

Ja onhan se erikoista, että ap haluaa naisen, jolla on lapsia kun ei lapsettomien naistenkaan toivelistalla lue "on isä" vaan "isämateriaalia"

Vierailija
68/68 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen yh äiti, 37v. En etsi ketään, mutta uskoisin, että mun olisi helpompi uskaltaa alkaa suhteeseen miehen kanssa joka olisi itsekin yh. On tullut turpiin suhderintsmalla, 4v tässä on menty jo ilman minkäänlaista kontaktia miespuoliseen.

Suren lapsen kannalta sitä, että jos/kun jäi ainoaksi, ei ole juuri sukuakaan eikä isä elämässä. Itsestäni en osaa oikein edes sanoa olisiko minusta edes suhteessa enää olemaan. Miehet ei jostain syystä koskaan ole lähestyneet joten saan olla rauhassa, olen kai vähän vaikeasti lähestyttävän oloinen, että ei helposti tulla. Alunperin olisin ollut hyvä vaimo jollekin, mutta olen jotenkin kovettunut ja mennyt pilalle näissä huonoissa suhteissa, menettänyt siis kai uskoni rakkauteen :/.