Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten toimia kun anoppi on täysverinen narsisti.
06.05.2019 |
Ja mies pakottaa kylään sinne. Alkaa vaikuttaa koko perheeseen hänen mielensairaus.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla ihan kauhee anoppi. Aina pitää hänen olla paras ja pyörittää tilanteita. Kun oltiin nuoripari, määräsi keitä hänen ystäviään meidän pitää kutsua kylään. Minua piikittelee aina heikkoihin paikkoihin, vanhempani ovat eronneet eli olen varmaan tasapainoton, perhe oli käyhä joten en osaa hienoja tapoja, asuin kauan kotona joten olen varmaan epäkypsä, en puhu tarpeeksi heidän sukujuhlissaan, olen varmaan epäsosiaalinen,olen ainoa lapsi eli olen itsekäs ja vaikea ihminen, teen osa- aikatyötä joten olisi varmaan aika etsiä parempaa työtä. Kappas kun mulla on niin savolainen pottunokkakin. Lisäksi vaatii että mies ja lapset olisi alvariinsa hänen luonaan ja painottaa miten tärkeä ja läheinen on heille. Esittää jotain aivan ihmeellisen upeaa ja pidettyä ihmistä, oikein erityisen hienoa rouvaa.
En jaksa tuota. Olen minimoinut kontaktit. Jouluna käyn ja pääsiäisenä. Silloinkin ahdistaa mut nurkkaan muka katsomaan toiseen huoneeseen jotain koristetta ja alkaa siellä veetuilemaan. Ei kehtaa miehen kuullen ihan pahimpia laukoa.