Tapailemani nainen ei osannut tehdä lasagnea- Onko järkeä jatkaa edes?
Olen kolme viikkoa tapaillut kolmekymppistä naista. Nainen vaikutti kaikinpuolin mukavalta ja fiksulta. Viikonloppuna päätettiin tehdä yhdessä ruokaa ja sovimme, että syömme lasagnea. No, ajattelin testata naisen kokkaustaitoja ja sanoin, että saa tehdä lasagnen. Nainen sai jauhelihaseoksen tehtyä, kunnes sanoi, ettei oikein tiedä, mitä seuraavaksi pitää tehdä. Sanoin, että seuraavaksi tulee valkokastikkeen vuoro. Nainen sanoi, ettei oikein osaa tehdä ja pyysi jos minä jatkan, noh, jatkoin ja tein lasagnen loppuun. Nainen näytti vaivaantuneelta. Ilta meni ihan ok, mutta kyllä fiilis laski naisen suhteen. Miten 30 v nainen ei saa ruokaa tehtyä? Onko ylipäätänsä järkeä jatkaa suhdetta?
Kommentit (34)
Mieheni lempiruoka oli aikoinaan lasagne, ihan on ollut tyytyväinen minun muihin kokkauksiin. Meillä se joka kokkaa päättää mitä syödään. Minusta lasagne ei ole niin hyvää, että viitsisin nähdä sen vaivan, että keittelisin useita kastikkeita tai asettelisin kerroksia vuokaan.
Taivas! Ei lasagne onnistunut, pöyristyttävää. Tapailin hyvin lyhyen ajan yhtä miestä mutta eihän siitä mitään tullut, miehellä oli peukalo keskellä kämmentä. Minä olin tehnyt meille iltapalaa, raikkaita voileipiä pinon ja pyysin, että mies olisi sytyttänyt pöytäkyntyilät ja tehnyt pöytäkoristeen.
Olin tuonut kunnon palan jäätä ja moottorisahan ruokasaliin, ajattelin, että metri kertaa metri jääveistos, vaikka nyt joutsen olisi sopinut ensitreffeille. Eihän se mies mitään osannut. Selitti jotain ettei ollut kokemusta mutta kuinka vaikea nyt on käsitellä jäätä? Ja kaikki tietävät miltä joutsen näyttää!
Pitääpä testata huomenna osaako tehdä helppoa jauhelihakeittoa. Jos sitä edes ei saa tehtyä, niin annan hänen mennä..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä testata huomenna osaako tehdä helppoa jauhelihakeittoa. Jos sitä edes ei saa tehtyä, niin annan hänen mennä..
Ap
Annat hänen mennä? Oletko kenties kahlinnut kyseisen naisen keittiösi patteriin? Minä ehkä laittaisin jauhinlihakeittoon kanelia ja persikoita (sokeriliemessä) niin ehtisin ainakin sitten tiistaiksi töihin.
Olen 68 v, enkä ole koskaan edes yrittänyt tehdä lasagnea.
Kälyn luona olen maistanut noin 30 v sitten ,en tykännyt eikä perheenikään. Se on myös lihottava ruoka, joten no no.
Haluatko lihottaa tyttöystäväsi. Shsme on you Ap
No kokatkaa yhdessä. Se on hauskaa ja te saatte siinä samalla yhteistä aikaa. :)
Ei kyllä kannata noin tyhmää akkaa ottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAnnat hänen mennä? Oletko kenties kahlinnut kyseisen naisen keittiösi patteriin? Minä ehkä laittaisin jauhinlihakeittoon kanelia ja persikoita (sokeriliemessä) niin ehtisin ainakin sitten tiistaiksi töihin.
Mä laittaisin kourallisen konetiskitabletteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAnnat hänen mennä? Oletko kenties kahlinnut kyseisen naisen keittiösi patteriin? Minä ehkä laittaisin jauhinlihakeittoon kanelia ja persikoita (sokeriliemessä) niin ehtisin ainakin sitten tiistaiksi töihin.
Mä laittaisin kourallisen konetiskitabletteja.
Voisi onnistuakin jos ei ole niitä kalvollisia tabletteja.
Minä hieman erehdyin mitä mies selitti mitä oli illan ohjelmassa. Mentiin keittiöön ja kuulin, että osaatko tehdä spagaatin ja kun minä sain itseni aseteltua lattialle spagaattiin niin hänellä oli jauhelihapaketti kädessä ja jotain pitkää makaronia. En päässyt ihan heti lattialta ylös ja häneltä tipahti leuan lisäksi ne ohuet makaronitikut matolle. Huonot treffit.
Kaikki sen tietää ettei koulutetut helsinkiläisnaiset osaa ruokaa tehdä. Töissä minäkin syön seisovasta pöydästä ja valikoimaa riittää. Kaupasta ostan kilon lasgnea jos joku haluaa sitä kotona. En kyllä yhtään tykkää kokata, tulee niin sotkuistakin keittiöön. Onneksi mieheni tykkää häärätä keittiössä. Kun lapset olivat pieniä meillä oli talousapulainen, joka kävi myös kaupassa. Kaikkea saa nykyään valmiina. Aikuisten oikeesti osaan laittaa ruokaa, mutta minä laitan yleensä vain silloin kun tulee vieraita ja samalla myös leivon. Sinun pitää hakea jotain karjakkoa piiaksi, joka asunut jossain pientilalla. Ne tykkää paistaa jotain särää ja innostuvat heti ternimaidosta. Eri arvot minulla ja sinulla. Olen sijoittaja. Useimmat kai hakevat naisesta nykyään jotain muuta kuin siivooja- kokkaajaa. Noita naisia haetaan kai suurkeittiölinjalta.
Jos tää puhuu sellasesta valmislasagnesta, jossa on kastikeseos (johon jauheliha lisätään) ja bechamel-seos - lisää vain vesi! :D