Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meghanin vaavi

Vierailija
05.05.2019 |

Tyttö vai poika ?
Kumpi tulee ?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä!

Vierailija
2/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä minulle myöskään väliä. Halusin vaan ystävällisen veikkauksen, kumpi voisi olla tässä odotellessa. 

Ap. Ei suurempaa merkitystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö

Vierailija
4/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu

Vierailija
5/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö te dillet luulette että se on raskaana?

Vierailija
6/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyny.

Nimeksi Polly Esther.

Vierailija
7/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että olen seurannut tiiviisti odotusta ja nytkin viime aikoina monta kertaa päivässä käynyt etsimässä uutista mahdollisesta synnytyksen alkamisesta, mutta kertaakaan ei ole käynyt mielessä että onkohan se tyttö vai poika.

Mutta nyt kun ajattelen asiaa niin veikkaisin tyttöä.

Vierailija
8/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää ennenkuin se itse kertoo. Ehkä kolmen vuoden päästä. Siihen asti sanotaan "they".

Vierailija
9/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo naikkonen olisi edes suomalainen, niin ymmärtäisin jotenkin tuon suomalaisten kohkaamisen, mutta kun meidän maallamme ei ole sen kanssa mitään tekemistä, niin lopettakaa jo.

Vierailija
10/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole mitään muuta ajatusta siitä vauvasta kuin se, onko se tyttö vai poika?

Vierailija
11/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon tyttö, tosin luulen että on jo syntynyt aikoja sitten. Kunhan ei kerrota :) 

Ap 

Vierailija
12/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö

Vierailija
13/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo naikkonen olisi edes suomalainen, niin ymmärtäisin jotenkin tuon suomalaisten kohkaamisen, mutta kun meidän maallamme ei ole sen kanssa mitään tekemistä, niin lopettakaa jo.

Me ollaan niin kansainvälisiä, että seurataan muidenkin maiden julkkiksia. Ja onhan Meghanin raskaudesta enemmän uutisointia kuin Ritan raskaudesta.

Vierailija
14/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harryn kivekset jos poik ja meghanin afropillu jos tytt

Vierailija
15/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin aluksi ihan varma feikkiraskaudesta kun se pelleili niiden tekomahojen kanssa, mutta myöhemmin maha näytti ihan oikealta raskausmahalta, ja raskausturvotustakin alkoi näkyä. Nyt uskon että on oikeasti raskaana.

Oli kyllä varsin tyhmää ja lapsellista se tekomahojen käyttö ja jatkuva mahan pitely ja muu teatteri. Varsinkin kun kuuluu nyt kuningasperheeseen, pitäisi osata käyttäytyä. Harryllakin mennyt välit huonoiksi sukunsa kanssa ihan turhan takia.

Vierailija
16/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä jaksat? Joka ainoaan ketjuun tulet mäkättämään ja marmattamaan.😩 Yritä keksiä muuta tekemistä itsellesi kuin muiden kyttäämisen.

Vierailija
17/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö

Vierailija
18/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee muunsukupuolinen jolla on molemmat vehkeet.

Vierailija
19/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin aluksi ihan varma feikkiraskaudesta kun se pelleili niiden tekomahojen kanssa, mutta myöhemmin maha näytti ihan oikealta raskausmahalta, ja raskausturvotustakin alkoi näkyä. Nyt uskon että on oikeasti raskaana.

Oli kyllä varsin tyhmää ja lapsellista se tekomahojen käyttö ja jatkuva mahan pitely ja muu teatteri. Varsinkin kun kuuluu nyt kuningasperheeseen, pitäisi osata käyttäytyä. Harryllakin mennyt välit huonoiksi sukunsa kanssa ihan turhan takia.

Surkea näyttelijä, ei osaa edes esittää raskaana olevan naisen kävelemistä.

Mua ei yllätä tippaakaan tämä pakoilu ja "synnytysajan" siirtäminen. Tietenkään Megsu ei voi synnyttää sairaalassa kun ei ole mitään synnytettävää. Siis pakko feikata "kotisynnytys". Leikki oli mennyt jo niin pitkälle, ettei voi väittää keskenmenoa: pitäisi olla kuol.lut sikiö.

Ilmeisesti sijaissynnyttäjän kanssa on tullut ongelmia.

Niin muuten, kuningatar on vauvan virallinen holhooja. Megsu ei voi enää häipyä jenkkeihin.

Näytelmä on vietävä loppuun asti tai tunnustettava kaikkien aikojen aprillipila.

Ihmettelen, eikö ihmiset todellakaan nähneet kun muidu juosta tepsutti, kyykisteli ja kanniskeli milloin minkäkin kokoista ja mitenkin roikkuvaa muovimahaansa.

On kyllä kaikkien aikojen show.

Vierailija
20/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkea näyttelijä, ei osaa edes esittää raskaana olevan naisen kävelemistä.

Mua ei yllätä tippaakaan tämä pakoilu ja "synnytysajan" siirtäminen. Tietenkään Megsu ei voi synnyttää sairaalassa kun ei ole mitään synnytettävää. Siis pakko feikata "kotisynnytys". Leikki oli mennyt jo niin pitkälle, ettei voi väittää keskenmenoa: pitäisi olla kuol.lut sikiö.

Ilmeisesti sijaissynnyttäjän kanssa on tullut ongelmia.

Niin muuten, kuningatar on vauvan virallinen holhooja. Megsu ei voi enää häipyä jenkkeihin.

Näytelmä on vietävä loppuun asti tai tunnustettava kaikkien aikojen aprillipila.

Ihmettelen, eikö ihmiset todellakaan nähneet kun muidu juosta tepsutti, kyykisteli ja kanniskeli milloin minkäkin kokoista ja mitenkin roikkuvaa muovimahaansa.

On kyllä kaikkien aikojen show.

Ei ole kuningatar virallinen holhooja. Ovat juuri niin pitkällä kruununperimysjärjestyksessä. Sitten kun kuningatar kuolee, tulee Harryn esikoisesta Charlesin holhokki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi