Muistatko kaikki joiden kanssa olet harrastanut seksiä?
Kommentit (81)
Miten voisin muistaa kun niitä on jo nelinumeroinen luku, enkä luonnollisesti edes tiedä tarkkaa lukumäärää.
M. 58
Muistan. Luokkakaveri, kollega ja vaimo
Mies 60+
Muistan neljä nuoruusvuosilta ja sitten tuli nykyinen vaimoni. Kolmas oli unohtumattomin, uhkea ja kiihkeä blondi, jota "kaikki" tavoittelivat. Aika monta hän testasikin. Nyt hän on ruustinna ja kolmen lapsen äiti.
Muistan, kaikki kolme. Yhden kanssa yhdyntöjä oli ehkä 5000 kertaa, toisen kanssa 25 kertaa ja kolmannen kanssa 40 kertaa.
Olen harrastanut seksiä kahden ihmisen kanssa niin vaikeapa olisi laskuissa seota edes minun matematiikantaidoilla
Meillä ei muisteta. Mies sanoo, että ne ovat vaan tiellä ja otetaan heti pois. Meillä ollaan alasti ilman meikkiä.
En muista edes tarkkaa lukumäärää.
Ei pysty. Niitä kertyi yli 20 v sitten aika liuta ennen avioliittoa
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty. Niitä kertyi yli 20 v sitten aika liuta ennen avioliittoa
niinpä, mahdotonta. itse en muista ees kaikkien nimiä joiden kaa pettänyt avioliitossa
No en valitettavasti
t:tissinimija
Olen yrittänyt muistella, mutta aina sieltä joku jää pois.
Avioliiton aikanatuli kai 3 lisää en ihan varma ole siitäkään. Voi olla että mies muistais ne jotka tietää, kaikkia. ei tiedä.
Muistan kun ei niitä ole vielä yhtään ollut.
Muistan , muistan Ei kovin montaa. Pyysin aina nimikirjoituksen käsivarteen , kun vähänkin tytön kanssa tutustuttiin . Voi kun mielellään tytöt kirjoitti .
En todellakaan! Kun seksikumppanien määrä ylitti 100, niin lakkasin heitä laskemasta. Siitä on jo 35 vuotta. Muistan ne erikoisimmat partnerit ja erikoisimmat tilanteet. Tietysti pitempiaikaiset suhteet on jääneet mieleen. Ensimmäinen oli Ari tai Arto, viimeisin on Ville.
Tietenkin muistan kaikki 12 naista joiden kanssa olen harrastanut seksiä, kahden yhdenillan jutun kohdalla ei tullut kysyttyä kuin etunimi, mutta muistan hyvin millaisia molemmat oli seksihommissa.
Ekaansa ei unohda koskaan. Ne kiihkeät pusut diskoiltana ja siitä jatkettiin hämyisessä nurkassa sokkeloisessa koulussa. Koko yläaste ja lukio tiivistä seukkaamista.
Listasin ja muistin 284 nimeä. Kaikkia ei pysty muistamaan.
M38
Helppo muistaa kun ole nukkunut hänen kanssaan samassa sängyssä jo 30 vuotta.