Muistatko kaikki joiden kanssa olet harrastanut seksiä?
Kommentit (42)
Sitä toista en kovin hyvin muista, mutta vaimon kyllä muistan, aina välillä.
Kerran huvikseni laskin. Nimiä tuli listalle mut ei todellakaan voi näiden vuosien jälkeen muistaa. Toisaalta ehkä ne pahimmat on just sen takia jäänyt unholaan. Sinne minne kuuluvatkin.
Juu neljä tai viisi katsannokannasta riippuen.
En. Tuli nuorena matkusteltua Kreikassa ja Espanjassa, siellä tuli aikas paljon sekstailtua. Norjalaisia, ruotsalaisia, tanskalaisia, englantilaisia, krekuja, espanjalaisia... huh. Mut yhtään en vaihtais pois. Nyt 14 vuotta ihan kotimaisen miehen kanssa. Tietää kyllä mun hullun nuoruuden.
Muistan molemmat. Kumpikin aviomiehiäni.
Tottakai, yksi kun on =) Kohta 25 jo.
Kyllä, yhden kanssa, eli 42 vuotta sitten tämän nykyisen mieheni kanssa.
Ei niitä ole kuin 7, helppo muistaa.
Ei niissä kahdessa hirveästi ole muistamista.
t. 1436 päivää edelliskerrasta
Olen tavismies, joten kumppaneita on sen mukaisesti kaksi kappaletta. Helppo muistaa.
Muista, tuossahan tuo mies parin metrin päässä on. Minulla on vielä näkö ja muisti tallella.
En muista. Kumppaneita ollut alle 20. Pitkiä seurustelusuhteita kolme.
Tusinan verran niitä on ollut vuosikymmenten mittaan. Kaikkien kanssa jäin ihan hyviin väleihin, monien kanssa pidän yhteyttä edelleen. He ovat jatkaneet elämäänsa ja perheellistyneet, yksi on vela. Kaikkien kanssa olen myös harrastanut seksiä useampaan otteeseen, ei siis yhtään kertapanoa tai yhden yön suhdetta. Kaikki tuttavuudet ovat kestäneet vähintään viikkoja, yleensä kuukausia tai vuosia.
M54
Mitä tarkoitetaan muistamisella? Minä muistan kyllä tyypit jotenkuten, mutta parin nimestä ei ole mitään hajua ja parin kohdalla en ole varma, oliko yhdyntä vai epämääräistä kihnutusta.
Helppo muistaa..en oo ollu mikään jakorasia
Vierailija kirjoitti:
Joo. Heitä on tasan 1 kpl. Entinen mieheni siis. Eka kerta oli yhteinen, olimme molemmat 26 v. Nyt olen 30 enkä ole kahteen vuoteen eli eromme jälkeen harrastanut seksiä.
Jos vielä ryhdyn seurustelemaan, vaadin mieheltäni samaa lukua. Moni mies haluaa siveän neitsyen tai jotain sinnepäin niin miksen minäkin. Samalla mitalla :D
Mitä jos löydät unelmien kumppanin, mutta paljastuu, että hän onkin harrastanut seksiä useampien kanssa? Kiertoon ja seuraavaa etsitään, jos vaikka kolmen vuoden päästä tulisi parempi vastaan?
Muistan kun rupean muistelemaan. 7 niitä on ollut, viimeiset 17 vuotta saman miehen kanssa.
N37
Joo kyllä mä kaikki 25 muistan. En oo ketään tuntematonta napannut mukaani pilkun aikaan, joten kun hetken kauemmin on tuntenut, niin muistan jälkikäteenkin.
En, yritin juuri yksi päivä miettiä mutta vaikka niitä on ollut max 15, muistan vain muutaman nimeltä. Esim on hämärä mielikuva että olen harrastanut seksiä Jyväskylässä, mutten muista kenen kanssa ja miten olen siihen päätynyt (enkä ollut edes humalassa, kai).