Nainen ei osannut leipoa, huh huh
Kysyin treffeillä, että mikä on yleisin asia mitä leivot?
Nainen: haha, en mä koskaan leivo kyllä mutta voidaan hakea lidlin paistopisteeltä mitä haluat
Silloin tiesin, että toisia treffejä ei tule.
Kommentit (27)
Mitä väliä? Vaikka osoiski leipoa, nii ei ne sulle kelpais, ku ei ole samalaisia, kun äidin tekemät, ku ne äidin tekemät on mielestäs parhaita ja muu ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla tuo miehen toive, että nainen osaisi leipoa olla aika punainen vaate feministeille.
Mikä siinä niin aiheuttaa vihaa, alapeukuista päätellen? Miehen standardit ei ole ok, mutta naisten standardit on ok.
Okei?
Minä pidän leipomisesta hyvin paljon, voisin tehdä niin vaikka joka päivä. Se vaan tarkoittaisi, että miehen pitäisi syödä kaikki, mitä teen. Saattaisi miehelle tulla hiki otsalle, kun yhtenä päivänä pitäisi syödä kokonainen marjapiirakka, seuraavana 24 korvapuustia, kolmantena suklaakakku, neljäntenä 60 pikkuleipää, viidentenä tiikerikakku, kuudentena täytekakku, seitsemäntenä... varmaan tajusitte pointin. Pakasteeseen en laita mitään eikä seuraavalle päivälle voi jättää, koska silloin teen taas uusia leivonnaisia. Voisi miehelle tulla terveystarkastuksessa noottia.
Terveisin feministi
Miksi pitäisi leipoa, jos ei syö pullaa, kakkua tai leivonnaisia? Ohjeilla jokainen osaa mitä vaan, mutta miksi tehdä jos ei tykkää.
Jos nainen ei osaa leipoa tai ommella on turha odottaa miehen sitoutuvan.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei osaa leipoa tai ommella on turha odottaa miehen sitoutuvan.
Erittäin hyvä mies on minuunkin sitoutunut. Voisi sanoa että huippu. Ja osaa viedä vaatteensa ompelijalle, jos on tarve. Pienet korjaukset osaa myös itse.
Oih, siinäpä onkin upea sankari-naisen perikuva suorastaan.
Nimittäin älykkö Jordan Petersonin mukaan Sankari-naisen perikuva on äitihahmo, ei suinkaan mikään vahva Sankari-soturinainen kuten Wonder Woman.
JBP:n mukaan tässä mennäänkin nykyleffoissa vikaan, kun on vahvaa Captain Marvelia, uuden Star Warsin Rey:ta, ja Wonder Womania. Tällä suorastaan viilataan naisia linssiin nykykulttuurin avulla, saaden heidät valitsemaan vääränlaisen elämänpolun.
Hänen mukaansa naiset tavoittelee väärää asiaa nykypäivänä, sanoen että naiset olisivat onnellisempia äitihahmona eikä suurena vahvana soturina.