Nainen ei osannut leipoa, huh huh
Kysyin treffeillä, että mikä on yleisin asia mitä leivot?
Nainen: haha, en mä koskaan leivo kyllä mutta voidaan hakea lidlin paistopisteeltä mitä haluat
Silloin tiesin, että toisia treffejä ei tule.
Kommentit (27)
Tätä nykypäivää. Miehet, jos nainen ei leivo, älkää panko heitä.
Meitä hyviä leipurinaisia nimittäin riittää.
Eihän se sanonut ettei osaa leipoa.
Kuka tahansa osaa leipoa. Ottaa reseptin käteen ja seuraa vaan ohjeita. Ei se sen vaikeampaa oo. Huhhuh kuinka tyhmä alotus.
Mikä on sellainen leivonnainen, jota tehdään vain yksi annos kerrallaan? Leipoipa mitä tahansa, niin niiden syöminen on yhdelle ihmiselle saavutus. Pakastaminen harvoin parantaa minkään makua ja kuukausia pakkasessa ollut pulla on pahaa. Leipominen on muuten ihan kiva harrastus, sopii myös miehille.
Olen samis. Kysyin mieheltä, mitä leipoo ja mitä ruokaa laittaa. Ei mitään, ostan valmiina tai äiti tekee, oli vastaus. Siihen loppui se suhde.
No eikö se riitä, että yksi perheessä tykkää leipomisesta? Ja kaikki toki osaavat leipoa, mutta monia se ei kiinnosta.
Mikäs siinä jos haluaa pullaa mussuttavan naisen.
Eli leipomis taidot on tärkeämpää kuin se ihminen? Et voi rakastua,uskomatonta.
Taitaa olla tuo miehen toive, että nainen osaisi leipoa olla aika punainen vaate feministeille.
Mikä siinä niin aiheuttaa vihaa, alapeukuista päätellen? Miehen standardit ei ole ok, mutta naisten standardit on ok.
Okei?
Mitä mielikuvitusnainen leipoo? Mielikuvituspullaa?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla tuo miehen toive, että nainen osaisi leipoa olla aika punainen vaate feministeille.
Mikä siinä niin aiheuttaa vihaa, alapeukuista päätellen? Miehen standardit ei ole ok, mutta naisten standardit on ok.
Okei?
Ihan sama se minulle on, mitä joku random mies toivoo. Minusta se on tyhmä toive, koska fiksu mies osaa leipoa itsekin, mutta saa sitä toivoa. Ja jos löytää jonkun naisen, jolle tuo on ok, niin hyvä. Itse olisin vain tyytyväinen, etten tuollaisen tyypin kanssa suhteeseen joudu.
Eikä aiheuta vihaa, lähinnä pidän tätä huonona provona. Minun poikani ainakin leipoi paremmin kuin tyttöystävänsä, ja mieheni paremmin kuin minä, joten en oikeastaan usko että tuollaisia miehiä oikeasti on.
Varmasti löytyy sinullekin se leipurinainen.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti löytyy sinullekin se leipurinainen.
Ehkä löytyy joku, joka pitää leipomisesta, mutta sitten ap keksii naisesta jonkun muun puutteen, esim. kynnenmuoto ei vastaa ap:n ihannetta tai kyynärpäät hieman liian karheat, polvessa pienenpieni ryppy tms. Vikoja löytää aina, kunhan on sen luonteinen, että niitä haluaa vaikka mikroskoopilla etsiä. Paitsi tietenkin tämä aloitus kertoi mielikuvitusnaisesta.
No niin mammat, nyt jauhopussi pöydälle ja käskette teinityttönne leivontaharjoituksiin 👍 Saa vävykokelaanne nisua 😉
Ap leipoo vaan itse.
Rakastan leipomista, mutta enpä tiedä leipoisinko sinulle.
Niih... Exäni ilmoitti jo 90-luvulla etteivät naiset osaa enää leipoa.
Minulle kertoi aina hyvin auliisti miten äitinsä hoiti kaikki hommat, navetassa ja sisällä, siivosi ja leipoi, miksen minä pysty siihen.
Kun erottiin niin jo parin tyttiksen kokemuksella kertoi kuin ylpeilyn aiheena että nuoret naiset eivät leivo enää nykyään, samalla kun mussutti tämän vanhan akan leipomia viinereitä.
Vierailija kirjoitti:
No niin mammat, nyt jauhopussi pöydälle ja käskette teinityttönne leivontaharjoituksiin 👍 Saa vävykokelaanne nisua 😉
Minun teinityttöni laskee tuolla juuri asymptootteja hyperbolisille funktioille, ja minusta se on ihan hyvä niin. Tuntuu vävykokelaskin arvostavan.
SUOMINAINEN vuonna 2019.