Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei osannut leipoa, huh huh

Vierailija
05.05.2019 |

Kysyin treffeillä, että mikä on yleisin asia mitä leivot?

Nainen: haha, en mä koskaan leivo kyllä mutta voidaan hakea lidlin paistopisteeltä mitä haluat

Silloin tiesin, että toisia treffejä ei tule.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUOMINAINEN vuonna 2019.

Vierailija
2/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä nykypäivää. Miehet, jos nainen ei leivo, älkää panko heitä.

Meitä hyviä leipurinaisia nimittäin riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se sanonut ettei osaa leipoa.

Vierailija
4/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa osaa leipoa. Ottaa reseptin käteen ja seuraa vaan ohjeita. Ei se sen vaikeampaa oo. Huhhuh kuinka tyhmä alotus.

Vierailija
5/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sellainen leivonnainen, jota tehdään vain yksi annos kerrallaan? Leipoipa mitä tahansa, niin niiden syöminen on yhdelle ihmiselle saavutus. Pakastaminen harvoin parantaa minkään makua ja kuukausia pakkasessa ollut pulla on pahaa. Leipominen on muuten ihan kiva harrastus, sopii myös miehille.

Vierailija
6/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samis. Kysyin mieheltä, mitä leipoo ja mitä ruokaa laittaa. Ei mitään, ostan valmiina tai äiti tekee, oli vastaus. Siihen loppui se suhde.

Vierailija
7/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se riitä, että yksi perheessä tykkää leipomisesta? Ja kaikki toki osaavat leipoa, mutta monia se ei kiinnosta.

Vierailija
8/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos haluaa pullaa mussuttavan naisen. 

Vierailija
9/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli leipomis taidot on tärkeämpää kuin se ihminen? Et voi rakastua,uskomatonta.

Vierailija
10/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tuo miehen toive, että nainen osaisi leipoa olla aika punainen vaate feministeille.

Mikä siinä niin aiheuttaa vihaa, alapeukuista päätellen? Miehen standardit ei ole ok, mutta naisten standardit on ok.

Okei?

Vierailija
11/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mielikuvitusnainen leipoo? Mielikuvituspullaa?

Vierailija
12/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla tuo miehen toive, että nainen osaisi leipoa olla aika punainen vaate feministeille.

Mikä siinä niin aiheuttaa vihaa, alapeukuista päätellen? Miehen standardit ei ole ok, mutta naisten standardit on ok.

Okei?

Ihan sama se minulle on, mitä joku random mies toivoo. Minusta se on tyhmä toive, koska fiksu mies osaa leipoa itsekin, mutta saa sitä toivoa. Ja jos löytää jonkun naisen, jolle tuo on ok, niin hyvä. Itse olisin vain tyytyväinen, etten tuollaisen tyypin kanssa suhteeseen joudu.

Eikä aiheuta vihaa, lähinnä pidän tätä huonona provona. Minun poikani ainakin leipoi paremmin kuin tyttöystävänsä, ja mieheni paremmin kuin minä, joten en oikeastaan usko että tuollaisia miehiä oikeasti on.

Vierailija
13/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun velikään osaa leipoa.

Vierailija
14/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy sinullekin se leipurinainen.

Vierailija
15/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti löytyy sinullekin se leipurinainen.

Ehkä löytyy joku, joka pitää leipomisesta, mutta sitten ap keksii naisesta jonkun muun puutteen, esim. kynnenmuoto ei vastaa ap:n ihannetta tai kyynärpäät hieman liian karheat, polvessa pienenpieni ryppy tms. Vikoja löytää aina, kunhan on sen luonteinen, että niitä haluaa vaikka mikroskoopilla etsiä. Paitsi tietenkin tämä aloitus kertoi mielikuvitusnaisesta.

Vierailija
16/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin mammat, nyt jauhopussi pöydälle ja käskette teinityttönne leivontaharjoituksiin 👍 Saa vävykokelaanne nisua 😉

Vierailija
17/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap leipoo vaan itse.

Rakastan leipomista, mutta enpä tiedä leipoisinko sinulle.

Vierailija
18/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mailiskin osaa leipoa

Vierailija
19/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih... Exäni ilmoitti jo 90-luvulla etteivät naiset osaa enää leipoa.

Minulle kertoi aina hyvin auliisti miten äitinsä hoiti kaikki hommat, navetassa ja sisällä, siivosi ja leipoi, miksen minä pysty siihen.

Kun erottiin niin jo parin tyttiksen kokemuksella kertoi kuin ylpeilyn aiheena että nuoret naiset eivät leivo enää nykyään, samalla kun mussutti  tämän vanhan akan leipomia viinereitä.

Vierailija
20/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin mammat, nyt jauhopussi pöydälle ja käskette teinityttönne leivontaharjoituksiin 👍 Saa vävykokelaanne nisua 😉

Minun teinityttöni laskee tuolla juuri asymptootteja hyperbolisille funktioille, ja minusta se on ihan hyvä niin. Tuntuu vävykokelaskin arvostavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme