Miehen kaverin törkeä käytös minua kohtaan
Olen seurustellut mieheni kanssa vuoden verran, olemme vähän alta kolmekymppisiä. Ennen minua mies oli menevää sorttia, tykkäsi käydä baareissa eikä halunnut sitoutua.
Viime keväänä aloimme tapailemaan ja melko nopeasti mies esitteli minut kavereilleen. Tulen normaalisti toimeen kaikkien kanssa, mutta yksi miehen kavereista (Vaikka X) oli heti alusta saakka minua kohtaan törkeä. Muut esittelivät itsensä kätellen, mutta tämä X veti kätensä pois kun yritin kätellä eikä myöskään osoittanut mitään halua tutustua. Hän myös kommentoi ulkonäköäni negatiiviseen sävyyn ja sai mut itkemään heti ensimmäisellä tapaamisella sillon vuosi sitten. Asia käsiteltiin oman mieheni kanssa ja hän oli keskustellut asiasta X:n kanssa ja oli itsekin aika paskana koko tosta episodista.
Ensi tapaamisen jälkeen olen nähnyt tuota X:ää noin 3-4 kertaa jossain kaveriporukan illanvietoissa. Jokaikinen kerta hän ottaa mut hampaisiinsa ja jollakin tavalla tahtoo loukata. Kehuskeli viimeksi muun muassa sillä, kuinka aina yrittää houkutella miestäni iskemään naisia ja kuinka mieheni on nykyään ihan ”tossun alla”. Myös vihjailee ääneen hänen ja mieheni entisistä sinkkuaikojen seksiseikkailuista. Ei sano mitään suoraan mutta kierrellen niin että tunnen oloni todella vaivautuneeksi. En ymmärrä miten aikuinen ihminen voi käyttäytyä noin. En haluaisi jättäytyä pois kaveriporukan illanvietoista, koska silloinhan X saisi mitä haluaa.
Olen keskustellut asiasta oman mieheni kanssa ja hän on sanonut, että ei huomaa tuota käytöstä. Olen rautalangasta kotona vääntänyt että mikä mua loukkaa ja yleensä tämän jälkeen mies on ymmärtänyt ja sanonut että ei ymmärrä mikä kaveriansa vaivaa. Mies kysyi multa että mitä mä haluan hänen tekevän, mutta en kai mä voi aikuista ihmistä kieltää olemasta X:n kanssa. Tosin eivät ole vuoteen viettäneetkään kahden keskistä aikaa, eli kyllä joku särö siihen heidänkin ystävyyteen silloin meidän alkutaipaleella tuli. Olo on ihan paska. Luulin että tuo X:n ”mustasukkaisuus” miehestäni menisi edes vuodessa ohi, mutta ei mitään merkkejä paremmasta.
Neuvoja tai kohtalontovereita? Vielä sen verran sanon, että olen itse perusluonteeltani sellainen, että osaan puolustaa itseäni. Tässä tilanteessa olen kuitenkin vain ”tyytynyt” kohtalooni koska miehen muut kaverit ovat sanoneet että jos lähden riitelemään X:n kanssa niin tilanne vaan pahenee.
Kommentit (33)
😂 Taas jotain totaalisen typerää naismaista ylianalysointia vailla järjen hiventäkään.
Tutun kuuloista. Omaa parisuhdetta takana 10 vuotta ja meillä oli alussa ihan sama juttu kunnes kaikki miehen sinkkukaveritkin pariutui. Tiedän miltä sinusta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
😂 Taas jotain totaalisen typerää naismaista ylianalysointia vailla järjen hiventäkään.
Sinustako ihan normaalia käytöstä esimerkiksi tuo ap:n kertoma kättelyasia? Voi poikaparka, kyllä sinäkin vielä kerkiät aikuistua:)
Kysy siltä muiden kuullen että miksi olet aina noin ilkeä ja että mikä sun ongelma on.
Tosi outoa myös poikaystävältäsi ettei pidän sun puolta... Mulle toi olis deal breaker.
Vähän outoa, että miehesi ei ymmärrä paremmin kaverinsa törkeyttä. Ehkä kannattaisi ottaa tapahtumat tarkemmin puheeksi aina, kun niitä tapahtuu ja oikein kuvata ne auki. Ja sanoa, ettet hyväksy sellaista. Jos osaat yleensä puolustaa itseäsi, niin tee se nytkin.
Mulle tuli ekana mieleen, että ko mies on bi ja ihastunut mieheesi ja mustasukkainen.
Mies on todennäköisesti sen verran fiksu, että näkee kuinka kaverinsa on lankeamassa siihen perinteiseen naisten ansaan, jossa ennen elämäst nauttineesta miehestä tehdään pallo jalassa laahustava onneton perheenäidin kotiorja ja laskujen maksaja.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli ekana mieleen, että ko mies on bi ja ihastunut mieheesi ja mustasukkainen.
Ei juma*lauta.
Mä sanon suoraan, anna olla, älä kuuntele sen juttuja tosissasi. Äläkä tuhlaa aikaasi juttujen miettimiseen, pääset niin paljon helpommalla.
Ei tarvitse tyytyä kohtaloon. Olet varmaan mielessäsi jo kehitellyt nasevia kommentteja mitä voit heitellä tälle vastaan. Sellaisia joista hän tajuaa piikin mutta muut välttämättä eivät. Iske heikkoihin kohtiin, olet ne jo varmasti vaistonnut ja rekisteröinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinustako ihan normaalia käytöstä esimerkiksi tuo ap:n kertoma kättelyasia? Voi poikaparka, kyllä sinäkin vielä kerkiät aikuistua:)
”Poikaparka” 😂
Tyypillinen uusfeministinen solvaus, kun ei ole mitään argumentteja käytössä. Astetta kovempi solvaus olisikin sitten ”peräkammarin poika, joka ei saa naista”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Poikaparka” 😂
Tyypillinen uusfeministinen solvaus, kun ei ole mitään argumentteja käytössä. Astetta kovempi solvaus olisikin sitten ”peräkammarin poika, joka ei saa naista”.
Ootko aamulla muistanu ottaa lääkkeet?
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli sama mieleen. Voisiko miehesi kysyä kaveriltaan, että kokeeko tämä ystävä sinut uhkaksi vai onko hän ihastunut mieheesi. Voit itsekin ensi kerralla kysyä sitä suoraan häneltä ja vastaa mitä vastaa, niin alat pilkkaamaan häntä sanomalla, että taidat tykätä tuosta minun miehestä. Ja tee se kovaan ääneen nauraen, että muutkin kuulee.
On minunkin miehellä tuollainen ikisinkkukaveri, jonka elämän sisältö on ryyppäys ja naisten vokottelu. Alkuun hänkin piti sitä, että nyt taas yksi hyvä ryyppykaveri katoaa ja mitä kaikkea... Minä taas osaan vastata v*ttuiluun v*ttuiluna ja ollaan väännetty ihan huumoriksi kaikki tuollainen :D nykyisin tullaan oikein hyvin toimeen ja ollaan ihan jopa hyviä kavereita. Turhaan tuollaisen ääliön sanomisista kannattaa ottaa itseensä...
Naurat vain, sillä se vähenee ja loppuu. Jospa sitä miestä harmittaa ja pelottaa että hyvä tiivis miesporukka hajoaa kun naiset astuu kuvaan mukaan. Poikamiespäivät alkaa loppumaan ja kaverit katoaa.
En usko että X on bi, kyseessä ehkä enemmänkin se että häntä suoraan sanottuna v*tuttaa että ei voi enää ravata mieheni kanssa baareissa. Tai totta kai voi, mutta mieheni ei asiasta ole järin innostunut. Koskaan en ole kieltänyt miestä menemästä mihinkään, vaan ihan hänen oma päätöksensä on ollut tähän elämäntilanteeseen siirtyminen jota äitinsä kutsuu aikuistumiseksi :D
Jatkan töitä ja palaan illalla asiaan.
-ap
Tyypillinen uusfeministinen solvaus, kun ei ole mitään argumentteja käytössä. Astetta kovempi solvaus olisikin sitten ”peräkammarin poika, joka ei saa naista”.[/quote]
Ootko aamulla muistanu ottaa lääkkeet?[/quote]Keski-iän ämmääntymiseen ei ole lääkettä.[/quote]
Uli laudan jonnet iskee heti aamusta :D Etkö ole saanut nais ta kun noin vi tuttaa?
Jospa on salaa ihastunut ap:hen ja yrittää kieltää sen itseltään ja siksi leikkii vihaavansa ap:ta
Mikä miesfeministi täällä huutelee joka kommenttiin? Tiedoksi, että tehot menee kun huutelee sinne tänne, Pekka ja susi.
Minä heittäisin vain yhden heiton X:lle, että hei X, lopeta jo - ootko sä jotenkin mustasukkainen Hannusta kun tuo sun haukkuminen vaan jatkuu ja jatkuu? Ihan vaan kevyesti naureskellen. Ihan sama jos jutut pahenee, kannattaa tehdä läpinäkyväksi homma ja kyseenalaistaa haukkumisen motiivit. Seuraaviin pään aukomisiin vaan heität lentosuukkoja tai nostat kulmakarvoja ja katsot tyyppiä rauhallisesti suoraan silmiin. Annat ymmärtää - ihan kaikken - että ymmärrät kyllä. Jos oikein sanoo pahasti niin käännät selkäsi ja sanot hoo mikä hoo tai neiti mikä neiti.
Yhtään aikusta ei kaiketi ole paikalla. No, ihan aikuisten (normaalien ihmisten) elämässä toimitaan niin, että asia otetaan puheeksi. Kysy tältä x-tyypiltä, että miksi hän käyttäytyy kuvailemallasi tavalla ja kerro, että jos hänen tarkoituksensa on ollut loukata ja hämmentää sinua, niin hän on onnistunut ja haluaako hän vielä muuta? Älä ole ilkeä vaan kysy oikeasti. Jos miehesi haluaa olla osana tätä keskustelua niin hyvä mutta jos ei halua, niin se on ok, koska voit keskustella asian x:n kanssa. Älä keskustele humalassa tai humaltuneen ihmisen kanssa.
Onko tämä joku uusi miesvihaprovoilun lähestymiskulma? Ihan karmeaa sontaa.