Ja taas k.ilttimies harhautettiin juhlista
Tiettävästi opiskelijoilla vappu kestää viikon ja tänäkin viikonloppuna yhdessä jos toisessa asunnossa on juhlat. K.ilttimies sai vihiä yhdestä tällaisesta juhlasta ja kysyi jos pääsee mukaan ja sai samalla kehotuksen jutella järjestäjän, eli asukkaan kanssa. Tämä puolestaan sanoi ettei hänen kotona järjestetä mitään koska hänellä on jo varoitus juhlimisesta ja seurue kokoontuu yhdessä baarissa tiettyyn aikaan. Mitä muuta k.ilttimies olisi voinut kun ilmestyä ilmoitettuun aikaan... eikä ketään tietenkään näkynyt. K.ilttimies luovutti ja lähti kotiin puolen tunnin jälkeen.
Kommentit (17)
No voi voi. Vilttiketjumies kutsui itse itsensä, mutta suunnitelman muutos ei jostain syystä mennytkään hänen korviinsa.
Ensi vappuna k.i.lttimies järjestää itse vappujuhlat ja kutsuu hyvissä ajoin niihin porukkaa.
Kiltillä miehellä on paskoja kavereita
Kyllä se siitä, uutta matova koukkuun.
Ei känniläisten aikataulut pidä ikinä. Voi mennä 3h pidemmälle.
Mikset kaveeraa muiden k-miesten kanssa?
"Tiettävästi opiskelijoilla", siis vilttiketjumies ei kuulu tähän porukkaan, vaan on kenties... hopeakettu? Mies 29+11?
Ei se vappu nyt enää kestä.
Ja kilttinaista ei kukaan edes kutsu bileisiin :(
Vierailija kirjoitti:
Ensi vappuna k.i.lttimies järjestää itse vappujuhlat ja kutsuu hyvissä ajoin niihin porukkaa.
Siis ketä? Äitinsä, joka on pienestä pitäen vakuutelut, että kiltti mies löytää aina prinsessansa?
Olisihan se outoa jos joku setämies yhtäkkiä liittyisi opiskelijaporukan joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ja luulet, että joku saapuu sinne koska...?
Vierailija kirjoitti:
Mikset kaveeraa muiden k-miesten kanssa?
Koska ne eivät siedä edes toisiaan.
Tuli mieleen omasta nuoruudesta samanlainen tapahtuma. Koulussa minulle luvattiin, että voin tulla bileisiin, mutta sitten kun menin sinne talon ovelle niin sanottiin, että en pääse sisään. Olin hommannu juomat ja kaikki :(
T: Toinen kiltti mies
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen omasta nuoruudesta samanlainen tapahtuma. Koulussa minulle luvattiin, että voin tulla bileisiin, mutta sitten kun menin sinne talon ovelle niin sanottiin, että en pääse sisään. Olin hommannu juomat ja kaikki :(
T: Toinen kiltti mies
Ihmiset on ihan hirveitä toisilleen. ☹️
Täätä sulle virtuaalihali.
🙁