Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön lähtee heti matkalle pallopelejä katsomaan, kun saa vähän rahaa

Vierailija
04.05.2019 |

Ei taida olla mitään suunnitelmia työn saantiin liittyen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se työttömän elämä taida niin kädestä suuhun elämistä olevankaan, vaikka niin annetaan ymmärtää.

Osalla on, osalla ei. Peruspäiväraha taitaa olla noin 500e/kk. Ei sillä nyt ihan herroiksi elellä. Itselläni ei ole kädestä suuhun elämistä, koska sain ihan mukavan lottovoiton vuosi sitten. Meitä työttömiä on monenlaisia, emme ole yhtä tasaista massaa, vaikka te työssäkäyvät niin harhaisesti kuvittelettekin. 

Vierailija
22/32 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se työttömän elämä taida niin kädestä suuhun elämistä olevankaan, vaikka niin annetaan ymmärtää.

Niinpä. Tuissa on siis edelleen ilmaa. Toivottavasti korvauksia pienennetään ja aloitetaan sellaiset aktiivimallit, että ei ole enää aikaa matkustella, kun haetaan töitä tosissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa joukkoomme kokeilemaan!

Olen ollut joten tuntuu oudolta että ylimääräistä rahaa saadessa hassais sen johonkin Amerikan matkaan, mut kukin tyylillään

Vierailija
24/32 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tuissa on siis edelleen ilmaa. Toivottavasti korvauksia pienennetään ja aloitetaan sellaiset aktiivimallit, että ei ole enää aikaa matkustella, kun haetaan töitä tosissaan.

:D:D:D:D:D Työpaikathan lisääntyvätkin sillä, että tukia leikataan. Kerropa lisää näitä "hyviä" vitsejä. 

Vierailija
25/32 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rahan vähyys saa ihmiset aktivoitumaan työnhaussa, niin miksi esimerkiksi kehitysmaissa ei vallitse täystyöllisyys?

Vierailija
26/32 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä sitten käynyt mielessä, että työttömyys ei ole aina yhtä kuin köyhä? Voihan miehellä olla säästöjä ja sijoituksia, joiden avulla pärjää ihan hyvin ja ylimääräisillä palkintorahoilla voi sitten vaikka matkustella..

Vierailija
27/32 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teillä sitten käynyt mielessä, että työttömyys ei ole aina yhtä kuin köyhä? Voihan miehellä olla säästöjä ja sijoituksia, joiden avulla pärjää ihan hyvin ja ylimääräisillä palkintorahoilla voi sitten vaikka matkustella..

Ei voi olla. Työtön on aina laiska tuilla elelevä loinen, joka vaan kittaa kaljaa eikä vaivaudu hakemaan töitä. Näinhän täällä päivittäin paasataan. Kyllä sen täytyy siis olla totuus. Av:lla ei puhuta muuta kuin totta ja kaikki faktat tarkistetaan aina ennen kirjoituksen julkaisua. Koskaan ei sorruta yleistyksiin. 

Vierailija
28/32 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen käynyt työttömänä Pattayalla :)

Vierailija
29/32 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei j'malauta mitä röyhkeyttä!

Vierailija
30/32 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oli muuten tosi helpottavaa hermolepoa olla siellä. Työssä ollessa vuosilomilla matkailu ei ole lähellekään samaa vaikutukseltaan.

Vierailija
31/32 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei lähtisi?

Koska pitäisi hakea töitä. Ja mitä jos käyttäisi nuokin rahat itsensä elättämiseen. Säästäisi, eikä tarvitsisi tukia.

Siinähän käy sillä tavalla että kun hänelle maksetaan tuo voitto, niin se on hänelle ansiotuloa joka syö työttömyyskorvausta. Eli todennäköisesti joutuu käyttämään ainakin osan siitä elämiseen.

Vierailija
32/32 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei lähtisi?

Koska pitäisi hakea töitä. Ja mitä jos käyttäisi nuokin rahat itsensä elättämiseen. Säästäisi, eikä tarvitsisi tukia.

Siinähän käy sillä tavalla että kun hänelle maksetaan tuo voitto, niin se on hänelle ansiotuloa joka syö työttömyyskorvausta. Eli todennäköisesti joutuu käyttämään ainakin osan siitä elämiseen.

Mistä tiedät että nostaa yhtään mitään korvausta? Työtön voi olla ilman tukien nostamistakin. Nimimerkillä kokemusta löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme