Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka muodostat helposti parisuhteita mitä teet toisin kuin he, joiden on vaikea muodostaa parisuhde?

Vierailija
04.05.2019 |

Mikä on salaisuutesi? En tiedä annanko etäisen ja viileän kuvan itsestäni, mutta en onnistu muodostamaan parisuhdetta ja yksi syy voi olla se, etten viihdy baareissa. Tapaan miehiä töissä, harrastuksissa ja matkoilla, mutta mikään ei tuota tulosta. Mitä teen väärin?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan myös toisen huomioon

Vierailija
42/71 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vähän mieleen, että pidät helposti parisuhteeseen ajautuvia ihmisiä jotenkin supliikkeina ja sosiaalisesti erityisen taitavina. Valtaosassa tapauksista näin ei kuitenkaan ole, vaan parisuhteeseen ryhdytään helposti jos ei osata tai haluta olla yksin. En tiedä yhtäkään itsenäistä ihmistä, joka parisuhteen päätyttyä lähtisi heti baariin hakemaan laastaria ja uutta suhdetta.

No nyt löysit sellaisen!

Suhteeni päättyvät aina siihen, kun olen niin itsenäinen ja viihdyn liikaa omissa oloissani. Naiset eivät tästä ominaisuudestani pidä. Silti aloitan uuden suhteen etsimisen välittömästi tultuani jätetyksi. Ainoa keino päästä yli tapahtuneesta. Tosin se uuden suhteen löytyminen voi kestää kuukausia tai jopa vuosia. Mutta siis aloitan välittömästi ainakin etsimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ujo, hissukka introvertti mutta 16-vuotiaasta asti aina seurustellut. Nyt naimisissa jo melkein vuosikymmenen.

Olen itsekin pohdiskellut että miksi olen koko aikuisikäni ollut suhteessa. En ole avoin enkä tutustu helposti ihmisiin, päinvastoin.

Mutta aina on miehiä ollut tarjolla, jopa useampikin samaan aikaan. Ehkä olen vain sellainen hiljainen kuuntelija tyyppi että miehet saavat tuoda itseään esille seurassani. Mene ja tiedä.

Kyllä niitä miehiä voi olla tarjolla sellaisillekin, jotka eivät päädy parisuhteeseen. Toiset ovat valikoivampia ja voivat viihtyä yksinkin. Itsekin olen tilanteessa, että voisin aloittaa suhteen useamman kanssa, mutta olen nyt mieluummin yksin kuin jonkun ihan kivan kanssa.

Vierailija
44/71 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rehellinen, kerron ylätasolla heti alussa, millaisen suhteen haluan. Olen oma itseni. Näillä on menty eron jälkeen ja olen löytänyt tosi hyviä naisystäviä M40.

Vierailija
45/71 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti Nykänen R.I.P. oli niitä, jotka löysivät monta parisuhdetta elämänsä aikana. Ihmeteltävää mielestäni.

Näiden kommentoijien mukaan Tauskikin on ihmissuhde-ekspertti, koska on päätynyt todistetusti helposti ja usein suhteisiin. Täällä kun selitetään, miten "hyvät kuuntelijat, muut huomioivat bla bla" päätyvät suhteisiin helposti 😂.

Vierailija
46/71 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän epävakaa, se tuntuu vetävän miehiä puoleensa. Vaikutan kai mielenkiintoiselta. Enkä ole antanut ihan heti. Olen suht nätti (en mikään kaunotar) ja pienikokoinen. Osaan keskustella ihan hyvin vaikka aihe ei aina olisikaan mun juttu.

Vierailija
47/71 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vähän mieleen, että pidät helposti parisuhteeseen ajautuvia ihmisiä jotenkin supliikkeina ja sosiaalisesti erityisen taitavina. Valtaosassa tapauksista näin ei kuitenkaan ole, vaan parisuhteeseen ryhdytään helposti jos ei osata tai haluta olla yksin. En tiedä yhtäkään itsenäistä ihmistä, joka parisuhteen päätyttyä lähtisi heti baariin hakemaan laastaria ja uutta suhdetta.

Enkä pidä, mutta harva vähäsanainen onnistuu muodostamaan parisuhteen joten jonkinlaiset sosiaaliset taidot ihmisillä on oltava.

Vierailija
48/71 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen ja eloisa, annan nopeasti seksiä ja suhtaudun myönteisesti kaikkiin ihmisiin. Olen vähän lapsekas, vaikka olen jo keski-ikäinen, miehet tykkäävät tuntea itsensä vahvoiksi ja vakaiksi minun kanssani. Lisäksi minun omat vaatimukseni miehelle ei ole niin tiukat kuin monilla muilla, raha ja ulkonäkö eivät ole niin tärkeät, haluan vain että mies on kiinnostava. Tällä menetelmällä olen saanut miehen ja suhteen aina kun olen halunnut, saman tien. En ole mikään superkaunotar. Minulla on myös synkkä ja ankea puoleni mutta sitä en näytä kun olen haku päällä. En nyt varsinaisesti feikkaa mutta olen miellyttävää seuraa ja iloinen ja hymyileväinen, niin johan on miestä jonossa. Ja hame päälle ja punaista huulipunaa!

Vierailija
49/71 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on helposti vietävissä niin parisuhdetta löytyy.

Vierailija
50/71 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on helposti vietävissä niin parisuhdetta löytyy.

Tiedän mitä haluan, moraalini on korkea ja haluan miehen, joka rakastaa vain minua ja olla kanssani yhdessä. En ole helppo nainen enkä ole helposti vietävissä.

Vierailija
51/71 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen ja eloisa, annan nopeasti seksiä ja suhtaudun myönteisesti kaikkiin ihmisiin. Olen vähän lapsekas, vaikka olen jo keski-ikäinen, miehet tykkäävät tuntea itsensä vahvoiksi ja vakaiksi minun kanssani. Lisäksi minun omat vaatimukseni miehelle ei ole niin tiukat kuin monilla muilla, raha ja ulkonäkö eivät ole niin tärkeät, haluan vain että mies on kiinnostava. Tällä menetelmällä olen saanut miehen ja suhteen aina kun olen halunnut, saman tien. En ole mikään superkaunotar. Minulla on myös synkkä ja ankea puoleni mutta sitä en näytä kun olen haku päällä. En nyt varsinaisesti feikkaa mutta olen miellyttävää seuraa ja iloinen ja hymyileväinen, niin johan on miestä jonossa. Ja hame päälle ja punaista huulipunaa!

Suosittelet suoraa toimintaa eli avointa flirttailua ja nopeita toimia sänkyyn pyrkimisessä?

Vierailija
52/71 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että helposti parisuhteita (huom. monikko) muodostava myös eroaa helposti. Harvalla kuitenkaan on monta parisuhdetta samaan aikaan. Eli "helposti" muodostetut parisuhteet eivät välttämättä ole hyviä parisuhteita.

Vierailija
53/71 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen ja sosiaalinen. Olen myös kohtalaisen fiksu ja kanssani voi keskustella melkeinpä aiheesta kuin aiheesta, vakavista kuin kevyistäkin. Keskustelen mielelläni ja olen myös valmis kuuntelemaan toisia. Huumori on elämän suola ja "pidän myös mielelläni hauskaa" huumorisävytteisellä sanailulla sekä nauran rehevästi päälle, nauruni on kuulemma tarttuvaa :)

Mutta suurin "valttini on se, että olen aina oma itseni. En missään seurassa esitä olevani mitään muuta kuin olen ja olen usein kuullut, että kanssani on helppoa ja rentoa olla, koska ei tarvitse olla mitään muuta kuin on. 

En ole helppo, enkä lähde helposti suhteeseen. Silti seuraa on piisannut ja olen seurustellut nuoruudesta lähtien enemmän tai vähemmän tiiviisti 40+ ikään saakka sekä välissä ehtinyt olla 17 vuoden liitossakin.

Vierailija
54/71 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää ketju ainakaan mun osalta mitään ahaa-elämystä ole tarjonnut. Olen nätti, hoikka ja treenattu, koulutettu, iloinen, sosiaalinen, positiivinen, hyvä kuuntelija ja muutenkin ihan jees tapaus. Yksin mä silti tälläkin hetkellä olen.

Vierailija
55/71 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää ketju ainakaan mun osalta mitään ahaa-elämystä ole tarjonnut. Olen nätti, hoikka ja treenattu, koulutettu, iloinen, sosiaalinen, positiivinen, hyvä kuuntelija ja muutenkin ihan jees tapaus. Yksin mä silti tälläkin hetkellä olen.

Tuli mieleen, että käytkö kotisi ulkopuolella harrastuksissa, töissä ja matkoilla? Entäs netti, jutteletko netissä vapaille miehille?

Vierailija
56/71 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että käytkö kotisi ulkopuolella harrastuksissa, töissä ja matkoilla? Entäs netti, jutteletko netissä vapaille miehille?

Ensimmäisiin kyllä, kyllä ja kyllä. Netissä olen aika ajoin aktiivinen ollut (deittisovelluksissa) mutta senkin turhaksi todennut. Ehkä kesän tullen jaksan taas kerran yrittää sitä.

Vierailija
57/71 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina ollut parisuhteessa ja uskon syynä olevan oma sosiaalisuuteni ja ennakkoluulottomuuteni. Erilaiset ihmiset viehättävät minua eikö minulla ole ns miestyyppiä. Ystäväpiirissäni he ketkä eivät seurustele/seurustelevat harvoin, omaavat vahvoja järkähtämättömiä mielipiteitä asioista. En minäkään seurustelisi ahdasmielisen tiukkapipon kanssa.

Enkä minä seurustelisi kaikkien kanssa valmiin löyhäper seen kanssa, joka ottaa mielellään minut mutta ottaisi yhtä mielellään kaverini Tiinan ja Maijankin. Mitä välii kunhan on joku siinä koko ajan koska omat ajatukset ilmeisesti pelottavat.

Vierailija
58/71 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs me, joille kyllä olisi helppoa saada parisuhde mutta jotka itse olemme hitaita syttymään emmekä kauheasti edes kärsi siitä?

Olen pieni, sirkeäsilmäinen blondi ja useita vuosia ollut sinkkuna. Miehiä olisi aina riittänyt. En pidä kevyistä suhteista enkä saa mitään nopeaan tahtiin etenevästä seurustelusta, jossa ollaan jo pää pilvissä siinä vaiheessa kun ei vielä edes tiedetä toisesta mitään. Miehet vaikuttuvat ensimmäiseksi ulkonäöstä eivätkä välttämättä jaksa enää ihastuttuaan keskustella ja ottaa selvää naisen ajatuksista ja arvoista. Osaan olla yksinkin ja tehdä asioita yksin.

Huvittuneena katselen kaveriani joka ihastuu aina yhtä palavasti ja alkaa nopeaan tahtiin seurustelemaan, mutta erotkin ovat usein yhtä yllättäviä. Mies olikin varattu tai ärsyttävä. Minulle tuollainen olisi henkisesti raskasta.

Vierailija
59/71 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisiin kyllä, kyllä ja kyllä. Netissä olen aika ajoin aktiivinen ollut (deittisovelluksissa) mutta senkin turhaksi todennut. Ehkä kesän tullen jaksan taas kerran yrittää sitä.

Toinen mikä tuli mieleen, että tiedätkö mitä haluat? Tunnetko kunnolla itsesi ja kehitätkö itseäsi sisältä ja ulkoa? Tärkein kysymys - rakastatko itseäsi sellaisena kuin olet?

Vierailija
60/71 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat naiset on tylsiä. Kannattaa olla sivistynyt ja laaja arsenaali jutunjuurta mielenkiintoisilta kanteilta, iloinen mieli ja innokas petipuuhiin. Näillä se on aina onnistunut suoraan ensimmäisiltä treffeiltä vihille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi