Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin unelmieni miehen mutta

Vierailija
04.05.2019 |

Tapasin unelmieni miehen noin 8kk sitten. Hän on ihana itselleni ja läheisilleni, kohtelias ja huomaavainen. Tuli myös todella hyvin siskoni lasten kanssa toimeen kun kävimme yhdessä tivolissa, lapsetkin rakastivat häntä.
Vappuna vei minut ihanalle piknikille, oli itse laittanut eväitäkin. Kroppakin jumalainen.
Ollaan hieman yli 30.
Kuitenkin pikkuhiljaa on "paljastunut" (toisaalta en ole kysellytkään) että mies tuntuu olevan erittäin varakas. Kertoi kyllä työstään mutta se oli jotain mitä en ymmärrä, ilmeisesti jotain tekniikkaa ja on paljon yhteydessä ulkomaille. Muutama viikko sitten mainitsi ohimennen että hänellä on kesämökki jossa täytyisi käydä katsomassa että paikat on kunnossa talven jäljiltä. Odotin jotain pientä ja vaatimatonta vanhaa mökkiä, mutta kun ajoimme pihaan paljastui että kyseessä olikin aika uuden näköinen, todella iso "mökki", suorastaan luksus siihen verrattuna mitä ajattelin. Eikä tässä kaikki, mökin tallissa hänellä oli erittäin kalliin näköinen urheiluauto. Kun kysyin, miksi ei ole näyttänyt tätä aiemmin, totesi että ei halunnut pelästyttää tai antaa väärää kuvaa itsestään? Isäni katsoi myöhemmin että mieheni nimi on ollut useasti lehdessä eniten tienanneissa verotiedoissa.

Olen itse kampaaja enkä ole tottunut tuollaiseen. Pidin miestä melko tavallisena. Töissä työkaverit sanoi että ehkä mies on joutunut aiemmin hyväksikäytetyksi ja on halunnut katsoa kiinnostunko hänestä itsestään enkä vain varallisuudesta.
Kuinka reagoisitte? Loukkaantuisitteko siitä että mies on "piilotellut" varallisuuttaan ja ei ole ikäänkuin luottanut teihin, vai olisitteko vain tyytyväisiä? Itselleni asialla ei ole mitään väliä, rakastan miestä tuollaisena itsenään.
Väkisinkin aloin kuitenkin myös miettimään että kuinka minä, hölmö, pulska ja aina köyhyysrajan alapuolella elänyt kampaaja voin tuollaisen saada.
Tartunko kiinni vai otanko eron? Kuinka reagoisitte?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oot löytäny hyvän miehen joka sattui olemaan varakas ja sä funtsit et pitäiskö sen takia jättää? En nyt ymmärtä pointtiasi. Sanoit myös ettei sillä ole merkitystä ja silti kysyt tällaista.

Vierailija
2/39 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna nauttisin täydellisestä miehestä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tilanteessa on minusta ihan ymmärrettävää, jos mies on jättänyt asian kertomatta. Kaikenlaisia hännystelijöitä varmasti riittää.

Vierailija
4/39 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies porvoosta? Tasan kukaan hyvätuloinen mies ei huolisi rumaa, tyhmää ja lihavaa. Eri asia, jos parturi-kampaaja olisi seksikäs tytöntyllerö. 

Vierailija
5/39 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oot löytäny hyvän miehen joka sattui olemaan varakas ja sä funtsit et pitäiskö sen takia jättää? En nyt ymmärtä pointtiasi. Sanoit myös ettei sillä ole merkitystä ja silti kysyt tällaista.

Kysyin vain että mitä mieltä olette, heitin ilmoille ajatuksen että voisiko jonkun ajatus olla kenties niin raju että mies pitäisi jättää? En ole itse tuota mieltä.

Lähinnä haluan vain tietää että kuinka muut naiset täällä reagoisi, jos paljastuisi että mies on tavallista varakkaampi, ja ennenkaikkea tuo että on "piilotellut" asiaa.

Vierailija
6/39 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sen ensi treffeillä pitäny kertoa, et hei oon sikarikas, lähetkö messiin?

Vierailija
7/39 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisessa tilanteessa on minusta ihan ymmärrettävää, jos mies on jättänyt asian kertomatta. Kaikenlaisia hännystelijöitä varmasti riittää.

Näin ajattelinkin ja myös työkaverit sanoi samaa.  ap

Vierailija
8/39 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reagoisi mitenkään. Raha tai varallisuus ei merkitse mulle mitään.

Vierailija
9/39 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies porvoosta? Tasan kukaan hyvätuloinen mies ei huolisi rumaa, tyhmää ja lihavaa. Eri asia, jos parturi-kampaaja olisi seksikäs tytöntyllerö. 

Tätä ihmettelinkin. Mietin jopa että onko tässä joku koira haudattuna, kun olen aina ollut tosi epäileväinen miesten suhteen. Mutta kai pitäisi vain osata nyt nauttia kun kerrankin on hyvä mies.

ap

Vierailija
10/39 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystäkin mietit. Mies on luultavasti narsisti, joka haluaa itselleen alempaa tasoa olevan tiskirätin, jota voi komennella mielin määrin. Nythän se on vielä siinä vaiheessa, että esittää unelmien prinssiä ja hurmuria.

Vierailija
11/39 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko sen ensi treffeillä pitäny kertoa, et hei oon sikarikas, lähetkö messiin?

Ei. Mies vaikuttaakin melko tavalliselta ja jopa vaatimattomalta, nyt kun asia "paljastui" ja se on yksi asia mitä hänessä rakastan. Ei tee numeroa itsestään.

Vierailija
12/39 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on ollut täällä aivan hiton monta kertaa /5

P.S. JSS

Vierailija
13/39 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tunne  tuota miestä joten ihan tyhmää edes kysyä tuollaista.

Vierailija
14/39 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syystäkin mietit. Mies on luultavasti narsisti, joka haluaa itselleen alempaa tasoa olevan tiskirätin, jota voi komennella mielin määrin. Nythän se on vielä siinä vaiheessa, että esittää unelmien prinssiä ja hurmuria.

narsisti siellä narsisti täällä narsisteja kaikkialla...

Vierailija
15/39 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Varmasti on muitakin naisia ja tuskin maksaa sinulle edes seurustelurahaa.

Vierailija
16/39 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan seuraavaa: ap on tilanteesta ihan fiiliksissä. Hän haluaa päästä brassailemaan varakkaalla miehellään, joten teki tämän aloituksen ja keksi siihen "tekemällä tehdyn" ongelman. Ja tadaa, näin me kilvan puhumme täällä miehestä ja kehumme häntä :D

Vierailija
17/39 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä paljasta varallisuuttani naiselle suhteen alussa. Enkä ole edes rikas, korkeintaan pikkuvarakas.

T: Eronnut nelikymppinen

Vierailija
18/39 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja olisi painajainen olla rikas sinkku, joka ei kuitenkaan haluaisi pysyä sinkkuna, vaan etsisi nimenomaan elämänkumppania. Pitäisi miettiä aika pitkään, onko toinen rahan/auton/talon takia "kiinnostunut" vai kiinnostanko minä persoonana häntä.

Vierailija
19/39 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti erota. Ja jos logiikkasi toimii muutenkin yhtä hyvin kuin tuossa aloituksessa, niin senhän sinä teetkin.

Vierailija
20/39 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, ja olisi painajainen olla rikas sinkku, joka ei kuitenkaan haluaisi pysyä sinkkuna, vaan etsisi nimenomaan elämänkumppania. Pitäisi miettiä aika pitkään, onko toinen rahan/auton/talon takia "kiinnostunut" vai kiinnostanko minä persoonana häntä.

Ihan turha huoli, ellei olisi rikkauden lisäksi kuuluisa. Harvoin se ensitapaamisella selviää, joten suhdetta ehtii rakentaa hyvän aikaa ennen kuin totuus paljastuu. Minäkin olin jo todella ihastunut vaimooni, ennen kuin selvisi, miten varakkaasta perheestä hän on. Toisaalta olisin voinut ottaa hatkatkin ennen asian paljastumista, jos ei olisi muuten kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän