Tapasin unelmieni miehen mutta
Tapasin unelmieni miehen noin 8kk sitten. Hän on ihana itselleni ja läheisilleni, kohtelias ja huomaavainen. Tuli myös todella hyvin siskoni lasten kanssa toimeen kun kävimme yhdessä tivolissa, lapsetkin rakastivat häntä.
Vappuna vei minut ihanalle piknikille, oli itse laittanut eväitäkin. Kroppakin jumalainen.
Ollaan hieman yli 30.
Kuitenkin pikkuhiljaa on "paljastunut" (toisaalta en ole kysellytkään) että mies tuntuu olevan erittäin varakas. Kertoi kyllä työstään mutta se oli jotain mitä en ymmärrä, ilmeisesti jotain tekniikkaa ja on paljon yhteydessä ulkomaille. Muutama viikko sitten mainitsi ohimennen että hänellä on kesämökki jossa täytyisi käydä katsomassa että paikat on kunnossa talven jäljiltä. Odotin jotain pientä ja vaatimatonta vanhaa mökkiä, mutta kun ajoimme pihaan paljastui että kyseessä olikin aika uuden näköinen, todella iso "mökki", suorastaan luksus siihen verrattuna mitä ajattelin. Eikä tässä kaikki, mökin tallissa hänellä oli erittäin kalliin näköinen urheiluauto. Kun kysyin, miksi ei ole näyttänyt tätä aiemmin, totesi että ei halunnut pelästyttää tai antaa väärää kuvaa itsestään? Isäni katsoi myöhemmin että mieheni nimi on ollut useasti lehdessä eniten tienanneissa verotiedoissa.
Olen itse kampaaja enkä ole tottunut tuollaiseen. Pidin miestä melko tavallisena. Töissä työkaverit sanoi että ehkä mies on joutunut aiemmin hyväksikäytetyksi ja on halunnut katsoa kiinnostunko hänestä itsestään enkä vain varallisuudesta.
Kuinka reagoisitte? Loukkaantuisitteko siitä että mies on "piilotellut" varallisuuttaan ja ei ole ikäänkuin luottanut teihin, vai olisitteko vain tyytyväisiä? Itselleni asialla ei ole mitään väliä, rakastan miestä tuollaisena itsenään.
Väkisinkin aloin kuitenkin myös miettimään että kuinka minä, hölmö, pulska ja aina köyhyysrajan alapuolella elänyt kampaaja voin tuollaisen saada.
Tartunko kiinni vai otanko eron? Kuinka reagoisitte?
Kommentit (39)
No kyllä jostain pitää v*ttu loukkaantua. Voit myös pöyristyä.
"Ihastuin miehen rehellisyyteen ja luotettavuuteen, myöhemmin paljastui, että se on myös rikas".
Vierailija kirjoitti:
En ikinä paljasta varallisuuttani naiselle suhteen alussa. Enkä ole edes rikas, korkeintaan pikkuvarakas.
T: Eronnut nelikymppinen
Jaa. minä taas en pyöri kuin kohtalaisen varakkaiden naisten piireissä.
Täytyy sanoa, että on ihmisillä ongelmia!
Jos kovasti epäröit, niin voit laittaa hänen yhteystietonsa mulle. Varakas, komea ja mukava mies on tervetullut!
Vierailija kirjoitti:
Hannu Hanhi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, ja olisi painajainen olla rikas sinkku, joka ei kuitenkaan haluaisi pysyä sinkkuna, vaan etsisi nimenomaan elämänkumppania. Pitäisi miettiä aika pitkään, onko toinen rahan/auton/talon takia "kiinnostunut" vai kiinnostanko minä persoonana häntä.
Ihan turha huoli, ellei olisi rikkauden lisäksi kuuluisa. Harvoin se ensitapaamisella selviää, joten suhdetta ehtii rakentaa hyvän aikaa ennen kuin totuus paljastuu. Minäkin olin jo todella ihastunut vaimooni, ennen kuin selvisi, miten varakkaasta perheestä hän on. Toisaalta olisin voinut ottaa hatkatkin ennen asian paljastumista, jos ei olisi muuten kiinnostunut.
Minun ex-mieheni, jonka kanssa olen edelleen hyvissä väleissä, on erittäin hyvätuloinen. Eromme jälkeen kun hän alkoi deittailla, useampikin deittikumppani oli suoraan myöntänyt etsineensä miestä iltalehtien verotietolistoilta. Eli siis nykyään suurituloisuus todellakin selviää usein jo ennen ensitapaamista, jos kertoo deiteille oikean nimensä ja asuinkaupunkinsa. Minusta on väärin, että vain osan ihmisistä verotiedot julkaistaan tällä tavalla kaikkien töllöteltäviksi.
Kaikkien verotiedot ovat julkisia. Utelais voi käydä verotoimistosta tarkistamassa kenen tahansa verotiedot. Tiedotusvälineet vain julkaisevat muutaman tuhatta suurituloisinta ja julkkikset.
Miten mies on ollut epärehellinen? Jos olisit kysynyt oletko erittäin varakas ja hän olisi vastannut en ole, silloin ymmärtäisin ehkä jotenkin. Eikö seurustelu ja tutustuminen ole juuri sitä,että tosiaan tutustutaan toiseen? Miksi loukkaantua, kun toinen haluaa syventää suhdetta ja luottaa. Kaikki ihmiset eivät avaudu koko elämäntarinaansa heti suhteen alussa. Ehkä ihmettelyä ei herättäisi, jos kertoisi vaikka jonkun kipeänä pitämän asian menneisyydestä. Jos koet alemmuutta varallisuudestasi ja ulkonäöstäsi niinkuin annat ymmärtää. Niin miehen rahat eivät siihen mitenkään liity. Sinuna miettisin, miksi en usko olevani niin hyvä tyyppi, että hän olisi kiinnostunut juuri minusta?
Kyllä mä ainakin ottaisin selvää että mistä kysymys... ei se oo koskaan hyvä merkki jos jotain piilottelee.
Selvä narsisti. Joka kylässä vakiohoito odottamassa. Juokse ja lujaa.
Suomessahan on vaarallista olla rikas. Toiset tulevat kateellisiksi tai alkavat epäillä rikkauksien johtuvan rikoksista. Epäilyttävää tai epämiellyttävää se joka tapauksessa on, erityisesti rikkaalle itselleen. Sinuna heittäisin surkean asenteeni roskiin ja vakuuttaisin miehelle, että hän on turvassa minun kanssani ja että rakastan häntä.
En minä ainakaan ensimmäisenä naiselle esittelisi omaisuuttani eikä se ole mitään huijaamista, ellei halua tehdä numeroa itsestään ja omaisuudestaan. Kyllä se selviää ajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että on ihmisillä ongelmia!
Jos kovasti epäröit, niin voit laittaa hänen yhteystietonsa mulle. Varakas, komea ja mukava mies on tervetullut!
https://www.millionairematch.com/ (ei puhtaille onnenonkijoille)
https://www.seeking.com/
https://www.misstravel.com/
Olisi kiva saada tyttöystävä, joka myöhemmin paljastuisi varakkaaksi!
kiltti ja suvaitsevainen atm kirjoitti:
Olisi kiva saada tyttöystävä, joka myöhemmin paljastuisi varakkaaksi!
Harvemmin näin päin, miksiköhän? Tasa-arvoinen maa ja kaikkea.
Mikähän Fifty Shades -fantasia tämäkin.
Kerro nyt vielä, että mökin takana tenniskentän vieressä oli helikopterin laskeutumispaikka..
Piilottelen varallisuuttani just sen takia että näen kiinnostuuko naiset minusta vai siitä että on rahaa ja voisi olla sitten hyvätasoinen elämä. On kyllä monet naiset antaneet pakit koska olen näyttänyt että elänkin vaatimattomasti. Joskus sanoin naiselle että en halua mihinkään etelään lomalle koska en saa siitä oikein mitään, nainen luuli että olenkin köyhä ja sen takia en halunnut etelään lomalle vaan sanoin että voisin kotimaassa lomailla mielummin.
Minun ex-mieheni, jonka kanssa olen edelleen hyvissä väleissä, on erittäin hyvätuloinen. Eromme jälkeen kun hän alkoi deittailla, useampikin deittikumppani oli suoraan myöntänyt etsineensä miestä iltalehtien verotietolistoilta. Eli siis nykyään suurituloisuus todellakin selviää usein jo ennen ensitapaamista, jos kertoo deiteille oikean nimensä ja asuinkaupunkinsa. Minusta on väärin, että vain osan ihmisistä verotiedot julkaistaan tällä tavalla kaikkien töllöteltäviksi.