Muitakin kenellä raskaus himona pesuaineiden tuoksu?!
Voisin siivota varsinkin vessaa jatkuvasti, kun siivousaine tuoksuu niin hyvälle samoin kun huuteluaine. Ja oikeastaan oli kyse ruuasta, juomasta, shampoosta tai mitä käteeni ikinä otankaan niin pakko ensin haistella.
Mistä ihmeestä tämä johtuu? Joku puutos? Voiko olla vauvan sukupuolella merkitystä? Koska esikoisen kohdalla ei ollut tämmöistä.
Ja ei, en jää hajuja imppailemaan.
Kommentit (12)
Kun minä paksuunnuin odottamaan rakkauspakkaukseksi kutsuttua taaperoikäistä, hurahdin yli kaiken yhdyssanoihin!
Yhdellä miehen sukulaisnaisella oli samaa. Lopulta hän jopa jemmasi pesuainepullon sängyn alle, että ei tarvinnut yöllä nousta siivouskaapille. Homma loppui, kun mies huomasi ja suuttui.
Minulla oli kolmannessa raskaudessa. Rakasin yli kaiken Lidlin ikkunanpesuaineen ja perinteisen vihreän Fairyn tuoksuja :D Tyttö tuli.
Yleensä se on kyllä toisinpäin. Suurin osa äideistä tulee hajusteyliherkiksi, kun aistit voimistuvat.
En voi tuota edes ymmärtää. Oletteko ihan tietoisia pesuaineiden myrkyistä? Imppailla nyt pesuaineita? Miettikää vähän sitä vauvaakin 😕
Jännää, kun itselläni on juuri päinvastoin; mitä vähemmän tuoksua pesuaineessa, niin lähes poikkeusetta sen parempi. Sen sijaan pidän esimerkiksi bensan tuoksusta.
Nyt ap opettelemaan yhdyssanoja haistelujen sijasta. Paljon hyödyllisempää.
Hei mulla oli tätä tokassa raskaudessa! Ihan järkyttävän hyvältä, lähes huumaannuttavalta (hehe) tuoksui kaikki sitruunaiset pesuaineet. Ja myös se lemon juice-käsivoide, ai että miten sen levittäminen käsiin sai lähestulkoon euforisen olon, tuoksun vuoksi!
Ja tämä myös loppui heti raskauden jälkeen, oikein pettynyt fiilis, kun yhtäkkiä nämä sitruunaiset tuoksut olikin vaan ihan tavallisia tuoksuja. Ei mitään euforiaa.
Niin ja myös se haju, mikä on muovikääreessä olleessa pesusienessä kun sen avaa ja työntää nenänsä pesusieneen ja hengittää syvään, ai että! Raskausajan toinen vahva hajuhimo :D
Ekassa raskaudessa ei ollut tämmösiä, molemmat kuitenkin poikaraskauksia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi otsikko tarkoittaa??
Mä tulkitstn otsikon jotenkin niin, että erityisesti raskausaikana osa, kuten Ap kokee voimakasta himoa ja mielitekoa kohteisiin, joita kohtaan ei välttämättä koe ollenkaan samanlaista voimakasta himoa ja halua silloin kun ei ole raskaana.
Mua oksetti voimakkaat hajut (kuten nyt vaikka pesuaineet), mutta maan, hiekan ja esim. kellarin haju oli kova sana. Olisin halunnut kaivaa maasta kiven ja haistella ja ehkä vähän varovasti myös maistella sellaista :D
Vauvan sukupuolella ei ole mitään merkitystä. Eikö puutokset ilmene ihan vain syömishimoina?
Eiköhän tuo ole vain ylivirittyneen hajuaistin tuomaa. Kannattaa nauttia siitä, että koet edes osan hajuista miellyttävinä! Monellahan se on päinvastoin, kaikki haisee kamalalta.