Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehet, miksi suututte naiselle, joka osoittaa ihastusta ja kinnostusta teille?

Vierailija
04.05.2019 |

Kertokaa nyt syy tähän lapselliseen käytökseen. Jos sanotte, että suuttuvathan naisetkin miehille, jotka tulevat iskemään baareissa, niin sanon tämän, baareissa 99% iskuyrityksisstä on pelkkä seksi mielessä tehtyjä, ette ole kiinnostuneita naisesta muutoin kuin pantavana konttina.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan normaali, aikuinen ihminen suuttuu, jos joku on hänestä kiinnostunut ja lähestyy häntä edes suurin piirtein luontevasti ja kohteliaasti? Hämmentävää, kiusallista ja huvittavaakin se voi olla, mutta että suuttuisi?! Kannattaa varmaan miettiä sitä omaa käytöstä ja ketä ja miten lähestyy, jos sulle näin tapahtuu...

Vierailija
2/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkyille voidaan suuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW

Miehet ymmärtää vihdoin, että koitat huijata heidät isyyteen

Vierailija
4/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
5/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei ole kaunis, mies ottaa loukkauksena että epäviehättävä nainen kehtaa kuvitella olevansa miehen tasoa.

Vierailija
6/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen osoittaa kiinnostusta minulle? Eipä ole vielä tapahtunut :D

Vierailija
7/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi sietää naisia jotka tulevat kiinnostumaan. Missä he olivat silloin kun itseäni olisi kiinnostanut? Myöhäistä se nyt on; heillä ei ole minulle enää mitään tarjottavaa, ja koen ne heidän lähestymisensä ja kiinnostuksen osoituksensa ainoastaan erittäin vastenmielisinä.

En ole mikään varavaihtoehto tai jonon jälkimmäinen.

Vierailija
8/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti katkerat menneisyyden kokemukset ja tällaisista "kiinnostuneista" naisista seurannut vaan pelkkää huonoa. Aivan kuin naisillakin ne kiinnostuneet miehet vaan vonkuu kuitenkin seksiä ja kokevat oikeudekseen miehille suuttua.

Vierailija
9/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voi sietää naisia jotka tulevat kiinnostumaan. Missä he olivat silloin kun itseäni olisi kiinnostanut? Myöhäistä se nyt on; heillä ei ole minulle enää mitään tarjottavaa, ja koen ne heidän lähestymisensä ja kiinnostuksen osoituksensa ainoastaan erittäin vastenmielisinä.

Ja mitähän v i t t u a te äm mät alapeukutatte? Mihin kohtaan taas osui?

Vierailija
10/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo kukaan koskaan suuttunut. Oon aina uskonut siihen, et kerran täällä vaan eletään ja posiitiviset tunteet tai niiden kertominen ei ketään kaduta. Pakkeja on tullut joskus, joskus vastakaikua, mut ilkeilyä ei ikinä. Toisaalta ihastunkin lähinnä luonteeseen tai ystävälliseen olemukseen.

Ja ehkä tärkeimpänä, en oo ikinä ajatellut, et miehen pitäisi automaattisesti langeta jos ilmaisen kiinnostusta, tai et olisin huono tai arvoton muuten. Kaikki ei syty kaikille.

Vierailija
11/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei ole kaunis, mies ottaa loukkauksena että epäviehättävä nainen kehtaa kuvitella olevansa miehen tasoa.

Tai jos mies on kuvitellut tehneensä jo selväksi, ettei kiinnostusta hänen puoleltaan ole tai ajattelee, että naisen pitäisi se muuten tajuta, esim. mies on varattu.

Vierailija
12/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän v i t t u a te äm mät alapeukutatte? Mihin kohtaan taas osui?

Ja katkera sovi nisti siellä uh riutuu taas, mahdollisuus saada nai sta mutta kun katkeruus jne jne...Säälin sinua todella syvästi. Kielenkäyttösi kertoo syvästä vihasta naisia kohtaan. Oletko koskaan harkinnut terapiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi