Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Detective Pikachu on kielletty alle 12-vuotiailta?

Vierailija
04.05.2019 |

Lapset ovat todella pettyneitä kun haluaisivat kovasti nähdä elokuvan mutta vanhinkin on alle 10 niin ei vain voi mitään :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hölmö veto tuo ikäraja kun luulisi kohdeyleisön olevan juuri 5-10 ikäiset lapset.

Vierailija
2/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hölmö veto tuo ikäraja kun luulisi kohdeyleisön olevan juuri 5-10 ikäiset lapset.

No ei ole vaan 90-luvun lapset jotka on kasvanut Pokemonia katsoen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän vuotias pääsee katsomaan k12-elokuvan aikuisen seurassa. 

Vierailija
4/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tää leffa tulee Suomeen? 9-vuotias pääsee tosiaan aikuisen kanssa.

Vierailija
5/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdeksän vuotias pääsee katsomaan k12-elokuvan aikuisen seurassa. 

Tosi reilua vain yhden nähdä kun kaksi nuorempaa ei näe :(

Ap

Vierailija
6/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tää leffa tulee Suomeen? 9-vuotias pääsee tosiaan aikuisen kanssa.

10.5

Vierailija
7/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa Amerikassa tuotantoyhtiöt pyrkivät Pg ja Pg-13-rajoihin, koska muuten elokuvan ajatellaan  olevan teletappitasoa, eikä se myy. Helppo temppu ikärajan nostoon on lisätä leffaan pari täysin turhaa kirosanaa. Ja tämähän myös Suomessa nostaa rajaa.

Vierailija
8/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikärajat eivät kerro sinänsä mitään siitä että minkä ikäisille elokuva/peli/audiovisuaalinen teos on tarkoitettu. Ne ovat enemminkin suosituksia.

Vierailija
9/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan edes haluaisi katsoa jotain missä Ryan Reynolds on mukana...

Vierailija
10/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan Oscaria elokuva tulee voittamaan?

Vierailija
11/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomatta paskaa

Vierailija
12/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös hämmästynyt, että elokuvassa on noin korkea ikäraja. Oma 4-vuotias on tosi pettynyt, on koko talven odottanut Pikachu-elokuvaa.

Miksi näitä mainostetaan pienemmille suunnattujen elokuvien yhteydessä, kun eivät kuitenkaan pääse katsomaan?

Vierailija
13/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös hämmästynyt, että elokuvassa on noin korkea ikäraja. Oma 4-vuotias on tosi pettynyt, on koko talven odottanut Pikachu-elokuvaa.

Miksi näitä mainostetaan pienemmille suunnattujen elokuvien yhteydessä, kun eivät kuitenkaan pääse katsomaan?

Ja miksi pikachun ääneksi laitetaan joku nelikymppinen has been?

Vierailija
14/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa 6v ja 8v poke fani jotka on odottaneet koko talven. Ihmettelen samaa miksi mainostetaan lasten leffojen yhteydessä.

Vierailija
15/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se elokuva sovi ollenkaan 4-vuotiaille. Jos todellakin mainostetaan pikkulapsille, niin se asia on kyllä pielessä.

Vierailija
16/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhujen mukaan ikäraja on sen takia, kun yhdessä kohtauksessa pikachu kaatuu ja kurkku luiskahtaa hanuriin.

Vierailija
17/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se elokuva sovi ollenkaan 4-vuotiaille. Jos todellakin mainostetaan pikkulapsille, niin se asia on kyllä pielessä.

No minä en ymmärrä,kuka yli 12v on kiinnostunut jostain Pikachu-elokuvasta. Ja kyllä, mainostettiin jo talvella sellaisten leffojen alussa, joita pääsee 4v katsomaan.

Miksei leffasta voi leikata siisteyttä versiota lapsille?

Vierailija
18/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en ymmärrä,kuka yli 12v on kiinnostunut jostain Pikachu-elokuvasta. Ja kyllä, mainostettiin jo talvella sellaisten leffojen alussa, joita pääsee 4v katsomaan.

Miksei leffasta voi leikata siisteyttä versiota lapsille?

Elokuva on suunnattu ensisijaisesti heille, jotka ovat fanittaneet Pokémonia sen alkuaikoina. Elokuva ei ole tyyliltään lastenelokuva, vaan aikuisille sopivaa huumoria ja revittelyä. Ei kaikki aikuiset sellaisesta välitä, mutta aika moni kuitenkin. Samoin monet teini-ikäiset.

Vierailija
19/21 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/21 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin leffaa edes dupataan suomeksi, joten kaikkein pienimmät eivät välttämättä edes pysyisi tarinan kulun mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan