Mies tuli viime yönä housuihinsa
Menin viime yönä hieman myöhemmin nukkumaan kuin mies, ja hän oli jo nukahtanut kun käperryin hänen kainaloonsa. Mies veti minut unissaan lähemmäksi. Lopulta nukahdin itsekin. Aamulla mies kertoi että kihnautuminen kainaloon riitti että hän tuli housuihinsa. Onko tällainen tavallistakin? :)
Kommentit (15)
Siis onko hänellä vatsatauti? Jos ei, niin housuihin tuleminen saattaa olla oire jostain peräsuolen ongelmasta. Lääkäriin mies!
ihan normaali pitkään jatkuneen pihtaamisen tulos. Miehenä jättäisin sinut.
Kantsis antaa sille vähän useammin. Minä en ole tullut edes teininä yöllä housuihini. Tosin jostain 13-vuotiaasta lähtien runkkasin joka ilta mällit pihalle ennen nukkumaan menoa.
M46 Espoo kirjoitti:
Kantsis antaa sille vähän useammin. Minä en ole tullut edes teininä yöllä housuihini. Tosin jostain 13-vuotiaasta lähtien runkkasin joka ilta mällit pihalle ennen nukkumaan menoa.
Toivottavasti et asunut tuolloin kerrostalossa :)
Kyllä se oli vakallinen siittiöitä mitä sieltä tuli. Just edellispäivänä viimeksi peuhattiin ja mies tuli ihan karjuen korvaan, mutta että tulee housuihinsa yöllä... 97
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se oli vakallinen siittiöitä mitä sieltä tuli. Just edellispäivänä viimeksi peuhattiin ja mies tuli ihan karjuen korvaan, mutta että tulee housuihinsa yöllä... 97
Korvaan? Teillä sitä taitaakin olla aika kinkyt leikit.
Kauheita kommentteja, mutta hei ap kuulostaa siltä, että olet ihanan miehen kanssa. :)
Eksälleni kävi tuota, jos nukuttiin lusikassa. Ja kyllä, oli aktiivinen seksielämä, joten ei ollut siitäkään kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Eksälleni kävi tuota, jos nukuttiin lusikassa. Ja kyllä, oli aktiivinen seksielämä, joten ei ollut siitäkään kiinni.
Voin kertoa ettei ollut. Miehillä on eri asteikko aktiiviselle seksielämälle
Niin, kerran kuukaudessa ja kahdesti vappuna ja jouluna ei ole "aktiivinen seksielämä".
Teini-iässä on öisiä siemensyöksyjä ja joskus meni kalsarit vaihtoon kaks kertaa yön aikana kun näin seksiunia luokan tytöstä 😁 Onkohan nuo enää aikuisena edes mahdollisia 🤔
Toi ois mahtavaa. Olen kateellinen!